Mikä on helmojen se oikea asennustapa?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Biimer
    replied

Tuommosia kun nipun tilaat niin voit heittää ne liimat roskiin ja varmasti pysyy.

Leave a comment:

• Valunki
    replied
    Originally posted by veteraaniseppo View Post
    Olen tässä nyt parin päivän ajan joutunut taistelemaan E36:sen helmojen kanssa. Helmat on ABS muovia ja ihan hyväkuntoiset eikä mitkään kuituiset vänkyrät. Mutta silti ne ei tahdo pysyä paikoillaan. Ainakin alan julkaisuissa on todettu Wurtin liimatiivistemassa/koriliima hyväksi helmojen asennukseen. Ko. massan kuuluisi kestää lämpötiloja -40...+80astetta. Ja tätä minäkin siis olen käyttänyt, mutta ei toimi. Tai sitten auringonpaisteessa lämpötila nousee yli tuon +80asteen? Kun aina jostain alkaa repsottaa.

Eli millä ihmeellä nuo helmat saisi pysymään korissa tiiviisti ja kunnolla kiinni!? Auttakee.
    No Massa saa ainakin kuivua pari päivää lämpimässä, ennen kun on kunnolla kiinni... Ja mielellään jollain tuilla/puristimilla kuivamiseen saakka.

Tietysti pitää pinnat myös puhdistaa, rasvasta ja liasta...

Leave a comment:

• Jürgen_
    replied
    Nehän tulee sellaisilla muovinippeleillä kiinni...älä ees yritä millään sikamassoilla niitä turata ku siitä ei tuu kun pahamieli ja sotkua...

Leave a comment:

• veteraaniseppo
    started a topic Mikä on helmojen se oikea asennustapa?

Mikä on helmojen se oikea asennustapa?

Olen tässä nyt parin päivän ajan joutunut taistelemaan E36:sen helmojen kanssa. Helmat on ABS muovia ja ihan hyväkuntoiset eikä mitkään kuituiset vänkyrät. Mutta silti ne ei tahdo pysyä paikoillaan. Ainakin alan julkaisuissa on todettu Wurtin liimatiivistemassa/koriliima hyväksi helmojen asennukseen. Ko. massan kuuluisi kestää lämpötiloja -40...+80astetta. Ja tätä minäkin siis olen käyttänyt, mutta ei toimi. Tai sitten auringonpaisteessa lämpötila nousee yli tuon +80asteen? Kun aina jostain alkaa repsottaa.

Eli millä ihmeellä nuo helmat saisi pysymään korissa tiiviisti ja kunnolla kiinni!? Auttakee.
Working...