memebuy23buy

IBright v3.0 mielipiteitä vs. muut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 10+
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2006
    • 2084
    • Nivala

Originally posted by makkis View Post
    Miten pari kuppasta lediä voi maksaa tuplasti xenonvalo-sarjan hinnan, ei pysty ymmärtämään. Itse aion ainakin viskasta normi superkirkkaat ledit paikoilleen, olkoot sitten himmeemmät.
    Ja varmasti jos vaan jostain löytäisi 3-5W ledejä yksistään niin hinta ei päätä huimaisi ja olisi kuitenkin helppo ite väkertää

Hyväthän nuo varmasti on mut mut... ei pysty, menee mun kipukynnyksen yli
    Miten aattelit jäähdytyksen tehdä? Jos ne niin helppo juttu on tee ihmeessä ja kerro meille miten saadaan toimimaan ne hyvin, oot rikas mies sen jälkeen

Originally posted by jyrbba69 View Post
    Dexi järkkäätkö sen alemman hinnan vai? Muuten minäkin joudun kyllä tyytymään johku noihin halpis kopioihin. Ei viitti 300€ maksaa noista ...
    Ei ne maksa mitään kolmiasataa. 200€ riittää tai muutama euro päälle.
    E39 M5 -00

Ex E60 530Da M-Sport -04
    Ex E39 M5 -00
    Ex E39 M5 -00 Individual
    Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
    Ex E36 3.0 M3 -93
    Ex E36 2.5 Cabrio -94
    Ex E36 3.2 M3 -97
    Ex E36 2.5 Coupe -93

Comment

• jyrbba69
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2008
      • 2394
      • Kouvola

Ai suomesta? En jaksais käydä jenkeistä venaamaan niitä...
      2015 AMG GTS
      -----------------------------

www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
      [email protected]

Comment

• Thuppu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2007
        • 3626
        • Seinäjoki

Originally posted by 10+ View Post
        Miten aattelit jäähdytyksen tehdä? Jos ne niin helppo juttu on tee ihmeessä ja kerro meille miten saadaan toimimaan ne hyvin, oot rikas mies sen jälkeen
        Taitaa tälläkin foorumilla olla useampi rikas sitten. Eikös niitä monet juuri itse oo värkännyt 3 ja 5W teholedeillä. Pieni jäähdytys-siili ledin taustaan tarvitaan ja sopiva vastus tai regu leikkaamaan jännitettä...

95% varmuudella IBright käyttää samanlaisia teholedejä. 300e parista parkkipolttimosta on jo järjen köyhyyttä, jos nyt ei ole sattunut syntymään setelitukku kädessä, tai pappa betalar.
        BMW 740iA "ALPINA"
        BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
        Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
        Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• 10+
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2006
          • 2084
          • Nivala

Originally posted by Thuppu View Post
          Taitaa tälläkin foorumilla olla useampi rikas sitten. Eikös niitä monet juuri itse oo värkännyt 3 ja 5W teholedeillä. Pieni jäähdytys-siili ledin taustaan tarvitaan ja sopiva vastus tai regu leikkaamaan jännitettä...

95% varmuudella IBright käyttää samanlaisia teholedejä. 300e parista parkkipolttimosta on jo järjen köyhyyttä, jos nyt ei ole sattunut syntymään setelitukku kädessä, tai pappa betalar.
          No jos ne tämän foorumin monet jampat on niistä siistit saaneet ja pieneen kokoon helposti niin miksei niitä ole myynnissä missään? Ostaisin varmasti jos ne ois asiallisia. Mutta en innostu sellasista nyrkin kokoisista palloista mitä joillakin on nähty.
          Ja edelleen, NE EI MAKSA KUIN 200€ kun osaa ostaa. Ei tarvi olla syntynyt setelitukku kädessä eikä vanhempien tarvi maksaa. Kun käy töissä ja tekee sitä tarpeeksi niin voi kait sitä ostaa mitä haluaa. Noh niinhän se aina menee että jotku maksaa laadusta ja helppoudesta, kun tekee töitä sen ajan mitä noitten tekemisen opetteluun menee niin ne on tienattu.
          E39 M5 -00

Ex E60 530Da M-Sport -04
          Ex E39 M5 -00
          Ex E39 M5 -00 Individual
          Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
          Ex E36 3.0 M3 -93
          Ex E36 2.5 Cabrio -94
          Ex E36 3.2 M3 -97
          Ex E36 2.5 Coupe -93

Comment

• Thuppu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2007
            • 3626
            • Seinäjoki

kun tekee töitä sen ajan mitä noitten tekemisen opetteluun menee niin ne on tienattu.
            Kaikki eivät kuitenkaan tienaa yhtä paljon vaikka olis töissä 24/7... ja paljon riippuu työpaikasta paljonko niitä ylitöitä voi/saa tehdä. Monilla saattaa myös olla muutakin elämää kuin auto... vaikkapa perhe.

