Yritin tänään irroittaa tuota antennivahvistinta, mutta liittimet oli pirun tiukassa kiinni etten uskaltanut väkisin alkaa repimään, siinä pelossa että jotain menisi rikki, etenkin tuo nauhakaapeli pelottaa että repeää herkästi.. Onko noiden tarkoitus irrota ihan vetämällä vai onko noissa jotain klipsiä tai muuta mistä pitäisi painaa samalla? yritin noista mienistä hampaista painaa jo ruuvarilla samalla mutta ei tuntunut vaikuttavan mitenkään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 Comfort Access System - epävakaata toimintaa
Collapse
X
-
Onko muilla ollu semmosta ongelmaa tähän liittyen että auto hukkaa muistipaikat? (penkki, peilit). Myös ihka on pari kertaa nollautunut ja nakannu käynnistettäessä eri lämpötilat (e60 ei tietenkään tämä mahdollista kun on manuaalinen säätö).ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Vika korjattu, antenninvahvistinhan se syyllinen oli.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by Homebrew View PostHyvä homma että ratkesi. Itsellä samanlaista ongelmaa e91:n kanssa. Lueskelin tarkemmin e9x sähköistä (http://www.shrani.si/f/G/fL/2lp3YVG1...hicle-elet.pdf) ja sain sen käsityksen että näissä ei ovilta tulevat antennisignaalit kulje antennivahvistimen kautta vaan menevät suoraan Passive Go ohjausyksikölle ja sieltä Can-väylää pitkin CASille. Vikakoodejakin lueskelin, mutta tähän liittyviä koodeja ei löytynyt. Passive go purkki vastailee iloisesti ja INPAlla ajettu antennitestikin menee läpi. Otin vielä tuon purkin irti ja tarkastin juotokset ja vaihdoin elkotkin uusiin, mutta ei apuja... Mikähän tässä vielä voisi olla? Radio ja kaukosäätimet siis toimivat normaalisti, mutta CA tökkii...
Edit. Vielä kun tuota dokumenttia tavasin uudestaan läpi, niin taitaa kuitenkin mennä myös e9x:ssä nuo antennisignaalit antennivahvistimen kautta. " The coded 125 kHz radio signal enables the ID transmitter to transmits coded 315 MHz high frequency validation signal that is received by the remote control receiver and forwarded to the CAS2, which determines if the ID Transmitter as valid and belongs to the vehicle."Skoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostVika korjattu, antenninvahvistinhan se syyllinen oli.BMW 520dAT -08 LCI ///M-sport
BMW 320dA -09
Comment
-
Comment