mullaki humppas, vaihoin lambdan, no nyt se rokkaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 humppaa
Collapse
X
-
Originally posted by coupe320 View Postmullaki humppas, vaihoin lambdan, no nyt se rokkaaBMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Originally posted by Tomqqa View PostLambaaada uusittu (vika) edelleenhttps://www.facebook.com/pages/TM-Tu..._type=bookmark
BMW Huoltovalojen nollausta lahdessa sekä vikakoodin lukua !
-Toni Kärkkäinen
Comment
-
-
Originally posted by Tomqqa View PostEdelleen nostan asiaa esille vaihdoin pelkät sylinterit alakerran ja kannen kokonaisena sedanista samanlaisesta joka humppasi jo valmiiksi. letkut apulaitteet lambdat jne jne tulivat toimivasta autosta eli tästä coupesta vaihdoin pelkän moottorin vika ei voi olla lambdassa tai vasemmassa sivuovessa koska coupe toimi täysin ennen kuin eräs idiootti vaihtoi 120km/h vaihdissa ykkösen päälle.
Auto on manuaali vaihdoin myös uuden laatikon samalla mutta kun harmaan sedanin moottori humppasi kun ajoin sen talliin ja aloitin tekniikan vaihdon lambda ei ole motonetistä vaan bemarin lasitiskiltä ja se on prkl toiminut aikaisemmin eli vika on pakko olla moottorissa alakerran ja nokka akselien välissä koska sedan humppasi coupe ei ja kaikki apulaitteet on coupesta ymmärrättekö nyttenhttps://www.facebook.com/pages/TM-Tu..._type=bookmark
BMW Huoltovalojen nollausta lahdessa sekä vikakoodin lukua !
-Toni Kärkkäinen
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View PostMillä ne koodit on luettu? perus inpat/carsoftit jättää helposti kertomatta vikoja verraten kunnon koodinlukulaitteisiin.
missäpäni vaikutat? jos vaikka osattaisiin ohjata semmosen kaverin luokse kenella kunnolliset laitteet löytyyhttps://www.facebook.com/pages/TM-Tu..._type=bookmark
BMW Huoltovalojen nollausta lahdessa sekä vikakoodin lukua !
-Toni Kärkkäinen
Comment
-
-
Ne koodit pitää nimenomaan lukea ISTAlla tai INPAlla, epäselvissä tapauksissa mielellään molemmilla. Jenkkiautohepun yleistesterillä voi jäädä tulematta.Last edited by böntti; 15-04-2014, 18:35.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Tomqqa View PostEdelleen nostan asiaa esille vaihdoin pelkät sylinterit alakerran ja kannen kokonaisena sedanista samanlaisesta joka humppasi jo valmiiksi. letkut apulaitteet lambdat jne jne tulivat toimivasta autosta eli tästä coupesta vaihdoin pelkän moottorin vika ei voi olla lambdassa tai vasemmassa sivuovessa koska coupe toimi täysin ennen kuin eräs idiootti vaihtoi 120km/h vaihdissa ykkösen päälle.
Originally posted by Tomqqa View PostAuto on manuaali vaihdoin myös uuden laatikon samalla mutta kun harmaan sedanin moottori humppasi kun ajoin sen talliin ja aloitin tekniikan vaihdon lambda ei ole motonetistä vaan bemarin lasitiskiltä ja se on prkl toiminut aikaisemmin eli vika on pakko olla moottorissa alakerran ja nokka akselien välissä koska sedan humppasi coupe ei ja kaikki apulaitteet on coupesta ymmärrättekö nyttenOriginally posted by Tomqqa View PostMikkelissä luettu ystäväni valtuutetulla jenkki korjaamolla autokorjaamo anssi hämäläinen varmasti on erityyliset laitteet kun hong kong tee se itse miehellä vikakoodeja eip oo. Lahdessa asun myös mikkelissäpäin pyörin
Comment
-
-
Originally posted by Tomqqa View PostEdelleen nostan asiaa esille vaihdoin pelkät sylinterit alakerran ja kannen kokonaisena sedanista samanlaisesta joka humppasi jo valmiiksi. letkut apulaitteet lambdat jne jne tulivat toimivasta autosta eli tästä coupesta vaihdoin pelkän moottorin vika ei voi olla lambdassa tai vasemmassa sivuovessa koska coupe toimi täysin ennen kuin eräs idiootti vaihtoi 120km/h vaihdissa ykkösen päälle.
Pidetään kuitenkin hyvä henki foorumilla, tarkoitukseni ei ole vittuilla kellekkään vaan hankkia ja jakaa tietoa kanssaharrastajien kesken.
Originally posted by böntti View PostNe koodit pitää nimenomaan lukea ISTAlla tai INPAlla, epäselvissä tapauksissa mielellään molemmilla. Jenkkiautohepun yleistesterillä voi jäädä tulematta.
Boschin ESI-tronic on erittäin pätevä peli mutta häviää silti tässä tapauksessa INPAlle. Eli jos topickin autosta halutaan niitä varmoja koodeja niin ainut vaihtoehto on tosiaan INPA.BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Originally posted by Mokoma View PostAsia selvä, lambda on ollut toimiva edellisessä autossa. Tämän enempää en valitettavasti osaa auttaa. Kuitenkin mielenrauhan saavuttamiseksi neuvoisin silti edes kokeilemaan vaikka jostain purkuautosta 100% varmuudella toimivaa käytettyä lambdaa. Omaan pirssiin ostin käytettynä foorumilta 10eurolla lambdan että sain edes suljettua vikamahdollisuuden pois, kun kovapäisenä en uskonut että lambda voi olla rikki. Noh, se kympin lambda on putken tukkeena vieläkin ja hienosti on rokannut vaihdosta saakka. Ja korostan sitä että oireet olivat täysin samat kuin sinun autossasi. Perstuntumani onkin että loppujen lopuksi vika löytyy jokatapauksessa lambdasta. Jos näin ei käy niin pyydän etukäteen anteeksi harhaanjohtavia kirjoituksiani ja menen nurkkaan häpeämään.
Pidetään kuitenkin hyvä henki foorumilla, tarkoitukseni ei ole vittuilla kellekkään vaan hankkia ja jakaa tietoa kanssaharrastajien kesken.
Hepun nettisivujen mukaan tarjolla on Snap-on-, Autocom- ja Bosch-testerit.
Boschin ESI-tronic on erittäin pätevä peli mutta häviää silti tässä tapauksessa INPAlle. Eli jos topickin autosta halutaan niitä varmoja koodeja niin ainut vaihtoehto on tosiaan INPA.
Tarkotuksenahan mullakaan ei ole vittuilla kirjoitan tätä puhelimella enkä ole äidinkielessä koskaan kovin haka ollut niin jääkööt pilkut ja pisteet. Pienenä vittuiluna pakko kuitenkin heittää että luuletko että korjaan autoni letkuja silikonilla tai teipillä... on luettu inpalla. Jotenkin sen on pakko liittyä mielestäni osiin mitkä vaihdoin sedanista koska se teki tuota jo purettaesa ja vain motttori ilman apulaitteita vaihdettiin tiivistesarjan uusin yläpäähän samalla. Mitä tarkoitat että ongelma on pieni jos se johtuu muistakun apulaitteista . Venttiilivikako ? Millä voin kotikonstein mitata pakonokkaa onko vaihdettu imunokka joskus tilalle (kuulemma irtoaa muutama hp lisää) kellään tietoa mitä ne vakio kulmatkaan ovat nokissa ?https://www.facebook.com/pages/TM-Tu..._type=bookmark
BMW Huoltovalojen nollausta lahdessa sekä vikakoodin lukua !
-Toni Kärkkäinen
Comment
-
-
Originally posted by Tomqqa View PostTarkotuksenahan mullakaan ei ole vittuilla kirjoitan tätä puhelimella enkä ole äidinkielessä koskaan kovin haka ollut niin jääkööt pilkut ja pisteet. Pienenä vittuiluna pakko kuitenkin heittää että luuletko että korjaan autoni letkuja silikonilla tai teipillä... on luettu inpalla. Jotenkin sen on pakko liittyä mielestäni osiin mitkä vaihdoin sedanista koska se teki tuota jo purettaesa ja vain motttori ilman apulaitteita vaihdettiin tiivistesarjan uusin yläpäähän samalla. Mitä tarkoitat että ongelma on pieni jos se johtuu muistakun apulaitteista . Venttiilivikako ? Millä voin kotikonstein mitata pakonokkaa onko vaihdettu imunokka joskus tilalle (kuulemma irtoaa muutama hp lisää) kellään tietoa mitä ne vakio kulmatkaan ovat nokissa ?
Niin ja lambaadakin on edelleen vaihdettu jos viitsii aikaisempia viestejä lukea . Sen verran olen matkan varrella viisastunut että se liittyy venttiili kopan ja kiertokangen väliin ja siitä löytyy vika älkääkä alkako tarjoamaan kampuran tai noka asentotunnistimien vaihtoa on kunnossa testattu toisessa autossa. Kiitos ja kunnioittaen jo etukäteen kaikille auttaneille ja yrittäneille.https://www.facebook.com/pages/TM-Tu..._type=bookmark
BMW Huoltovalojen nollausta lahdessa sekä vikakoodin lukua !
-Toni Kärkkäinen
Comment
-
-
Originally posted by Tomqqa View PostNiin ja lambaadakin on edelleen vaihdettu jos viitsii aikaisempia viestejä lukea . Sen verran olen matkan varrella viisastunut että se liittyy venttiili kopan ja kiertokangen väliin ja siitä löytyy vika älkääkä alkako tarjoamaan kampuran tai noka asentotunnistimien vaihtoa on kunnossa testattu toisessa autossa. Kiitos ja kunnioittaen jo etukäteen kaikille auttaneille ja yrittäneille.BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Mulla teki samaa kun edellinen omistaja suorittanut vaihdemissin täyskaasuajosta. Oli KAIKKI pakovenat solmussa. Toimi kyllä mutta tuntu vähän hengettömältä ja yritti kokoajan korjata seoksia kohdalleen. Lambdan irrottamalla loppui kun ei enää ymmärtänyt seoksia. puristuspaineet meni jotenki näin: 1-14, 2-13, 3-8.5, 4-15, 5-8, 6-15.
Eli 3 ja 5 oli pahimmat vaikka kaikki oli aivan mutkalla. Eli pahoin pelkään.....
ja kaverilla kävi sama homma paitsi 18venttiiliä solmussa
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostMulla teki samaa kun edellinen omistaja suorittanut vaihdemissin täyskaasuajosta. Oli KAIKKI pakovenat solmussa. Toimi kyllä mutta tuntu vähän hengettömältä ja yritti kokoajan korjata seoksia kohdalleen. Lambdan irrottamalla loppui kun ei enää ymmärtänyt seoksia. puristuspaineet meni jotenki näin: 1-14, 2-13, 3-8.5, 4-15, 5-8, 6-15.
Eli 3 ja 5 oli pahimmat vaikka kaikki oli aivan mutkalla. Eli pahoin pelkään.....
ja kaverilla kävi sama homma paitsi 18venttiiliä solmussa
Muuten joo mutta vaihdoin tekniikan toimivaan enkä korjannut vanhaa. Puristus suhteet menee sitten mittaukseen tuskin vikaa kun vetää prkl hyvin. Koko yläpään tiivistesarja uusittu. Nokat katson myös kiitos tästä katsotaan jos kerkeää vklp postailee lisäähttps://www.facebook.com/pages/TM-Tu..._type=bookmark
BMW Huoltovalojen nollausta lahdessa sekä vikakoodin lukua !
-Toni Kärkkäinen
Comment
-
Comment