Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lowtec madallus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Niksperi
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 2435
    • Salo, Finland

    #16
    K.A.W jousia voi suositella, toimii ainakin E30 todella hienosti. Ei tullut kivirekiefektiä niillä. Maksoiko ne jtn 139€ saksasta tilattuna...
    BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
    Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

    -Team Pussihousu-
    Salo///Works
    sigpic

    Comment

    • surface
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2008
      • 257

      #17
      Jos haluaa edullisesti selvitä niin bauhausista saa kulmahiomakoneen 20€, sillä sitten katkaisee ne alkuperäiset jouset. Todennäköisesti saat paremman lopputuloksen kuin esim weitec:kin tai lowtec:kin kanssa.
      E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

      Comment

      • Valtsude
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2007
        • 739
        • Jyväskylä

        #18
        Prismasta sais rautasahanterän kahdella eurolla jos oikein haluaa leikkiä kitupiikkiä. Myös tällä varma madallus.
        E34

        Comment

        • V-Power
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2006
          • 1333
          • Varsinais-Suomi

          #19
          Niin tai sitten ajelee systemaattisesti läpi kaupungin kaikki kraaterit ja toivoo, että ne orggis jouset menee poikki ja avot, täysin ilmainen madallus
          E36 95 316i Sedan
          E39 97 540i Touring
          E46 99 320Ci Coupe
          E53 01 X5 4,4 V8
          E65 05 730d
          F10 11 523i Sedan
          F90 08 320i Sedan

          Comment

          • bember
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 479
            • Kirkkonummi

            #20
            Eikö ne jouset ole päistään suippenevat, jolloin tuo rälläköinti ei käy?
            Entä käviskö E32:seen suoraan E34 M5:sen tolpat kun huomioi sopivan yläpään laakerin ja saisko sillai madallettua - miten paljon. E32:sessa 3 litran suora kutonen ja M5:ssä 3,6 litran moottori.

            Comment

            • Valtsude
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2007
              • 739
              • Jyväskylä

              #21
              Originally posted by V-Power View Post
              Niin tai sitten ajelee systemaattisesti läpi kaupungin kaikki kraaterit ja toivoo, että ne orggis jouset menee poikki ja avot, täysin ilmainen madallus
              Hahah, hyvä pointti! Sovittaa vielä johonkin kauppareissun varrelle niin ei tule ylimääräisiä bensakulujakaan.

              Originally posted by bember
              Eikö ne jouset ole päistään suippenevat, jolloin tuo rälläköinti ei käy?
              Ei siinä muuta kuin katkeavat sitten helpommin, jos on harvaa jousta päädyssä. Itsellä aikoinaan kyllä kesti kovatkin kyydit E21:sessä rälläkkäjouset, mutta kenellekkään en sellaista suosittele. Pohjaa herkästi ja syö vakioiskarit, joita ei ole suunniteltu toimimaan niin pohjassa.
              E34

              Comment

              • Morkai
                BTCF Member
                • Sep 2005
                • 3196
                • Saarijärvi

                #22
                Originally posted by bember View Post
                Eikö ne jouset ole päistään suippenevat, jolloin tuo rälläköinti ei käy?
                Entä käviskö E32:seen suoraan E34 M5:sen tolpat kun huomioi sopivan yläpään laakerin ja saisko sillai madallettua - miten paljon. E32:sessa 3 litran suora kutonen ja M5:ssä 3,6 litran moottori.
                No ainakin esim. E34:n H&R etupään mataluusjouset käy suoraan tollaseen seiskaan. Akselipaino tollasessa isokoneisessa E34:ssa on palttiarallaa sama kuin samalla koneella olevasa seiskassa, joten suosittelen tätä tekniikkaa jos jousien löytäminen ottaa koville. AP:n uudet jouset Saksasta noin ~100e kotiovelle.
                sigpic
                E23 728iA V8-projekti
                E38 730D -projekti
                E39 540iA -projekti
                I01 i3 -projekti

                Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                Comment

                • bember
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2005
                  • 479
                  • Kirkkonummi

                  #23
                  Koko ajan lisääntyy ymmärrys-eli rälläköinti out-miten nuo 1989 M5:sen 240000km ajetut tolpat? Onko kunto kiinni kilometreistä vai kovista rasitustapahtumista, esim. kerran paha paikka vai joka päivä kotikadun bumpperit muijan sietokyvyn rajoilla?
                  Mistä nuo AP:t?
                  Entä Motonetin Sachsit ja M5:sen jouset? -madaltaako?

                  Comment

                  • kemo81
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2010
                    • 1248
                    • ylöjärvi

                    #24
                    Mul oli Lowtecit 2001 e46 320ci:ssä ja taitoin metrejä sillä 50tkm.Pirun kovahan se on mut mitä hienoin laite mutkatiellä ja täten varmasti myös radalla.Ei varmasti niiaa Se oma alusta oli mallia säädettävä 40-80 välissä..Renkaina tuon paketin kans toimi 235/35/19"..
                    e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
                    Ex.
                    e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
                    e91 325i 2009 lci SaphireBlack
                    e91 325i 2005 ArktisMetal
                    e46 320ci 2001 TobassBlue
                    e39 523i 1996 AlpinWhite 2

                    S1000rr 2010 Thunder grey

                    Comment

                    • antti79
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 2499
                      • Littoinen

                      #25
                      Originally posted by bember View Post
                      Koko ajan lisääntyy ymmärrys-eli rälläköinti out-miten nuo 1989 M5:sen 240000km ajetut tolpat? Onko kunto kiinni kilometreistä vai kovista rasitustapahtumista, esim. kerran paha paikka vai joka päivä kotikadun bumpperit muijan sietokyvyn rajoilla?
                      Mistä nuo AP:t?
                      Entä Motonetin Sachsit ja M5:sen jouset? -madaltaako?
                      Unohda noi viritykset ja hommaa Eibachin jouset alle, ei tarvii miettiä onko kivireki yms. eli ajo-ominaisuudet säilyvät. Toimivat myös vakioiskareilla hyvin.
                      sigpic
                      Originally Posted by jari kihlman
                      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                      Comment

                      • bember
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2005
                        • 479
                        • Kirkkonummi

                        #26
                        no, mistä noi Eibachit? Ja onko niin että max -30mm vakioiskareilla?

                        Comment

                        • antti79
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 2499
                          • Littoinen

                          #27
                          Originally posted by bember View Post
                          no, mistä noi Eibachit? Ja onko niin että max -30mm vakioiskareilla?
                          Kirkkonummella kun näköjään asustelet niin kyseleppäs vaikka näiltä herroilta -> http://www.itsfun.fi/
                          Heiltä saa myös Eibachin tuotteita.

                          Googlettamalla löytyy muita sivuja vaikka kuinka.
                          sigpic
                          Originally Posted by jari kihlman
                          "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                          Comment

                          • bember
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2005
                            • 479
                            • Kirkkonummi

                            #28
                            Miten on jos laitan -40mm madaltavat Bilstein-jouset eteen, ja uudet orggis iskarit, niin voiko ne täydellisessä ulosjoustossa irrota lautaselta? Kellään just niistä kokemusta?
                            Last edited by bember; 11-05-2010, 15:30.

                            Comment

                            • surface
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2008
                              • 257

                              #29
                              Originally posted by bember View Post
                              Miten on jos laitan -40mm madaltavat Bilstein-jouset eteen, ja uudet orggis iskarit, niin voiko ne täydellisessä ulosjoustossa irrota lautaselta? Kellään just niistä kokemusta?
                              Älä laita mitään orkkisiskareita madallusjousien kanssa. Ensinnäkään ne ei kestä pitkään, koska niitä ei ole suunniteltu madallusjousien kanssa ja jos olet iskareita vaihtamasa samalla, laita jotku mitkä on tarkoitettu madallusjousien kanssa. Kalliimmaksi se tulee pidemmässä juoksussa uusia sinne alkuperäisiä iskareita.
                              E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

                              Comment

                              • bember
                                Bimmer Fanatic
                                • Dec 2005
                                • 479
                                • Kirkkonummi

                                #30
                                rälläköinti

                                perkele, sanokaa nyt jotain faktista, miksei vois ottaa pois puol kierrosta jousien molemmista päistä ja madaltaa jotain 25mm sillai!?
                                Eikökukaan tiedä paljonko tuo 226 sport suspension madaltaa ja mikä jousi siinä on?
                                Mitä eroa on M-sportilla ja M-techillä?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