memebuy23buy

Takarenkaat suoraan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • B_MAN
    BTCF Member
    • Mar 2005
    • 42

    #46
    Osaako kukaan valaista kuinka e36:sta saa säädettyä etupyörien camper kulmat, aurauksenhan niistä saa säädettyä, mut camperiin ei sitten voi tehdä yhtikäs mitään..? aika hattumoista vaan kun renkaat ovat muuten hyvässä kunnossa, mutta niiden sisälaita on aivan sileänä.. vaihdoimme autoon vastikään D2 täysinsäädettävän alustan, mutta en sitten tiedä pystyykö tolpan yläpäästä säätämään camper kulmia, ainakin jotain säätölevyjä sieltä löytyy..:think

    Comment

    • tigu
      BTCF Member
      • May 2006
      • 945
      • Oulu

      #47
      Originally posted by B_MAN View Post
      Osaako kukaan valaista kuinka e36:sta saa säädettyä etupyörien camper kulmat, aurauksenhan niistä saa säädettyä, mut camperiin ei sitten voi tehdä yhtikäs mitään..? aika hattumoista vaan kun renkaat ovat muuten hyvässä kunnossa, mutta niiden sisälaita on aivan sileänä.. vaihdoimme autoon vastikään D2 täysinsäädettävän alustan, mutta en sitten tiedä pystyykö tolpan yläpäästä säätämään camper kulmia, ainakin jotain säätölevyjä sieltä löytyy..:think
      Tuossa ohjeet etupään camberien säätöihin tai niiden tekemiseen by Hemi.
      -e21 m50-

      Comment

      • dunkelgrun
        Newbiemmer
        • Apr 2010
        • 27
        • Espoo

        #48
        Originally posted by petrolhead View Post
        Ei mut ihan hyvä kun kertoo ni osaa varoa. Joutuu nimittäin mahollisesti taas yhtä nelikutosta suuntailemaan. Ilmeisesti puhutaan takakynkän kolmesta ruuvista jotka menee korin pohjaan helman vieres..
        Onko nuo E46:ssa eri lailla, kuin E36:ssa? E36:ssa oli siitä kiitolliset, että niitä sai ruiluteltua pulttikoneella. Aukee jos aukee ja yleensä aukee, mutta ei hajotakaan.

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #49
          Originally posted by dunkelgrun View Post
          Onko nuo E46:ssa eri lailla, kuin E36:ssa? E36:ssa oli siitä kiitolliset, että niitä sai ruiluteltua pulttikoneella. Aukee jos aukee ja yleensä aukee, mutta ei hajotakaan.
          E46 takakynkän kolmen ruuvin avaamiseen käytän oikein pitkävartista tällaista (ja olisko joku lyhyt jatko välissä..) :




          Ei tarvi rasittaa itteensä turhaan
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          • Peltsii
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2007
            • 7060
            • Turenki

            #50
            Originally posted by dunkelgrun View Post
            Onko nuo E46:ssa eri lailla, kuin E36:ssa? E36:ssa oli siitä kiitolliset, että niitä sai ruiluteltua pulttikoneella. Aukee jos aukee ja yleensä aukee, mutta ei hajotakaan.
            Meikäläinen on kyllä pulttipyssylläkin katkonu noita pultteja, mutta kyllähän se tosiaan käsipelillä katkee vielä helpommin
            DUCATI 1098 RACING EVO

            Comment

            • dunkelgrun
              Newbiemmer
              • Apr 2010
              • 27
              • Espoo

              #51
              Originally posted by Peltsii View Post
              Meikäläinen on kyllä pulttipyssylläkin katkonu noita pultteja, mutta kyllähän se tosiaan käsipelillä katkee vielä helpommin
              Ei sitä kyllä pieniä pultteja tule täysillä momenteilla avattuakaan... Voihan niissäkin olla eroja. Toi mitä mä käytän on 9bar linja, iso letku ja oisko ollu shinano tai joku muu 1/4 -laadukas laite.

              Comment

              Working...
              X