Announcement

Collapse
No announcement yet.

tee se itse ilmastoinnin korjaus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bmw harrastelija
    replied
    Tässä tapauksessa, kun kenno on vuotanut täytyy järjestelmä huuhdella typpikaasulla. Sitten imea vacuumiin ja sitten vain aineet sisään. Lisäksi uuden öljyn lisäys kylmäaineen sekaan välttämätön. Jos tiedät että järjestelmäsi vuotaa
    pitää reijjät tukkia, vaikka lauhdutin irti linjat tukkoon. Kosteus tekee hallaa koko järjestelmälle.

Leave a comment:

• Raine
    replied
    ..........
    Last edited by Raine; 23-06-2013, 23:28.

Leave a comment:

• Matiska
    replied
    Originally posted by 525TDS Touring
    Kennosta 175€ ei ole kovin paha hinta, edellyttäen että se on uusi. Itse vaihtotyöstä en tiedä, mutta aina kun liittimet aukaistaan, mömmöt karkaa. Mutta jos kenno kerran vuotaa, ei kai sitä ole nyt täytetty suotta uudestaan? Ja jos kenno joudutaan vaihtamaan, niin kuivain on syytä myös vaihtaa uuteen.
    mul on kennon vaihto edes ja itse kyl teen en ala kyl tollasella pikku hommalla korjaamoa sponssata. itelle eilen sano kaveri jolla kävin ilmastoinnin tarkastaan ettei oo vaihtanu kuivainta ku kerran ja ilmeisesti on tehny kyseisiä hommia kauan. on kuulemma toi kuivaimen vaihto suurimmaks osaks sitä et korjaamot kusettaa asiakkaita...

btw on muuten samanlainen biili kysees ku sulla mooses, sama vuosimallikin

Leave a comment:

• 525TDS Touring
    replied
    Originally posted by mooses
    morjensta.

mulla on tuo e36 vm-95 tds

ilmastointi ei toimi ja syyksi paljastui vuotava kenno. tämä mikä on keulassa syylärin etupuolella.

no onko kukaan itse vaihtanut tätä kennoa, onkohan kuinkakin vaativa urakka.

korjaamolla meinas että vaihtotyö olis 160e . + täyttö 70e (KENNO OLIS 175e) eli koko pastilli 405e

mutta kun rahan joutuu aina tienaamaan niin mitenhän siinä kävis jos yrittäisi itse vaihtaa.
    joutuuko kovastikin purkamaan, ja onko vaikea laittaa se sillai että se pitäisi kaasut sisällä.

niin ja löytyyköhän itse kennoa mistään edukkaammin kuin 175e....

multahan löytyy vain näitä tavallisia työkaluja, eli ei mitään erikoistyökaluja.

jos joku on ite vaihtanut niin, menikö siinä kauon ... 2 tuntia vai 2 päivää vaihtotyössä(heh).
    Kennosta 175€ ei ole kovin paha hinta, edellyttäen että se on uusi. Itse vaihtotyöstä en tiedä, mutta aina kun liittimet aukaistaan, mömmöt karkaa. Mutta jos kenno kerran vuotaa, ei kai sitä ole nyt täytetty suotta uudestaan? Ja jos kenno joudutaan vaihtamaan, niin kuivain on syytä myös vaihtaa uuteen.

Leave a comment:

• mooses
    started a topic tee se itse ilmastoinnin korjaus?

tee se itse ilmastoinnin korjaus?

morjensta.

mulla on tuo e36 vm-95 tds

ilmastointi ei toimi ja syyksi paljastui vuotava kenno. tämä mikä on keulassa syylärin etupuolella.

no onko kukaan itse vaihtanut tätä kennoa, onkohan kuinkakin vaativa urakka.

korjaamolla meinas että vaihtotyö olis 160e . + täyttö 70e (KENNO OLIS 175e) eli koko pastilli 405e

mutta kun rahan joutuu aina tienaamaan niin mitenhän siinä kävis jos yrittäisi itse vaihtaa.
    joutuuko kovastikin purkamaan, ja onko vaikea laittaa se sillai että se pitäisi kaasut sisällä.

niin ja löytyyköhän itse kennoa mistään edukkaammin kuin 175e....

multahan löytyy vain näitä tavallisia työkaluja, eli ei mitään erikoistyökaluja.

jos joku on ite vaihtanut niin, menikö siinä kauon ... 2 tuntia vai 2 päivää vaihtotyössä(heh).
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