Ensimmäistä kertaa penkkien kimpussa ja tuotteina Furniture Clinicin Leather Colourant Kit mediumin kokoisena ja Satin kiillolla. Värinä Sand Beige. Kuskin penkkiä varten otin mukaan myös purkin Flexifil-tököttiä.
Lopputulokseen olen tyytyväinen ensikertalaisena, fillerin käytön kanssa olisi saanu olla tarkempi. Ohjeissa sanottiin, että jos jää ylimääräistä niin sen voi hioa pois 1200:lla santapaperilla. Aine on kuitenki enempi liimamaista/silikonimaista, joka joustaa. Raitoja ei saanut pois edes 400 tai 600:lla paperilla.
Olen miettinyt josko tuon 645:n penkin sivuja pikkasen maalailisi (tökkäisen aina perseen siihen sivuttaistukeen kun puskee autoon sisälle), mutta mistä sais tietää mitä nahkaa/väriä nuo ovat. Mustat ovat juu, mutta ovatko esim. Dakota black, Montana black, New England black, Oregon black vai (Exclusive) Walknappa black?
RealOem:stä tai etks:sta ei löytynyt ainakaa nopealla vilkaisulla.
Googleen bmw vin decoder ja johonkin niistä VINin 7 viimeistä merkkiä, pitäisi näyttää sisustan eli uphosteryn tiedot tyyliin: 0574 P1SN Volleder Nappaleder Sandbeige.
Todennäköisesti takapenkin alla tai sivupehmusteiden vast. takana on liimattu lappu, jossa tarkat kuvaukset penkkien päällisistä. Kokeileppas sieltä alkuunsa.
itsekin omia mustia nahkoja vähän prepannut mutta herää kysymyksiä silti vaikka kahlannu melkein koko topikin. Olen pessyt siis nahat nyt kissasaippualla ja tilasin ebaystä tämän tuotteen :
itsekin omia mustia nahkoja vähän prepannut mutta herää kysymyksiä silti vaikka kahlannu melkein koko topikin. Olen pessyt siis nahat nyt kissasaippualla ja tilasin ebaystä tämän tuotteen :
Käsittelenkö maalattavan alueen vielä jollakin ennen maalia ?
Mikäs aine vielä lopuksi kun maalaus tehty ?
Samalta valmistajalta/myyjältä olis löytynyt se koko setti, missä pesuaine-bensiini-väri-suojaaina-hoitoaine... Löytyy sivuilta ihan hyvät enkunkieliset ohjeet, lueppa niin menee helposti. Kuumailmapuhallin on pakollinen apu, hiustenkuivaajalla menee vähän enemmän aikaa
Moro. Minulla on 1993 E36 M3 coupe laajalla nahkapaketilla. Sisustus on lähes uutta vastaavassa kunnossa ja kesällä kävinkin sitten kaikki läpi nahanhoitoaineen kanssa siivouksen jälkeen. Etuovien nahkaverhoilussa on pari kohtaa, joissa näyttäisi nahkapäällyste irronneen liimauksista. Näyttäisi tosiaan minusta siltä, ettei ole repeämiä. Toinen on semmoinen, missä on muovin ja nahan rajalla (oven alaosassa) tämä irtoaminen ja toinen taas keskellä ovea taitoskohdassa niin, että siinä on ilmakupla.
Täytyy tunnustaa, ettei itselläni ole nahkaverhoilun korjaamisesta mitään kokemusta, joten siksi ajattelin kysyä täältä, että miten nuo kannattaisi korjata? Liimaa sinne voi varmaan itse laittaa, mutta millaista liimaa ja onko siinä mitään erikoista? Pitääkö nahkaa esimerkiksi jotenkin kastella ja sitten venyttää paremmin paikoilleen? Entäpä tuo missä on ilmakupla keskellä, vinkkejä siihen? Sinne voi olla vähän hankala saada liimaa väliin oikein mitään kautta (ainakaan repimättä isommin irti mitään).
Moro. Minulla on 1993 E36 M3 coupe laajalla nahkapaketilla. Sisustus on lähes uutta vastaavassa kunnossa ja kesällä kävinkin sitten kaikki läpi nahanhoitoaineen kanssa siivouksen jälkeen. Etuovien nahkaverhoilussa on pari kohtaa, joissa näyttäisi nahkapäällyste irronneen liimauksista. Näyttäisi tosiaan minusta siltä, ettei ole repeämiä. Toinen on semmoinen, missä on muovin ja nahan rajalla (oven alaosassa) tämä irtoaminen ja toinen taas keskellä ovea taitoskohdassa niin, että siinä on ilmakupla.
Täytyy tunnustaa, ettei itselläni ole nahkaverhoilun korjaamisesta mitään kokemusta, joten siksi ajattelin kysyä täältä, että miten nuo kannattaisi korjata? Liimaa sinne voi varmaan itse laittaa, mutta millaista liimaa ja onko siinä mitään erikoista? Pitääkö nahkaa esimerkiksi jotenkin kastella ja sitten venyttää paremmin paikoilleen? Entäpä tuo missä on ilmakupla keskellä, vinkkejä siihen? Sinne voi olla vähän hankala saada liimaa väliin oikein mitään kautta (ainakaan repimättä isommin irti mitään).
Saisiko sitä liimaa esim. injektioruiskulla sinne?
Tai pahvi irti ja takapuolelle pieni reikä, josta liimaa sisälle?:think
Tarttis vinkkejä miten sais hyvin sportti penkin korjattua.
Kulunut siitä perinteisestä sivutuesta puhki.
Meinasin että jos liimaa nahkapalan sinne paikaksi:think
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Comment