Omassa e38 750 bmw:ssa paloi luistoneston ja abs:n vikavalo mittaristossa melko usein. Myöskään nopeusmittari ei toiminut kovin usein.
Vaihdoin sitten vasemman takapään abs anturin. Vanha anturi oli todella jumissa joten jouduin poraamaan sen pois.
Porauksen yhteydessä poranterän mukana tuli myös pieniä metallipalasia joten rikoin varmaan jonkin hampaan.
ABS:n ja luistoneston valot kyllä sammuivat mutta ongelmaksi muodostui sama kuin alhaalla näkyvissä viesteissä jotka löysin foorumilta.
Eli alle 40kmh nopeudessa jarruttaessa jarrupoljin jurnuttaa vastaan. Yli 40kmh nopeudessa toimii täydellisesti.
Voisiko joku etsiä etk:sta tuon hammaskehän osanumeron jonka olen nyt ilmeisesti poraamalla saanut rikottua?
Itse en etk:sta tuota osaa löytänyt kun en tarkkaan tiedä missä osassa tuo hammaskehä sijaitsee. Pitääkö samalla vaihtaa muuta esim. pyöränlaakeri?
edit: vai onko tuossa pyöränlaakerissa itsessään nuo hampaat jolloin pelkkä pyöränlaakerin vaihto riittää?
Vaihdoin sitten vasemman takapään abs anturin. Vanha anturi oli todella jumissa joten jouduin poraamaan sen pois.
Porauksen yhteydessä poranterän mukana tuli myös pieniä metallipalasia joten rikoin varmaan jonkin hampaan.
ABS:n ja luistoneston valot kyllä sammuivat mutta ongelmaksi muodostui sama kuin alhaalla näkyvissä viesteissä jotka löysin foorumilta.
Eli alle 40kmh nopeudessa jarruttaessa jarrupoljin jurnuttaa vastaan. Yli 40kmh nopeudessa toimii täydellisesti.
Voisiko joku etsiä etk:sta tuon hammaskehän osanumeron jonka olen nyt ilmeisesti poraamalla saanut rikottua?
Itse en etk:sta tuota osaa löytänyt kun en tarkkaan tiedä missä osassa tuo hammaskehä sijaitsee. Pitääkö samalla vaihtaa muuta esim. pyöränlaakeri?
edit: vai onko tuossa pyöränlaakerissa itsessään nuo hampaat jolloin pelkkä pyöränlaakerin vaihto riittää?
Originally posted by Roxi
View Post
Originally posted by juster
View Post
Originally posted by 318iS
View Post
Originally posted by jeppis
View Post
Originally posted by Rahu
View Post
Comment