lärräkkä käteen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanne ei irtoa kirvelläkään !
Collapse
X
-
Originally posted by Grohe View PostJees kiitoksia neuvoista rengas lähti irti lankku/leka systeemillä ! Ilmeni uusi ongelma. Rengas ei käy lähimaillakaan vielä korotuspalankaan kanssa paikalleen. Silti ottaa iskariin paljon. Takana kyllä käyvät. Vanteet ovat ooppelista. Ilmeisesti ET aivan väärä? Joskus vaihdettu erilainen iskari? Täytynee varmaan huomenna käydä romuroopelta hakemassa pari e30 kiinni ollutta vannetta ja vaihtaa renkaat niihin kiinni jos ne kävis paremmin :think
Comment
-
-
Originally posted by Kilpuri View PostOokkos ajatellu mitään ulosvetäjää? Ei olis ihan niin hallaa nivelille, kuin lekalla huitominen?
Comment
-
-
Nonniin eli nyt on eessä bemarin vanteet ja päästiin jo liikkelle. Uusi ongelma ilmeni toki jo heti Elikkä kerkesin ajamaan noin 400m ja sitten alkoi takaa kuulua pieni nakutus. Mitä isompi vauhti sitä tiheempää nakuttaa. MUTTA heti kun nostaa känkkää edes yhden asteen niin nakutus häviää. Missä vika?:think
Comment
-
-
Originally posted by Grohe View PostNonniin eli nyt on eessä bemarin vanteet ja päästiin jo liikkelle. Uusi ongelma ilmeni toki jo heti Elikkä kerkesin ajamaan noin 400m ja sitten alkoi takaa kuulua pieni nakutus. Mitä isompi vauhti sitä tiheempää nakuttaa. MUTTA heti kun nostaa känkkää edes yhden asteen niin nakutus häviää. Missä vika?:think
Comment
-
-
Originally posted by Grohe View PostMiten se voi vaikuttaa? Vaarallista ajella känkkä vähäsen päällä pari päivää?
On. paljon helponpi ottaa pultti kerrallaan kätöseen ja ajaa smirgelissä tai rällällä milli pois tai jopa hankkia ihan oikeat pultit.
Pakkoko niitä saatana on omaa saamattomuuttaan/hölmöyttään särkeä, ei voi olla niin tarvis autolle ettei jaksa vartin hommaa tehdä ettei tarvi tehdä päivän hommaa kun jarrut ovat solmulla.
Originally posted by M40 Power View PostJos oletetaan, että takana on levyjarrut, niin liian pitkät pultit ottaa käsijarrukenkiin kiinni.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostPultin päät osuvat jarrun mekanismeihin.
On. paljon helponpi ottaa pultti kerrallaan kätöseen ja ajaa smirgelissä tai rällällä milli pois tai jopa hankkia ihan oikeat pultit.
Pakkoko niitä saatana on omaa saamattomuuttaan/hölmöyttään särkeä, ei voi olla niin tarvis autolle ettei jaksa vartin hommaa tehdä ettei tarvi tehdä päivän hommaa kun jarrut ovat solmulla.
Sama homma rummuilla, kyseessä silloin vain käyttöjarrun kengät.
Comment
-
-
Originally posted by Grohe View PostSelvä homma. Eli takana olevat vanteet ovat ooppelin. Paljonko pulteista pitäisi ottaa pois (milli vaiko vielä enemmän?)
Comment
-
Comment