Jotku lisäksi ovat enemmän diy ihmisiä kuin valmiiksi kaiken ostavia johon mitään osaamista ei tarvita.

Pieneen kokoonhan tuon saa jos viittii/osaa/pystyy sorvata alumiinista sopivan holkin/rungon tuolle ledille joka imee itseensä hukkalämmön.
            BMW 740iA "ALPINA"

Comment

• _Dexi
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2006
              • 769
              • Vihti

Eihän ne tosiaan 300 käytännössä ole - ja vaikka oliskin - miksi se on sitten suuri hinta siitä että koko auton keulailme muuttuu melkosen radikaalisti - sitä en tiedä. Itse rinnastaisin noi aika pitkälle ajovalojen vaihtoon vaikka itse osat onkin pienet, sen verran radikaali se ero on keulilla.

Näiden bemarien kanssa peuhatessa tommoset menoerät on vielä mukavan pieniä, kun rahaa tuntuu näissä palavan kymmenen kertaa ton verran kuussa johonki

Mutta, noin tosimielellä - mä kävin iBrightin heppujen kanssa tästä kiivasta keskustelua tuossa taannoin, kun löin sedille seteliä pöytään ja esitin ehdotuksen millä kappalehinnalla tavaraa pitäisi isolla rahalla saada, ja arvioin valmistuskustannuksia ym.

Sedäthän siitä kiivastu ja löi faktoja pöytään mitä osien suunnittelu, käytettävät valolähteet, osat, palikoiden sorvaus ym. maksaa - ja täytyy sanoa että kyllä siinä meikäpoikaa vietiin - jenkkihintoja jos kattellaan niin ei niissä ole loppujen lopuksi älyttömiä edes ilmaa.
              & E60 530D '04 & Yamaha FZ1N '06

(*Muun merkkisiä pelejä + pärriä välissä)
              (ex. E90 320Si M-Tech '07)
              (ex. E60 530Da '04)
              (ex. E39 M5 Facelift '99)
              (ex. E39 540i '98)
              *

Comment

• jyrbba69
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2008
                • 2394
                • Kouvola

Dexi nyt tonne yrityspalstalle sitä kimppatilausta ja vähä vauhtii!
                2015 AMG GTS
                -----------------------------

www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
                [email protected]

Comment

• Komu
                  BTCF Member
                  • Sep 2004
                  • 1040
                  • Nurmijärvi

Tähän keskusteluun polttimoiden hinnasta otan kantaa näin:

Käyn töissä, ja tienaan sieltä rahaa. Mielummin autooni laittamani osat on "bolt on" tyylistä, kuin tuhlaisin omaa aikaani sellaisten väsäämiseen. Jos sen yhden illan olen ylitöissä, minkä noiden itseväsäämiseen ehkä menis (jos osais), olisin silti voitolla.

Kyllä, olen tälläiset tilannut ja joutuu varmaan seuraavaankin autoon tilaamaan. Harmittaa vain että tuli tilattua niin myöhään, ettei ehtinyt itse nauttia näistä kun auto menikin jo kaupaksi.

Tuomas
                  ps. Angel I Bright v3.0 10pistettä + papukaijamerkki
                  Nyt ix m60 2024

ex:E70 X5 40d + F31 330d
                  Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
                  Myyty tämäkin335d E91 perheauto
                  Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996

Comment

• 10+
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2006
                    • 2084
                    • Nivala

Kaikki eivät kuitenkaan tienaa yhtä paljon vaikka olis töissä 24/7... ja paljon riippuu työpaikasta paljonko niitä ylitöitä voi/saa tehdä. Monilla saattaa myös olla muutakin elämää kuin auto... vaikkapa perhe.

Jotku lisäksi ovat enemmän diy ihmisiä kuin valmiiksi kaiken ostavia johon mitään osaamista ei tarvita.

