Kai täällä nyt joku on esim. viimeisen vuoden aikana pesettänyt penkit? Hintatietoja kaivataan edelleen pelkästä kevyestä sisäpesusta...:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kangas Penkkien pesu
Collapse
X
-
mä pesetin yhden huoltoaseman tarjouksien takia entisen auton penkit, ja suoraansanottuna surkea tulos, ei mun mielestä kummostakaan eroa alkuperäiseen. Tästä jokunen vuosi aikaa ja makso muistaakseni vajaan satkun.
Taidan jostain hankkia kunnon kamat vuokralle ja sisäsiivota auton sisustan kokonaan. Auto siis e34, ajettu 188tkm, ihan siisti mutta tietäähän sen miten paljon paskaa sisusta kerää parissa vuosikymmenessä..
e: niin ton ex-auton penkkien pesu oli vieläpä talvella ja oli kyllä melkonen kuivattelu sisälämppärillä että sai sen siedettävän kuivaksi, toisaalta oli ne penkitkin niin älyttömän huonot, jotain pakoputkitahnaa tjsp takapenkissä jne, eli ei ihme ettei lähtenyt mihkään.Last edited by Inca; 15-03-2011, 00:41.
Comment
-
-
Originally posted by Inca View Postmä pesetin yhden huoltoaseman tarjouksien takia entisen auton penkit, ja suoraansanottuna surkea tulos, ei mun mielestä kummostakaan eroa alkuperäiseen. Tästä jokunen vuosi aikaa ja makso muistaakseni vajaan satkun.
Comment
-
-
tullut tuollaisella kärcherin SE 4002 pesurilla pestyä kangaspenkit+sisusta muutenkin.
Hintaa laitteella taisi olla n 200€ ja olen kyllä erittäin tyytyväinen siihen
eli jos itse kehtaa nähdä vähän vaivaa niin tuo maksaa itsensä takaisin aika nopeasti.Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Jaa kyllähän se näyttäisi noin ~150e kustantavan....:think
http://www.autopesu.com/palvelut/hinnasto.htm <-- 145e
http://autodent.fi/autonpesupalvelut3.htm <-- alkaen 150e
tosin
http://uudenmaanautopesu.com/ <-- alkaen 60e
Kauankohan nuo penkit/ovien pahvit kestävät kuivua eli meneekö tuossa hommassa koko päivä?
Comment
-
-
Muutamat autot on tullut pestyä painehuuhtelukoneella.
Sehän on käytännössä sumuttava "painepesuri" + märkäimuri -yhdistelmä.
Kangaspenkit pitää pestä ainakin 5 kertaa, 10 kierrostakin voi olla tarpeen jos on todella likaiset.
Vesi joka penkeistä tulee on aluksi kuin kahvia. Ja ällöä vaahtoa.
Vuokra viikonlopun yli Jyväskyläss on joku 40 egee, Jyväskylän mattopesusta saa vuokrata ja sisältää pesuaineet.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Menee hieman ohi aiheen mutta kuitenkin kangas penkkien pesusta kyse. Onko mitään väriainetta sisältävää verhoilunpesuainetta olemassa jolla saisi hieman auringonpolttamaa kangasta uudistettua? Osa on ihan haalistumaa ja osa tosiaan auringonpolttamaa varsinkin takaniskatuissa.
Apuja?BMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Originally posted by full View PostMenee hieman ohi aiheen mutta kuitenkin kangas penkkien pesusta kyse. Onko mitään väriainetta sisältävää verhoilunpesuainetta olemassa jolla saisi hieman auringonpolttamaa kangasta uudistettua? Osa on ihan haalistumaa ja osa tosiaan auringonpolttamaa varsinkin takaniskatuissa.
Apuja?Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Originally posted by full View PostMenee hieman ohi aiheen mutta kuitenkin kangas penkkien pesusta kyse. Onko mitään väriainetta sisältävää verhoilunpesuainetta olemassa jolla saisi hieman auringonpolttamaa kangasta uudistettua? Osa on ihan haalistumaa ja osa tosiaan auringonpolttamaa varsinkin takaniskatuissa.
Apuja?Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
itsehän en koko topikkia lukenut mutta kerron omat käyttökokemukseni: on kokeiltu kaikennäköisiä spray puhdistusvaahtoja mutta oikeasti puhdasta tuli karkealla harjalla ja marseille saippualla! mutsin opelin penkit pesin sillä niin tuli kuin uudetSkyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by Tuokki2 View Postitsehän en koko topikkia lukenut mutta kerron omat käyttökokemukseni: on kokeiltu kaikennäköisiä spray puhdistusvaahtoja mutta oikeasti puhdasta tuli karkealla harjalla ja marseille saippualla! mutsin opelin penkit pesin sillä niin tuli kuin uudet
Itse olen tuon Kärcherin painehuuhtelulaitteen todennut mainioksi laitteeksi. Sillä kun päästelee muutaman kerran, niin mustaa/ruskeaa likavettä tulee tolkuttomat määrät.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment