memebuy23buy

spacerit..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• QUASIMODO
    replied
    Tarvisin E36:seen 2kpl 15mm spacereitä..
    Mitä hyötyä saavutetaan pultattavilla spacereillä ja onko niitä edes tuossa koossa saatavana? Näiden kanssa ei tarvitse pidempiä pultteja, mutta onko pultattavilla ja "normaaleilla" eroa esim. alustan rasitukseen? Keskittäväthän nuo tarvii joka tapauksessa olla.

Leave a comment:

• Hynde
    replied
    Tänään tilasin Tommis Billetiltä 4x15mm:n spacerit omien specsien mukaan. Eri napakoko ja vanteen keskireikä. 28 euroa kappale ja huomenna ovat toimitettuna Sipoon matkahuollossa.

Sanoisin, että KOHTALAISEN asiallista palvelua halpaan hintaan...

Ja jos epäilyttää, että tuleeko laatua, niin tekee noin 2500 palaa vuodessa pääasiassa kilpakäyttöön.

- Henkka -

Leave a comment:

• sonikk
    replied
    Löytyykö pk-seudulta jostain hyllytavarana 15-20mm spacereita ja pultteja E39:iin sopuhinnalla?

Leave a comment:

• hapaa_
    replied
    Taidan ihan suosiolla kuitenkin vaivautua ottamaan ne irti, ettei tartte uudestaa käydä sit näyttääs jos sattuu joku mulkku kohdalle

Leave a comment:

• Make H.
    replied
    Originally posted by Ravermeister View Post
    Ei sillä ole väliä onko pultattavat vai ei, laittomat on joka tapauksessa.

Eri asia on adapterispacerit joita jossain vanteissa käytetään, mutta niistähän täytyy olla vannevalmistajan laput mukana konttorilla, joissa kerrotaan että vanteet vaatii adapterin...
    Tieliikennekelvottomia ne on lain mukaan, siihen se sitten jääkin. Tuokin on taas yks epäkohta joka tulis tuohon lakiin korjata. Btw. itellä on tommonen lappu noille spacereille...sen takia ne onki varmaan laitettu tuohon otteellekki, vaikka ei oo vannetta tai spaceria sen kummemmin eritelty malliltaan .

Leave a comment:

• Ravermeister
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Käy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?
    Ei sillä ole väliä onko pultattavat vai ei, laittomat on joka tapauksessa.

Eri asia on adapterispacerit joita jossain vanteissa käytetään, mutta niistähän täytyy olla vannevalmistajan laput mukana konttorilla, joissa kerrotaan että vanteet vaatii adapterin...

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    vanha topic mut en viitti uuttakaan tehdä.
    Elikkä mulla on e39:ssä 20mm speiserit, sellaset joiden läpi vanteiden pultit menee. Kysymys kuuluu, että viittiikö noiden kanssa mennä katsastamaan vai revinkö suosiolla irti :think
    Viitsii. Oon E34:n käyttäny pariin otteeseen 20mm spacereilla ja E30 10mm spacereilla, eivät ole jaksanu valittaa.

Originally posted by Laku View Post
    Ottaa pyörän pois, jos on viitseliäs
    Juujuu. Niinhän ne yleensä katsastuksessa tekee

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Käy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?
    Ottaa pyörän pois, jos on viitseliäs. Olen kylläkin siinä käsityksessä, että kaikki spacerit ovat tieliikennekelvottomia, pultattavat tai ei. Pl. ilmeisesti adapterispacerit...

Leave a comment:

• Make H.
    replied
    Elikkä mulla on e39:ssä 20mm speiserit, sellaset joiden läpi vanteiden pultit menee. Kysymys kuuluu, että viittiikö noiden kanssa mennä katsastamaan vai revinkö suosiolla irti :think

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Konttorista kiinni. Eli arpapeliä. Jos vanteet pyörii ilmankin niitä niin varmaan järkevämpi ratkaisu niin.

Leave a comment:

• hapaa_
    replied

Leave a comment:

• wooZer
    replied
    itse sorvauttanut normaalit spacerit tosi kapeiks (7mm)

ei ollut tarvetta kun eteen saada kumi irti iskaritolpasta

Leave a comment:

• Yltti
    replied
    Originally posted by jyrbba69 View Post
    Sanokaas joku joka tietää riittääkö E39 napa keskittämään vielä jos siihen lätkäsee 10mm spacerin päälle?

-Jyri
    ei riitä

Leave a comment:

• jyrbba69
    replied
    Sanokaas joku joka tietää riittääkö E39 napa keskittämään vielä jos siihen lätkäsee 10mm spacerin päälle?

-Jyri

Leave a comment:

• jarci
    replied
    Originally posted by jani View Post
    keittiön ikkunasta...
    elä kato ikinä ikkunasta vahingossa 05.15-05.30

Leave a comment:

Working...
X