Onko muuten mahdollista ostaa vain etupäähän säädettävää sarjaa, siis korkeus jäykkyys..? variante 2 etutolpat olis hyvät,kokemuksesta voin sanoa että parempi ostaa hyvät iskarit ja erilliset jouset kun halvat coiloverit,varsinkin sellaiset missä ei ole jäykkyyden säätöä ei tee mitään...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tasosäädöllisen auton madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by 530D M-Sport View PostOnko muuten mahdollista ostaa vain etupäähän säädettävää sarjaa, siis korkeus jäykkyys..? variante 2 etutolpat olis hyvät...
Booge sportti pumput (vastaava kuin M-sport) ja eibach -30mm jouset on ihan mukavan tuntuinen yhdistelmä, mutta liian korkeat."Meidän isä tekee teidän äitien lapset"
Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
E21 M50B20
E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
E34 10/1990 520i
Honda Prelude EX vm.-83 1.8
Comment
-
-
Kertokaas viisaammat mikä vialla kun INPAlla koetettiin pudottaa E39 530D M-Sport touringin tasosäätöperää, niin kuskin puoli ei laske kuin 568mm mittaan (17" vanteen alalaidasta kaareen)? Ohjearvo m-sport alustalle impassa 17" vanteella 576mm. Molemmat puolet oli tarkoitus laskea noin 550mm mittaan, mutta tuo kuskin puoli ei laskenut millään tarpeeksi? Molemmat puolet kyllä nousi ylös ja laski alas noston jälkeen, mutta kuskin puoli tyssäs tuohon 568mm arvoon??? Apparin puoli laski kyllä vaikka 540mm lukemaan.
Jännitearvo kyllä näytti muuttuvan molemmilla puolilla, kun pomppi kuormatilassa. Jännä vaan, että ohjausjännitearvo oli toisella puolen lähtöjään noin 1v matalampi (n.1,5v ja toisella puolen 2,5v)? Voisko siis olla että tuo toinen anturi pitäisi "asemoida" uudelleen ja säätää Inpalla sit korkeus kohdalleen? Oisko kulmiensäädössä esim. täräyttäneet sitä anturia jotenkin perseelleen?X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by NikitaT View PostLainataan hiukan topikkia. Onkohan mahdollista vaihtaa ihan tavalliset kierrejouset ja normi iskunvaimentimet taakse jos on automaattinen tasonsäätö takana ja iskarit ilmajousilla.?..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Eivät ainakaan riittävän matalaa.Itellä käytössä orginaali M-sport iskarit edessä ja takana. Jouset on edessä Weitecin -50mm ja takana on sitten laskettu ilmaperä. Tuossa sivuprofiilikuva: Klick!
On muuten noi Weitecit ihan yhtä mukavat kuin M-sport jousetkin. Kovassa ajossa kuitenkin ehkä hieman jämäkämmät.
Comment
-
-
Originally posted by NikitaT View PostOlikos tästä nyt kellään tarkempaa infoa? Kun ei meinaa netistäkään löytyä kun tourinkeihin ohjeita ym. Lähinnä kiinnostaa että saako tuon pussijousellisen iskarin/jousen vaihtaa normi kierrejouselliseen versioon? vai onko erillainen yläpään kiinnitys?
Foorumilla nimim. Moonshine muistaakseni on vaihtanut sedanin takapään tasonsäädöllisen joisituksen normijousitukseksi, koitapa etsiä sitä kautta.
Comment
-
-
E39:siin On ainakín olemassa joku E-Jack moduuli millä saa ratin napeista säädettyä perän korkeutta http://www.car-solution.de/?page=shop.product_details&product_id=165&flypage= flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=53〈 =en&vmcchk=1&fontstyle=f-smaller
ei vaan oikein juttua meinaa löytyä tuosta. tiiä sitten onko ihan susipaska vai peräti toimivakin.
Comment
-
Comment