Vesipumpun osia...
MOTRONIC lamda vika???
Collapse
X
-
niinkö...:think peräisin jostain jeesuksen aikaisesta ko? ku ite vaihdoin edellisen mis ei ollu tuollaisia, eikä ollu siinä "täydellisessä" minkä paketin heitin paikalleen... siin ei ollu ku kumi O-rengas:thinkei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Originally posted by armageddon View Postniinkö...:think peräisin jostain jeesuksen aikaisesta ko? ku ite vaihdoin edellisen mis ei ollu tuollaisia, eikä ollu siinä "täydellisessä" minkä paketin heitin paikalleen... siin ei ollu ku kumi O-rengas:think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Originally posted by Cell View PostSiis nuo ovat vesipumpun propellin osia, tai siis siltä ainakin näyttävät. Minkä mallinen vesipumppu sinulla siellä nyt on? Niiden peltisiipisten on ainakin joissain tapauksissa huomattu rikkovan kansia kun virtaus ei toimikkaan kaikilla kierrosluvuilla ihan niinkuin pitäisi...ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Originally posted by Cell View PostNiiden peltisiipisten on ainakin joissain tapauksissa huomattu rikkovan kansia kun virtaus ei toimikkaan kaikilla kierrosluvuilla ihan niinkuin pitäisi...
koskeeko homma vain tarvikepumppuja vai myös bmw:n omia peltisiipisiä joissa ainakin ropelli on identtisen näköinen muoviseen versioon verrattaessa.
Comment
-
no jostain mä luin et nää ns. peltisiipiset olis jopa poistettu myynnistä, mutta tää voi olla myös täysin huhu puhetta:thinkei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
no täs nyt sit hakemaan toista tekniikkaa autoon, tai siis kokonaisen auton raajon...ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Originally posted by juha77 View Postmitäs kaikkee sieltä nyt oli sitten menny - ei kannata korjata/kunnostaa konetta enää?:think
ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Originally posted by K.S. View PostMistä moinen väittämä on peräisin?
koskeeko homma vain tarvikepumppuja vai myös bmw:n omia peltisiipisiä joissa ainakin ropelli on identtisen näköinen muoviseen versioon verrattaessa.
Siihen raatoon on mennyt rahaa, mutta et niitä takaisin saa vaikka sinne vaihtokoneen asentaisitkin. Plussana on että se saattaa levitä samalla tavalla 1000km päästä. Kannattaisi nyt ihan vaan selvittää mikä on vialla ja paljonko tulee korjaus maksamaan ennen kuin tollasta suunnittelee, vaihtokoneen hinnalla tekee paljon remonttia ja bonuksena saa uutta palikkaa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
no onhan se noinki mutta jos ja kun saa täydellisen tekniikan jne. niin on jatkossakin paljon vaihtopalikkaa jos ja kun tarvii ja onpa sit kax laatikkoo kax perää kax alakertaa jne. tiedät kyllä... ja joo menaan pukilla rakentaa ja selvittää jatkossa et mikä tuota konetta todellakin vaivasi... no ja mun tuurillahan se ei ois mitenkän mahdotonta et se leviäis...ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
Originally posted by armageddon View Postnoo alunperäinen vika... juolulomareissulta ku palattii nii alkoi röpöttää... vaihdoin uudet tulpat auttoin noin 1500km normaali ajoa. sit se alkoi taas, vaihdoin tulpat ja no puolia vaihdettiin nou.merkki huoltoon vaihtoivat lamdan nou, sanoivat tilaa motronic nou. naa sit taas kampiakselinasennotunnistin nou.sit ohivuotomittaus hmm sit menikin jo vedet ja öljyt sekaste.vielä kokeili moottorin lämpötunnistin ei. venttilikopankansi auki öljy vaahtoa. sit kansi ylös ja EI, ei se kansipahvikaan ollu menny ja tos laskettiin jo tulleita kustannuksia ja mahdollisia tulevia kustannuksi nii loppu viimex päätin et nyt vaihto sydän.:think
e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
Comment