Pieneen kokoonhan tuon saa jos viittii/osaa/pystyy sorvata alumiinista sopivan holkin/rungon tuolle ledille joka imee itseensä hukkalämmön.
                    Niin paljon minäkin teen itse, mutta kaikkia ei tarvi itse osata. Siitä vaan sorvaamaan sitä runkoa, eihän siihen aikaa mene paljoa Muuta ku tilaat Ibrightit niin on emäntäkin tyytyväinen ku saat koko viikon illat olla sen kans eikä tarvi missään hallissa pakertaa ilmanaikoista juttua

Originally posted by Komu View Post
                    Tähän keskusteluun polttimoiden hinnasta otan kantaa näin:

Käyn töissä, ja tienaan sieltä rahaa. Mielummin autooni laittamani osat on "bolt on" tyylistä, kuin tuhlaisin omaa aikaani sellaisten väsäämiseen. Jos sen yhden illan olen ylitöissä, minkä noiden itseväsäämiseen ehkä menis (jos osais), olisin silti voitolla.

Kyllä, olen tälläiset tilannut ja joutuu varmaan seuraavaankin autoon tilaamaan. Harmittaa vain että tuli tilattua niin myöhään, ettei ehtinyt itse nauttia näistä kun auto menikin jo kaupaksi.

Tuomas
                    ps. Angel I Bright v3.0 10pistettä + papukaijamerkki
                    Tässähän tuo koko mun ajatus oli kiteytetty aika hyvin
                    E39 M5 -00

Ex E60 530Da M-Sport -04
                    Ex E39 M5 -00
                    Ex E39 M5 -00 Individual
                    Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
                    Ex E36 3.0 M3 -93
                    Ex E36 2.5 Cabrio -94
                    Ex E36 3.2 M3 -97
                    Ex E36 2.5 Coupe -93

Comment

• Thuppu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2007
                      • 3626
                      • Seinäjoki

Siitä vaan sorvaamaan sitä runkoa, eihän siihen aikaa mene paljoa
                      No juu, jokaisella on oikeus tehdä rahoillaan mitä huvittaa, ja onhan nuo IBrightit varmasti parasta mitä rahalla saa. En kiistä sitä. Ja vaikutus auton ulkonäköön on

Itselläni lähinnä tökkää se, että joutuu maksamaan 200-300e asiasta joka itse tekemällä maksaa sen 20-30e. Uskallan väittää, että tulee joka tapauksessa edullisemmaksi vaikka muutama tunti sorvin ääressä vierähtää. Kuitenkin aika monta tuntia menis töissäkin noiden tienaamiseen. Sille ei vaan voi mitään, että hinta/hyöty ei kohtaa kaikissa palikoissa optimaalisella tavalla.

Tässä on hiukan sama asia kun siinä, että joku ei millään pysty laittamaan esim. kopiopuskuria, vaan pitää olla ne orkkisleimat sisäpinnalla maksoi mitä maksoi. Mutta tämä on osa harrastusta, jokainen tekee tyylillään. Onhan toki itsellänikin mennyt rahaa "turhaan" tän oman bemun kanssa...
                      BMW 740iA "ALPINA"

Comment

• valtti81
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2006
                        • 399
                        • karvia

Vaihtoehto 1
                        -Ei oo alumiinia tarttee tilata jostaki. Ilmastako?
                        -Ei oo sorvia tarttee viedä sorvattavaksi johki. Ilmastako?
                        -Ei oo ledejä eikä mitään muutakaa noihin tarvittavaa ja asuu tuppukyläs mistä ei löydy noita. Lähtee naapurikuntaan ettiin/ostaan tai tilaa jostakinetin kautta ja maksaa postikulut. Ilmastako?
                        -Tähän tinailua pari ehtoota ja 2koppaa kaljaa ja 3 askia tupakkia- Ämmä tyytyväinen
                        -Nämä murheet ku on selvitetty ja osat tinailtu kasaan viiko menny ja 100e rahaa ja sitte sorvari tehny hiukan pienet noista alumiinikikkareista ja eiku nippuside patenttia kehiin tai ilmastointiteippiä tai pikaliimaa ja Voila hienot on!!

Vaihtoehto 2
                        5min koneella ja max viikko odottaa valoja ja asentaa 2min ja on hyvät ja vesitiiviit angel eyesit! ja emäntä ja "pikkuveli" tyytyväisiä ku on saanu edellämainitun ajan peuhattua makuuhuonees...
                        kumman valittis??hmm
                        Valittin 2 ja oon tyytyväinen jos pimenee niin saa takuuseen uuden..
                        Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
                        ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
                        Älä lue historiaa, tee sitä !!

