Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanne ei irtoa kirvelläkään !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmerrlz
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 363
    • Oulu

    #16
    lärräkkä käteen

    Comment

    • bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

      #17
      Originally posted by Grohe View Post
      Jees kiitoksia neuvoista rengas lähti irti lankku/leka systeemillä ! Ilmeni uusi ongelma. Rengas ei käy lähimaillakaan vielä korotuspalankaan kanssa paikalleen. Silti ottaa iskariin paljon. Takana kyllä käyvät. Vanteet ovat ooppelista. Ilmeisesti ET aivan väärä? Joskus vaihdettu erilainen iskari? Täytynee varmaan huomenna käydä romuroopelta hakemassa pari e30 kiinni ollutta vannetta ja vaihtaa renkaat niihin kiinni jos ne kävis paremmin :think
      et on väärä ja keskireikä on kans hiukan pienempi ooppelin vanteissa... hyvät vanteet oot löytäny
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

      Comment

      • racing02
        BTCF Member
        • Nov 2004
        • 2027
        • Riihimäki

        #18
        Originally posted by bemu2000 View Post
        et on väärä ja keskireikä on kans hiukan pienempi ooppelin vanteissa... hyvät vanteet oot löytäny
        :-) Joo opelixin vanteessa on millin verran pienempi keskireikä. Tulee kieltämättä aika jämpti sovite.

        Comment

        • Kilpuri
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2004
          • 831
          • Tampere

          #19
          Ookkos ajatellu mitään ulosvetäjää? Ei olis ihan niin hallaa nivelille, kuin lekalla huitominen?
          Now: 525xd -09
          Ex: 330d -07
          Ex: 328i -96

          Comment

          • Grohe
            Bimmer Rookie
            • Aug 2007
            • 49

            #20
            Originally posted by Kilpuri View Post
            Ookkos ajatellu mitään ulosvetäjää? Ei olis ihan niin hallaa nivelille, kuin lekalla huitominen?
            Siis renkaat ovat jo irti edestä ja siinä ei niveliä paljon säästelty Nyt vaan täytyy jostain romikselta hakee jostain bemarista eteen vanteet ja vaihtaa noi kumit niille ja taakke jätän noi ooppelin ku niin tiukasti siellä on. Sitte ens keväänä vaan rengasliikkeeseen vaihattaa ku tarviin muutenki uudet kesänakit ni ei tarvi ite tuskastella takarenkaitten kanssa

            Comment

            • Kilpuri
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 831
              • Tampere

              #21
              Taka-akselillakin on puslia/niveliä, mitkä ei sen paremmin pidä silmittömästä väkivallasta. :think
              Now: 525xd -09
              Ex: 330d -07
              Ex: 328i -96

              Comment

              • Grohe
                Bimmer Rookie
                • Aug 2007
                • 49

                #22
                Nonniin eli nyt on eessä bemarin vanteet ja päästiin jo liikkelle. Uusi ongelma ilmeni toki jo heti Elikkä kerkesin ajamaan noin 400m ja sitten alkoi takaa kuulua pieni nakutus. Mitä isompi vauhti sitä tiheempää nakuttaa. MUTTA heti kun nostaa känkkää edes yhden asteen niin nakutus häviää. Missä vika?:think

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

                  #23
                  Originally posted by Grohe View Post
                  Nonniin eli nyt on eessä bemarin vanteet ja päästiin jo liikkelle. Uusi ongelma ilmeni toki jo heti Elikkä kerkesin ajamaan noin 400m ja sitten alkoi takaa kuulua pieni nakutus. Mitä isompi vauhti sitä tiheempää nakuttaa. MUTTA heti kun nostaa känkkää edes yhden asteen niin nakutus häviää. Missä vika?:think
                  liian pitkät pultit
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • Grohe
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2007
                    • 49

                    #24
                    Originally posted by bemu2000 View Post
                    liian pitkät pultit
                    Miten se voi vaikuttaa? Vaarallista ajella känkkä vähäsen päällä pari päivää?

                    Comment

                    • M40 Power
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 584
                      • Turun seutu

                      #25
                      Jos oletetaan, että takana on levyjarrut, niin liian pitkät pultit ottaa käsijarrukenkiin kiinni.
                      EX: E30, E34, E36, E36 compact

                      Nyk. -99 320D

                      Comment

                      • Rocla
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2002
                        • 7692
                        • Kajaani

                        #26
                        Originally posted by Grohe View Post
                        Miten se voi vaikuttaa? Vaarallista ajella känkkä vähäsen päällä pari päivää?
                        Pultin päät osuvat jarrun mekanismeihin.

                        On. paljon helponpi ottaa pultti kerrallaan kätöseen ja ajaa smirgelissä tai rällällä milli pois tai jopa hankkia ihan oikeat pultit.

                        Pakkoko niitä saatana on omaa saamattomuuttaan/hölmöyttään särkeä, ei voi olla niin tarvis autolle ettei jaksa vartin hommaa tehdä ettei tarvi tehdä päivän hommaa kun jarrut ovat solmulla.

                        Originally posted by M40 Power View Post
                        Jos oletetaan, että takana on levyjarrut, niin liian pitkät pultit ottaa käsijarrukenkiin kiinni.
                        Sama homma rummuilla, kyseessä silloin vain käyttöjarrun kengät.
                        Olli.

                        Comment

                        • Grohe
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2007
                          • 49

                          #27
                          Originally posted by Rocla View Post
                          Pultin päät osuvat jarrun mekanismeihin.

                          On. paljon helponpi ottaa pultti kerrallaan kätöseen ja ajaa smirgelissä tai rällällä milli pois tai jopa hankkia ihan oikeat pultit.

                          Pakkoko niitä saatana on omaa saamattomuuttaan/hölmöyttään särkeä, ei voi olla niin tarvis autolle ettei jaksa vartin hommaa tehdä ettei tarvi tehdä päivän hommaa kun jarrut ovat solmulla.



                          Sama homma rummuilla, kyseessä silloin vain käyttöjarrun kengät.
                          Selvä homma. Eli takana olevat vanteet ovat ooppelin. Paljonko pulteista pitäisi ottaa pois (milli vaiko vielä enemmän?)

                          Comment

                          • muuris
                            BTCF Member
                            • Aug 2002
                            • 3501
                            • Jyväskylä

                            #28
                            Originally posted by Grohe View Post
                            Selvä homma. Eli takana olevat vanteet ovat ooppelin. Paljonko pulteista pitäisi ottaa pois (milli vaiko vielä enemmän?)
                            Ei myö sellaisia tietäjiä olla, että nähtäis tästä koneelta millaiset pultit just sulla on hyppysissä. Vaikka tiedettäs, niin eipä se sun hommaa nopeuta, olisit melkeinpä jo tehnyt homman siinä ajassa minkä käytit nyt suotta forumin selaamiseen. Ota pari milliä pois ja kokeile, jos ei riitä niin lisää
                            E30 325iX '86
                            Instagram

                            Comment

                            • Grohe
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2007
                              • 49

                              #29
                              Jees homma hoitui sillä kun vaihdoin äipältä ylimääräiseksi jääneet volkkarin peltivanteiden pultit jotka olivat huomattavasti lyhyemmät. Vaihdoin varulta eteenkin. Eikun nauttimaan talven riennoista

                              Comment

                              • wig-ger
                                Bimmer Rookie
                                • Feb 2007
                                • 53

                                #30
                                pultit

                                maksaa esim. motonetissa vajaan puoltoista egee (1,50 €) kpl
                                e34 -88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