Mitä hyötyä saavutetaan pultattavilla spacereillä ja onko niitä edes tuossa koossa saatavana? Näiden kanssa ei tarvitse pidempiä pultteja, mutta onko pultattavilla ja "normaaleilla" eroa esim. alustan rasitukseen? Keskittäväthän nuo tarvii joka tapauksessa olla.
spacerit..
Collapse
X
-
Tarvisin E36:seen 2kpl 15mm spacereitä..
Mitä hyötyä saavutetaan pultattavilla spacereillä ja onko niitä edes tuossa koossa saatavana? Näiden kanssa ei tarvitse pidempiä pultteja, mutta onko pultattavilla ja "normaaleilla" eroa esim. alustan rasitukseen? Keskittäväthän nuo tarvii joka tapauksessa olla.
-
Tänään tilasin Tommis Billetiltä 4x15mm:n spacerit omien specsien mukaan. Eri napakoko ja vanteen keskireikä. 28 euroa kappale ja huomenna ovat toimitettuna Sipoon matkahuollossa.
Sanoisin, että KOHTALAISEN asiallista palvelua halpaan hintaan...
Ja jos epäilyttää, että tuleeko laatua, niin tekee noin 2500 palaa vuodessa pääasiassa kilpakäyttöön.
- Henkka -
Leave a comment:
-
Löytyykö pk-seudulta jostain hyllytavarana 15-20mm spacereita ja pultteja E39:iin sopuhinnalla?
Leave a comment:
-
Taidan ihan suosiolla kuitenkin vaivautua ottamaan ne irti, ettei tartte uudestaa käydä sit näyttääs jos sattuu joku mulkku kohdalle
Leave a comment:
-
Tieliikennekelvottomia ne on lain mukaan, siihen se sitten jääkin. Tuokin on taas yks epäkohta joka tulis tuohon lakiin korjataOriginally posted by Ravermeister View PostEi sillä ole väliä onko pultattavat vai ei, laittomat on joka tapauksessa.
Eri asia on adapterispacerit joita jossain vanteissa käytetään, mutta niistähän täytyy olla vannevalmistajan laput mukana konttorilla, joissa kerrotaan että vanteet vaatii adapterin...
. Btw. itellä on tommonen lappu noille spacereille...sen takia ne onki varmaan laitettu tuohon otteellekki, vaikka ei oo vannetta tai spaceria sen kummemmin eritelty malliltaan
.
Leave a comment:
-
Ei sillä ole väliä onko pultattavat vai ei, laittomat on joka tapauksessa.Originally posted by Make H. View PostKäy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?
Eri asia on adapterispacerit joita jossain vanteissa käytetään, mutta niistähän täytyy olla vannevalmistajan laput mukana konttorilla, joissa kerrotaan että vanteet vaatii adapterin...
Leave a comment:
-
Viitsii. Oon E34:n käyttäny pariin otteeseen 20mm spacereilla ja E30 10mm spacereilla, eivät ole jaksanu valittaa.Originally posted by hapaa_ View Postvanha topic mut en viitti uuttakaan tehdä.
Elikkä mulla on e39:ssä 20mm speiserit, sellaset joiden läpi vanteiden pultit menee. Kysymys kuuluu, että viittiikö noiden kanssa mennä katsastamaan vai revinkö suosiolla irti :think
Juujuu. Niinhän ne yleensä katsastuksessa tekeeOriginally posted by Laku View PostOttaa pyörän pois, jos on viitseliäs
Leave a comment:
-
Ottaa pyörän pois, jos on viitseliäsOriginally posted by Make H. View PostKäy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?
. Olen kylläkin siinä käsityksessä, että kaikki spacerit ovat tieliikennekelvottomia, pultattavat tai ei. Pl. ilmeisesti adapterispacerit...
Leave a comment:
-
Käy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?Originally posted by hapaa_ View Postvanha topic mut en viitti uuttakaan tehdä.
Elikkä mulla on e39:ssä 20mm speiserit, sellaset joiden läpi vanteiden pultit menee. Kysymys kuuluu, että viittiikö noiden kanssa mennä katsastamaan vai revinkö suosiolla irti :think
Leave a comment:
-
Konttorista kiinni. Eli arpapeliä. Jos vanteet pyörii ilmankin niitä niin varmaan järkevämpi ratkaisu niin.Originally posted by hapaa_ View Postvanha topic mut en viitti uuttakaan tehdä.
Leave a comment:
-
vanha topic mut en viitti uuttakaan tehdä.
Leave a comment:
-
itse sorvauttanut normaalit spacerit tosi kapeiks (7mm)
ei ollut tarvetta kun eteen saada kumi irti iskaritolpasta
Leave a comment:
-
Sanokaas joku joka tietää riittääkö E39 napa keskittämään vielä jos siihen lätkäsee 10mm spacerin päälle?
-Jyri
Leave a comment:
Leave a comment: