memebuy23buy

spacerit..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KtKtuned
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Ei ole mitään merkitystä sillä pienellä pultilla. Voihan se helpottaa renkaan asennusta, mutta harvoin nuissa niin löysä sovite on että ei pysyisi sen vertaa paikallaan.
    Jep ,niin mä vähän arvelinkin.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Ei ole mitään merkitystä sillä pienellä pultilla. Voihan se helpottaa renkaan asennusta, mutta harvoin nuissa niin löysä sovite on että ei pysyisi sen vertaa paikallaan.

    Leave a comment:


  • KtKtuned
    replied
    Jos spacerissä on jarrulevyn lukituspultille reikä,kannattako siihen asentaa pidempi pultti ja lukita spaceri ja levy samalla kertaa. Tällaista settiä olen käyttänyt. Mutta pultti ei ole samanlainen,kuin orkkis ja joutuu soveltamaan prikkoja spacerin reikään pultin ympärille.
    Mistään en löytänyt pidennettyjä versioita orkkiksista ja sorvia ei ole käytössä.

    Miettisin ,että laittais jarrulevyyn vaan pultit ja spaceri irtonaisena välissä ,ei taida olla muuta iloa spaceriä lukita,kuin helpompi renkaanpulttien osuminen reikiinsä.

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Ebaysta saa hyvään hintaan ja nopeasti

    Nykyään myös motonetista! 12/16/20mm 65€/sis pultit

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Ebaysta saa hyvään hintaan ja nopeasti

    Leave a comment:


  • akzuh
    replied
    Originally posted by Tomson View Post
    Nostellaanpa, olisi e39 tarvetta saada taakse 10-15mm keskittävät spacerit, mistäs porukka nykyään tilaillut? :think
    Mstuonnilta ainakin saapi. Toimitusajat vaan kysymysmerkki. Kannattaa kysäästä :think

    Leave a comment:


  • Tomson
    replied
    Nostellaanpa, olisi e39 tarvetta saada taakse 10-15mm keskittävät spacerit, mistäs porukka nykyään tilaillut? :think

    Leave a comment:


  • blueorange
    replied
    Mulla oli ralliautossa(e36) pinnapultit ja 20mm letut. Mutteri meni 11mm kierteelle. Ei se pultti sitä ylös alas voimaa ota vastaan jos on keskittävä. Peräkärryn rummussakaan sitä kierrettä ole kun 6mm. Kestää keskittämättömälläkin vanteella

    Leave a comment:


  • Juhani88
    replied
    Modificarsilta tilasin itselle pultattavat spacerit. Näytti eibachin 25mm pultattavat maksavan alta 170e

    Leave a comment:


  • MikeDry
    replied
    Tommisbilletiltä tilasin "erikois" mittaiset pultattavat adapterit, sillä keskityksellä, oli 20 2kpl ja 23mm/2kpl, makso sen 250€ 4kpl, mutta oli tarvittavat.

    Mä laittaisin pultattavat ja vielä sillä keskityksellä, mutta ne maksaa, mutta on "turvallisemmat" kuin pitkillä pulteilla
    Last edited by MikeDry; 23-03-2016, 08:33.

    Leave a comment:


  • Doughnut
    replied
    Nostetaas vanhaa topikkia. Itsellä olisi tarve 25mm spacereille, kysymys kuuluukin meneekö noin paksu lätty vielä pelkillä pitkillä pyöränpulteilla, vai pitäisikö ostaa pultattava malli? Järkevän hintaiset pultattavat meinaa olla kiven alla, kun tommis billettikään ei niitä enää toimita.

    Leave a comment:


  • ThemeJ
    replied
    No eipä ole ihan oikein lakikirjaa selailtu. LMp auton rakenteen muuttamisesta 10 pykälä " Auton pyörännavan ja vanteen väliin saa asentaa vain auton tai vanteen valmistajan vanteen ja kyseisen automallin yhteydessä käytettäväksi tarkoittamia sovituskappaleita." Eli vois tulkita niin että joko vannevalmistajan omat spacerit vannevalmistajan omiin vanteisiin, esim RH ja RH:n adapteri, tai autonvalmistajan esim. Porschen valmistama spaceri Porschen omiin vanteisiin. Ei niin että harakiri tüv hyväksytty spaceri Lenson tekemiin vanteisiin.

    Leave a comment:


  • MikeDry
    replied
    Unohtui tuo kirjoittaa lisäksi, että ne oli TUV-hyväksytyt adapterit ajattelin, laitoin että oli jatkoa edelliseen



    Joo, kyllä ne tiesi, siellä katsottiin laki kirjaa ja näytettiin tuo että joko vanteen tai autoon tarkoitettu adapteri, kyllä se pyysi multa noista pulttattavista adaptereista sitä TUV-hyväksyntää ja mä näytin sille, mutta vielä pitäisi saada todistus siitä että saan muuttaa auton raideleveyttä niillä, eli jos jäisi tuon raideleveyden muutoksen maks, lukemaan 30mm, niin se olisi hyväksynyt.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by Sädde View Post
    Eli jäi kiinni siitä kun tuo raideleveys menee yli tuon 30mm, ja selitti vielä lisäksi että Ix vakio vanteen ET n.43 ja nyt nykyiset on ET20 ja on se adapteri 20, eli menee yli tuon rajan, tietysti jos saa Bmw itseltään, että saat muuttaa raideleveyttä noilla adaptereilla, niin silloin se on hyväksyttävää.

    Myös tuosta renkaan kulutuspinnan yli tuleminen kaaresta on myös katsojasta kiinni, eli levein kohta, niin siinä renkaan kulutus pinta kääntyy juuri.

    Kävin tuossa Heikinlaakson Helppokatsastuksessa
    Ei taida helppokatsastuksessa olla selvää trafin määräykset, spacerit on lailliset jos ne kuuluu vanteisiin tai autoon alkuperäisenä. Muuten navan ja vanteen väliin ei saa asentaa ylimääräisiä osia.

    Leave a comment:


  • MikeDry
    replied
    Päivitys tuohon adaperi hommaan

    Eli jäi kiinni siitä kun tuo raideleveys menee yli tuon 30mm, ja selitti vielä lisäksi että Ix vakio vanteen ET n.43 ja nyt nykyiset on ET20 ja on se adapteri 20, eli menee yli tuon rajan, tietysti jos saa Bmw itseltään, että saat muuttaa raideleveyttä noilla adaptereilla, niin silloin se on hyväksyttävää.

    Myös tuosta renkaan kulutuspinnan yli tuleminen kaaresta on myös katsojasta kiinni, eli levein kohta, niin siinä renkaan kulutus pinta kääntyy juuri.

    Kävin tuossa Heikinlaakson Helppokatsastuksessa

    Leave a comment:

Working...
X