Comment

• JonasG
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2006
                          • 2160
                          • Porvoo/Helsinki

Tässä on hiukan sama asia kun siinä, että joku ei millään pysty laittamaan esim. kopiopuskuria, vaan pitää olla ne orkkisleimat sisäpinnalla maksoi mitä maksoi. Mutta tämä on osa harrastusta, jokainen tekee tyylillään. Onhan toki itsellänikin mennyt rahaa "turhaan" tän oman bemun kanssa...
                          Miksi tehdä autosta huonolaatuisempaa kopiokamoilla ja vielä maksaa siitä? Olen sitä mieltä että jos ei ole varaa laittaa kunnon osia autoon niin jättää ne kokonaan laittamatta tai säästää kunnes on rahaa ostaa ne osat. Tämä on sitten minun oma mielipiteeni, toki kaikki tekee niin kuin itse näkee parhaaksi.

Comment

• Thuppu
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2007
                            • 3626
                            • Seinäjoki

Originally posted by valtti81 View Post
                            Vaihtoehto 1
                            -Ei oo alumiinia tarttee tilata jostaki. Ilmastako?
                            -Ei oo sorvia tarttee viedä sorvattavaksi johki. Ilmastako?
                            -Ei oo ledejä eikä mitään muutakaa noihin tarvittavaa ja asuu tuppukyläs mistä ei löydy noita. Lähtee naapurikuntaan ettiin/ostaan tai tilaa jostakinetin kautta ja maksaa postikulut. Ilmastako?
                            -Tähän tinailua pari ehtoota ja 2koppaa kaljaa ja 3 askia tupakkia- Ämmä tyytyväinen
                            -Nämä murheet ku on selvitetty ja osat tinailtu kasaan viiko menny ja 100e rahaa ja sitte sorvari tehny hiukan pienet noista alumiinikikkareista ja eiku nippuside patenttia kehiin tai ilmastointiteippiä tai pikaliimaa ja Voila hienot on!!

Vaihtoehto 2
                            5min koneella ja max viikko odottaa valoja ja asentaa 2min ja on hyvät ja vesitiiviit angel eyesit! ja emäntä ja "pikkuveli" tyytyväisiä ku on saanu edellämainitun ajan peuhattua makuuhuonees...
                            kumman valittis??hmm
                            Valittin 2 ja oon tyytyväinen jos pimenee niin saa takuuseen uuden..
                            Valitettavaa, että mielikuvitus puuttuu ja peukalo on jossain missä ei pitäisi. Ja montako tuntia piti käydä töissä tuota vaihtoehto 2:sta varten? Ilmaistako?

Originally posted by JonasG View Post
                            Miksi tehdä autosta huonolaatuisempaa kopiokamoilla ja vielä maksaa siitä? Olen sitä mieltä että jos ei ole varaa laittaa kunnon osia autoon niin jättää ne kokonaan laittamatta tai säästää kunnes on rahaa ostaa ne osat. Tämä on sitten minun oma mielipiteeni, toki kaikki tekee niin kuin itse näkee parhaaksi.
                            Offtopikin puolelle alkaa menemään...

Haukkukaa sit vaikka köyhäksi mut itse olen tyytyväinen mun M-sport kopiopuskuriin, istuvuus 100% ja on helposti korjattavaa abs muovia. Kukaan ei näe päällepäin onko siellä bmw leimat sisäpuolella. Laitoin vielä jopa kopiosumarit ja M5 kopiomunuaiset keulalle...

Ei tällä pirssillä varmaankaan enää mihinkään bemu-miittiin uskalla tulla, mutta pääseepä paikasta a paikkaan b itseä miellyttävällä tavalla.

Tähän loppuu mun löpinät tämän osalta.
                            BMW 740iA "ALPINA"

Comment

• Jesper
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2004
                              • 1447

Tai sitten tilaa ne polttimot sellaiselta kaverilta joka tekee HUOMATTAVASTI vaativampia sähkötöitä työkseenkin.
                              Saa puoleen hintaan verrattuna noihin Ibrightteihin ja toimii takuuvarmasti aivan yhtä hyvin.
                              Tämäkin on tietty vain minun mielipide...jokainen tottakai ostakoon mitä haluaa.

Comment

• Clavurion
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2005
                                • 9159
                                • Oulu

Itse väkertämällä saa vielä mukavaa puuhastelua ja onnistumisen elämyksiä. Priceless!!!
                                E39 530dA -02 M-Sport
                                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

Working...
                                X