Originally posted by Ricracing
View Post
spacerit..
Collapse
X
-
Laadukkaat speisserit tulevat pidennetyillä pulteilla ja TUV hyväksynnällä!
Speissereiden kanssa ei pidä pelleillä ollenkaan!
Kaikki yli 10 mm rupeaa olemaan kyseenalaista hommaa, vanteet sen ulostulon mukaan mieluummin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jmp2002 View Postainiin siinä oli sekin.. no rh:llahan on myön niitä lyhyt kantaisia muttereita, jokka on tarkoitettu ohuille speisereille.. mutta niistä on huonoja kokemuksia.. tuli pikkusen leikittyä bmw:llä, niin ne jurras niin tiukkaan kiini, että yli puolet piti porata poiskun ovat lyhyelllä kannalla, niin muljuaa tosi helpolla..
15mm spacereilla noita pulttien kantoja joutuu rälläköimään ja sitten itse vanteen pulttejakin joutuu lyhentämään ja mittamaan tarkasti ettei pultti pohjaa ja halkaise adapteria
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostEn tiiä ymmärsinkö oikein mutta ei taida pitkillä pulteilla sopia kiinni normi spaceri jos jakoa pitää saada muutettuamy bäd, jos väärässä..
kun ovat lyhyelllä kannalla, niin muljuaa tosi helpolla..
Leave a comment:
-
-
Sopivat spacerit saat kaupasta 50e:lla, hölmöläisen hommaa alkaa jakomuutosspacereita sorvailemaan. Mielummin vaikka ottaa mitat siitä spacerista ja tekee itse sopivat
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostEn nyt suoraan hintaa muista, mutta lähemmäs ne on 100ekee.. no jos töissä on vehkeet, niin ota niistä mitat ja tee itse, eikä välttämättä tartte olla tuplajako, jos on n.10mm paksut, kun hommaa vain pitemmät pultit..my bäd, jos väärässä..
Leave a comment:
-
-
eivät tule kestämään...
Mutta mulle voisit tehdä perinteisiä levikepaloja
Leave a comment:
-
-
En nyt suoraan hintaa muista, mutta lähemmäs ne on 100ekee.. no jos töissä on vehkeet, niin ota niistä mitat ja tee itse, eikä välttämättä tartte olla tuplajako, jos on n.10mm paksut, kun hommaa vain pitemmät pultit..
Leave a comment:
-
-
enpä ole kysellyt..voi olla kalliitkin,onko tietoa? tarkoitus oli nyt vaan kysyä sitä että pitääkö 10mm kierteen matkalta renkaan autossa enää kiinni. ku ei se 10mm ole paljon.
töissä on niin hienot koneistuskeskukset että voin kyllä siellä sorvata noita vaikka 7000kpl...
ja vielä tuohon yhteen kommenttiin. "onko järkeä" ei ole. tiedän itsekin..tiesin sen jo silloin kun ostin 20ke auton mikä on 10 vuotta vanha! ja nyt kun tankkaan 16l/100km bensaa..ei ole järkeä siinäkään.Last edited by jarci; 22-05-2008, 18:26.
Leave a comment:
-
-
pysyyhän se... mutta oletko kysynyt paljon semmoiset speiserit maksaa ostettuna, kun suht arvokkaita n. tuplajako speiserit..
Leave a comment:
-
-
spacerit..
riittääkö tuolle 21mm rh:n alkuperäiselle spacerille pitämään rengas kiinni. jos kavennan spacerista 10mm pois. nämä on jakoa muuttavat spacerit.
eli rengas olis 5llä pultilla kiinni spacerissa, ja jokainen pultti kierteeltään 11mm:llä kiinni? mut taas se spacer ei olis kovin tiukassa enää rummussa kiinniTags: None
-
Leave a comment: