Originally posted by bember
View Post
Lowtec madallus
Collapse
X
-
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Originally posted by bember View Postperkele, sanokaa nyt jotain faktista, miksei vois ottaa pois puol kierrosta jousien molemmista päistä ja madaltaa jotain 25mm sillai!?
Eikökukaan tiedä paljonko tuo 226 sport suspension madaltaa ja mikä jousi siinä on?
Mitä eroa on M-sportilla ja M-techillä?
Comment
-
-
Jouset menettävät osan ominaisuuksista kun niille näytetään rälläkkää. Lisäksi jos jouset ovat nähneet rälläkän esim. lunastustilanteessa niin vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen penniäkään koko autosta (ainakin joissain vakuutusehdoissa).
Oma valinta tietysti jos haluaa autoa alemmas halvoin keinoin.ex. E46 BMW 328 Coupe -99
Comment
-
-
Originally posted by rari_83 View PostJouset menettävät osan ominaisuuksista kun niille näytetään rälläkkää. Lisäksi jos jouset ovat nähneet rälläkän esim. lunastustilanteessa niin vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen penniäkään koko autosta (ainakin joissain vakuutusehdoissa).
Oma valinta tietysti jos haluaa autoa alemmas halvoin keinoin.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Comment
-
-
Originally posted by bember View Postja perhosen siiven isku oli alku sysäys hurrikaanille - älä täällä kirjoita tuollaista naisille uppoavaa skeidaa! Jotain määreitä tai esimerkkejä -pliis.
ei ne jouset siitä lyhentämisestä pilalle mene... katsot vaan että istuu tosiaan hyvin siihen lautaseen vielä.
Comment
-
-
"päät on muotoiltu"
-eli mikäs mun E32:ssa 1/1992 lie?
Jossain kyselyssä joku informoi mua, ettei vois rälläköidä, kun eivät ole "suorat" vaan päistä "suippenevat", ovatko kuitenkin "lineaariset" niinkuin realoemissa?
Schmiedmann valisti kertomalla että vamistaja hyväksyy orggisiskareille korkeintaan 30mm madallusjouset ja olikohan hemi joka valisti ettäalle 25mm madalluksille ei tarvi camber korjausta - joten tähän minä menen.Last edited by bember; 19-05-2010, 22:26.
Comment
-
-
Originally posted by bember View Post"päät on muotoiltu"
-eli mikäs mun E32:ssa 1/1992 lie?
Jossain kyselyssä joku informoi mua, ettei vois rälläköidä, kun eivät ole "suorat" vaan päistä "suippenevat", ovatko kuitenkin "lineaariset" niinkuin realoemissa?
Mutta tosiaan orkkisjousista kun sen puoli kierrosta otat pois, niin se ei madalla yhtään enempää kuin sen jousen paksuuden verran molemmista päistä. Se on joustamatonta osaa siinä jousen alkupäässä kuitenkin.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Comment
-
-
Originally posted by bember View Postja perhosen siiven isku oli alku sysäys hurrikaanille - älä täällä kirjoita tuollaista naisille uppoavaa skeidaa! Jotain määreitä tai esimerkkejä -pliis.
Kattelin muuten tuossa illalla just Butterfly effectin, sinällään hassu yhteensattuma sun kirjoituksissa.
Comment
-
-
Originally posted by riuska View PostOnko kellään kokemuksia lowtecin iskareista ku tuli tilattua eteen?? Toimitus ainakin kestänyt jo liian kauan mitä luvattiin..
Voihan noi koni sporttien jälkeen tuntua vähän erilaisilta:think
Comment
-
Comment