Mikä on helmojen se oikea asennustapa?
Collapse
X
-
No Massa saa ainakin kuivua pari päivää lämpimässä, ennen kun on kunnolla kiinni... Ja mielellään jollain tuilla/puristimilla kuivamiseen saakka.Originally posted by veteraaniseppo View PostOlen tässä nyt parin päivän ajan joutunut taistelemaan E36:sen helmojen kanssa. Helmat on ABS muovia ja ihan hyväkuntoiset eikä mitkään kuituiset vänkyrät. Mutta silti ne ei tahdo pysyä paikoillaan. Ainakin alan julkaisuissa on todettu Wurtin liimatiivistemassa/koriliima hyväksi helmojen asennukseen. Ko. massan kuuluisi kestää lämpötiloja -40...+80astetta. Ja tätä minäkin siis olen käyttänyt, mutta ei toimi. Tai sitten auringonpaisteessa lämpötila nousee yli tuon +80asteen?
Kun aina jostain alkaa repsottaa.
Eli millä ihmeellä nuo helmat saisi pysymään korissa tiiviisti ja kunnolla kiinni!? Auttakee.
Tietysti pitää pinnat myös puhdistaa, rasvasta ja liasta...
Leave a comment:
-
Nehän tulee sellaisilla muovinippeleillä kiinni...älä ees yritä millään sikamassoilla niitä turata ku siitä ei tuu kun pahamieli ja sotkua...
Leave a comment:
-
Mikä on helmojen se oikea asennustapa?
Olen tässä nyt parin päivän ajan joutunut taistelemaan E36:sen helmojen kanssa. Helmat on ABS muovia ja ihan hyväkuntoiset eikä mitkään kuituiset vänkyrät. Mutta silti ne ei tahdo pysyä paikoillaan. Ainakin alan julkaisuissa on todettu Wurtin liimatiivistemassa/koriliima hyväksi helmojen asennukseen. Ko. massan kuuluisi kestää lämpötiloja -40...+80astetta. Ja tätä minäkin siis olen käyttänyt, mutta ei toimi. Tai sitten auringonpaisteessa lämpötila nousee yli tuon +80asteen?
Kun aina jostain alkaa repsottaa.
Eli millä ihmeellä nuo helmat saisi pysymään korissa tiiviisti ja kunnolla kiinni!? Auttakee.Tags: None
Leave a comment: