Originally posted by bember
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Lowtec madallus
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itse juuri leikkasin puoli kierrosta H&R:n jousista ylhäältä ja alhaalta. Madaltu noin 15-20mm max. Yhtään enempää ei voi ottaa pois, että jouset asettuu vielä lautasille. Noi seiskan sporttijouset ja iskarit on selkeesti normia kovemmat ja huomattavasti pintakovemmat kuin esim. H&R:n jouset.sigpic
 E23 728iA V8-projekti
 E38 730D -projekti
 E39 540iA -projekti
 I01 i3 -projekti
 
 Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Anna mennä vaa jos toinen vaihtoehto on madallusjouset, joista ei viitsisi hirmuisesti maksaakaan. Luultavasti ihan hyvin pelittää, kunhan et liikaa katko. Itelläkin mielessä muuttaa 70/00-rälläkkäalusta 70/jotainmuutakuinnolla-alustaksi näin paremman puutteessa.Originally posted by bember View Postperkele, sanokaa nyt jotain faktista, miksei vois ottaa pois puol kierrosta jousien molemmista päistä ja madaltaa jotain 25mm sillai!?
 Eikökukaan tiedä paljonko tuo 226 sport suspension madaltaa ja mikä jousi siinä on?
 Mitä eroa on M-sportilla ja M-techillä?  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jouset menettävät osan ominaisuuksista kun niille näytetään rälläkkää. Lisäksi jos jouset ovat nähneet rälläkän esim. lunastustilanteessa niin vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen penniäkään koko autosta (ainakin joissain vakuutusehdoissa).
 
 Oma valinta tietysti jos haluaa autoa alemmas halvoin keinoin.ex. E46 BMW 328 Coupe -99
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 EU-tyyppihyväksyttyyn autoon ei saa tehdä, mutta näihin vanhoihin romuihin kelpaa kunhan muut ehdot täyttyy. Jousi ei heilu, istuu paikoilleen ja maavaraa riittävästi. Joku vois vielä sen lakipykälän näistä vanhoista laitella jos haluaa. (ja eipä tätä rälläköintiä voi oikein mihinkään uudempaan edes yrittää, kun jousi ei ole lineaarinen pötkylä vaan päät on muotoiltu)Originally posted by rari_83 View PostJouset menettävät osan ominaisuuksista kun niille näytetään rälläkkää. Lisäksi jos jouset ovat nähneet rälläkän esim. lunastustilanteessa niin vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen penniäkään koko autosta (ainakin joissain vakuutusehdoissa).
 
 Oma valinta tietysti jos haluaa autoa alemmas halvoin keinoin.sigpic
 E23 728iA V8-projekti
 E38 730D -projekti
 E39 540iA -projekti
 I01 i3 -projekti
 
 Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by bember View Postja perhosen siiven isku oli alku sysäys hurrikaanille - älä täällä kirjoita tuollaista naisille uppoavaa skeidaa! Jotain määreitä tai esimerkkejä -pliis.
  
 
 
 ei ne jouset siitä lyhentämisestä pilalle mene... katsot vaan että istuu tosiaan hyvin siihen lautaseen vielä.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 "päät on muotoiltu"
 -eli mikäs mun E32:ssa 1/1992 lie?
 Jossain kyselyssä joku informoi mua, ettei vois rälläköidä, kun eivät ole "suorat" vaan päistä "suippenevat", ovatko kuitenkin "lineaariset" niinkuin realoemissa?
 Schmiedmann valisti kertomalla että vamistaja hyväksyy orggisiskareille korkeintaan 30mm madallusjouset ja olikohan hemi joka valisti ettäalle 25mm madalluksille ei tarvi camber korjausta - joten tähän minä menen.Last edited by bember; 19-05-2010, 23:26.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Orkkikset on likimain lineaariset, eli käytännössä sen verran pullistuu että jos kierroksen ottaa molemmista päistä pois, niin alkaa näyttämään vähän huonosti istuvalle. Puoli kierrosta ei vielä tee pahoja kumpaankaan päähän ja taispa olla niin, että toinen pää oli vaan hitusen kapeneva. Sen verran pieni toi kavennus, että vaikka ottas jousen puolestavälin poikki, niin kyllä se siellä paikoillaan pysyy ja ei mihinkään pääse karkuun.Originally posted by bember View Post"päät on muotoiltu"
 -eli mikäs mun E32:ssa 1/1992 lie?
 Jossain kyselyssä joku informoi mua, ettei vois rälläköidä, kun eivät ole "suorat" vaan päistä "suippenevat", ovatko kuitenkin "lineaariset" niinkuin realoemissa?
 
 Mutta tosiaan orkkisjousista kun sen puoli kierrosta otat pois, niin se ei madalla yhtään enempää kuin sen jousen paksuuden verran molemmista päistä. Se on joustamatonta osaa siinä jousen alkupäässä kuitenkin.sigpic
 E23 728iA V8-projekti
 E38 730D -projekti
 E39 540iA -projekti
 I01 i3 -projekti
 
 Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kaveri täräytti kuukausi sitten ~5cm madalletulla Boralla johonkin asvalttivaurioon -> öljypohja halki ja jotain muita pienempiä vaurioita. Vakuutusyhtiö ei korvannut, kun auto näytti heidän tarkastajansa mielestä matalalta, eikä ollut merkintää otteessa. Mutta eihän näistäkään ole ongelmaa millään miedolla jousien lyhennyksellä.Originally posted by bember View Postja perhosen siiven isku oli alku sysäys hurrikaanille - älä täällä kirjoita tuollaista naisille uppoavaa skeidaa! Jotain määreitä tai esimerkkejä -pliis. 
 
 Kattelin muuten tuossa illalla just Butterfly effectin, sinällään hassu yhteensattuma sun kirjoituksissa.  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No e34:ssa edessä kesti n. 1kk Intraxin 40mm jousien kanssa ja takana vajaa kolme kuukautta.. Et sellasia kokemuksia mulla.Originally posted by riuska View PostOnko kellään kokemuksia lowtecin iskareista ku tuli tilattua eteen?? Toimitus ainakin kestänyt jo liian kauan mitä luvattiin..
 Voihan noi koni sporttien jälkeen tuntua vähän erilaisilta:think
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Comment