Originally posted by Cell
View Post
No kyllähän se toimii siellä ylävesiletkussa jos termostaatti on vaikka 92c ja kun lämpötila menee ylävesiletkussa vaikka 98c niin silloin se tarvii lisäjäähdytystä ja kuvittelisin että tuo ylävesiletku paremmin ennakoi tilanteen ja sehän kertoo moottorin todellisen lämmön.
Eikä se ylävesiletku/moottori siinä ajoviimassakaan saa liian kuuma olla eli yli 98c.
Ja edelleen kun ajatellaan jotain Opelin antureita jotka ovat 95-105c ja 105-115c ni mietippä kuinka kuumana se vesi tulee moottorista ulos jos se menee moottoriin vajaa tai päältä sata-asteisena

Nyt saa oikeesti mun puolesta olla, mutta sen kyllä vielä haluan nähdä että joku kaivaa sen E90 330d m57 anturin tuolta realoemista, mä oon nyt tänään tuhlannu reilu tunnin aikaa etsiessäni sitä sieltä.
Comment