Jees kiitoksia neuvoista rengas lähti irti lankku/leka systeemillä ! Ilmeni uusi ongelma. Rengas ei käy lähimaillakaan vielä korotuspalankaan kanssa paikalleen. Silti ottaa iskariin paljon. Takana kyllä käyvät. Vanteet ovat ooppelista. Ilmeisesti ET aivan väärä? Joskus vaihdettu erilainen iskari? Täytynee varmaan huomenna käydä romuroopelta hakemassa pari e30 kiinni ollutta vannetta ja vaihtaa renkaat niihin kiinni jos ne kävis paremmin :think
et on väärä ja keskireikä on kans hiukan pienempi ooppelin vanteissa... hyvät vanteet oot löytäny
Ookkos ajatellu mitään ulosvetäjää? Ei olis ihan niin hallaa nivelille, kuin lekalla huitominen?
Siis renkaat ovat jo irti edestä ja siinä ei niveliä paljon säästelty Nyt vaan täytyy jostain romikselta hakee jostain bemarista eteen vanteet ja vaihtaa noi kumit niille ja taakke jätän noi ooppelin ku niin tiukasti siellä on. Sitte ens keväänä vaan rengasliikkeeseen vaihattaa ku tarviin muutenki uudet kesänakit ni ei tarvi ite tuskastella takarenkaitten kanssa
Nonniin eli nyt on eessä bemarin vanteet ja päästiin jo liikkelle. Uusi ongelma ilmeni toki jo heti Elikkä kerkesin ajamaan noin 400m ja sitten alkoi takaa kuulua pieni nakutus. Mitä isompi vauhti sitä tiheempää nakuttaa. MUTTA heti kun nostaa känkkää edes yhden asteen niin nakutus häviää. Missä vika?:think
Nonniin eli nyt on eessä bemarin vanteet ja päästiin jo liikkelle. Uusi ongelma ilmeni toki jo heti Elikkä kerkesin ajamaan noin 400m ja sitten alkoi takaa kuulua pieni nakutus. Mitä isompi vauhti sitä tiheempää nakuttaa. MUTTA heti kun nostaa känkkää edes yhden asteen niin nakutus häviää. Missä vika?:think
Miten se voi vaikuttaa? Vaarallista ajella känkkä vähäsen päällä pari päivää?
Pultin päät osuvat jarrun mekanismeihin.
On. paljon helponpi ottaa pultti kerrallaan kätöseen ja ajaa smirgelissä tai rällällä milli pois tai jopa hankkia ihan oikeat pultit.
Pakkoko niitä saatana on omaa saamattomuuttaan/hölmöyttään särkeä, ei voi olla niin tarvis autolle ettei jaksa vartin hommaa tehdä ettei tarvi tehdä päivän hommaa kun jarrut ovat solmulla.
On. paljon helponpi ottaa pultti kerrallaan kätöseen ja ajaa smirgelissä tai rällällä milli pois tai jopa hankkia ihan oikeat pultit.
Pakkoko niitä saatana on omaa saamattomuuttaan/hölmöyttään särkeä, ei voi olla niin tarvis autolle ettei jaksa vartin hommaa tehdä ettei tarvi tehdä päivän hommaa kun jarrut ovat solmulla.
Sama homma rummuilla, kyseessä silloin vain käyttöjarrun kengät.
Selvä homma. Eli takana olevat vanteet ovat ooppelin. Paljonko pulteista pitäisi ottaa pois (milli vaiko vielä enemmän?)
Selvä homma. Eli takana olevat vanteet ovat ooppelin. Paljonko pulteista pitäisi ottaa pois (milli vaiko vielä enemmän?)
Ei myö sellaisia tietäjiä olla, että nähtäis tästä koneelta millaiset pultit just sulla on hyppysissä. Vaikka tiedettäs, niin eipä se sun hommaa nopeuta, olisit melkeinpä jo tehnyt homman siinä ajassa minkä käytit nyt suotta forumin selaamiseen. Ota pari milliä pois ja kokeile, jos ei riitä niin lisää
Jees homma hoitui sillä kun vaihdoin äipältä ylimääräiseksi jääneet volkkarin peltivanteiden pultit jotka olivat huomattavasti lyhyemmät. Vaihdoin varulta eteenkin. Eikun nauttimaan talven riennoista
Comment