Announcement

Collapse
No announcement yet.

320i:n turboluvat???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarmo_
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2002
    • 277

    #46
    Re: turbottaminen

    Originally posted by tepabmw
    taas kerran valvotaan tätä iänikuista turbotus-himoa...jos sulla on nyt se 320i-86,niin hommaa pakosrj.,ahdin ja muut hilut ym. muutokset,lyö peli nippuun,mee dynoon,vetäkää siellä semmonen lappu missä 320i:n lähtötehot on noussu max.20%,ja sit käyt leimaamassa sen konttorilla...jos tehot pysyy 20% rajoissa lähtökohdasta,sun EI TARVI vaihtaa mitään 325i:n hiluja,niinku muutama kaveri nyt taas väittää...!!!

    onnea matkaan...
    Totta. Mä nyt kuitenkin jo turvallisuuden takia vaihtaisin 325 jarrut ja alustan tohon 320:n.
    Ja moniko konttori uskoo turbon asennuksen jälkeen että, minulla oli 126 hv, mutta nyt minulla on 154 hv. (no okei, mun katsastusmies "uskoi" 129 hv >139 hv). Näitä katsastus tapoja on yhtä monia kuin on konttoreitakin ja aina katsastusmiehet ei mene kirjaimen mukaan.
    Huono päivä niin mikään ei käy, sama auto hylätään toisessa ja hyväksytään toisessa.

    Comment

    • jvakeva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2433
      • Kouvola

      #47
      Originally posted by dre
      Originally posted by jvakeva
      ei suatana, naurettavaa kinastelua..
      käykää aken sivuilla kattomassa, niin tiiätte miten on. ei ne konttorin pässit osaa ees kirjottaa nimeään oikein..
      Ei vittu!
      Ei vitussa!
      B10 V8 # 108
      saab r560 8X4

      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

      Comment

      • asn
        Newbiemmer
        • Aug 2004
        • 2
        • Kerimäki

        #48
        Tarkotuksena olis turbbottaa 518i -92 (eli katti).
        Minkäs merkkistä ja mallista ahdinta suosittelisitte?
        Ja rekkariotteessa on 113hp eli dynosta ~130hp lappu ja sen jälkeen ahdot ylös, nii ei tarvii uusia edes jarruja?
        Ja tarkotuksena olis saada koneesta irti joku 150-160hp eli ei mitään kisavehjettä, mut kun tuo 1,8i kone on vakkarina laiskahko
        Ja paljon koko homma tulis maksamaan (suunnilleen)?
        ATK- ja AV-Palvelu A. Sutinen

        Comment

        • BmwPunisher
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 7629
          • Lemu

          #49
          Originally posted by Lari
          Tosin kaveri katsasti kulkupelinsä turbolle tuossa pari viikkoa sitten niin teho kohtaa tuli pelkkä A. Ja huomautuksia sarakkeeseen että; Autoon asennettu Garrett merkkinen pakokaasu-ahdin ja välijäähdytin. Eli noilla ehdoilla olevaa autoa on mukava virittää ilman että katastus konttorin pojilla on mitään sanottavaa.
          Paitsi, että siinä huomautuksia sarakkeessa lukee vielä
          tehot ja ahtopaineet joilla teho on saatu :(

          Kaveri haki leiman pari viikkoa sitten C Kadettiinsa (-73)
          ja siinä lukee 0,16 ahdoilla 65hv eli
          meni näillä dyno luvuilla läpi katsastuksesta :?

          Se otteessa oleva A tarkoittaa vain, että auto on ahdettu :wink:
          E70 X5 30d

          Comment

          • BmwPunisher
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 7629
            • Lemu

            #50
            Originally posted by asn
            Tarkotuksena olis turbbottaa 518i -92 (eli katti).
            Minkäs merkkistä ja mallista ahdinta suosittelisitte?
            Ja rekkariotteessa on 113hp eli dynosta ~130hp lappu ja sen jälkeen ahdot ylös, nii ei tarvii uusia edes jarruja?
            Ja tarkotuksena olis saada koneesta irti joku 150-160hp eli ei mitään kisavehjettä, mut kun tuo 1,8i kone on vakkarina laiskahko
            Ja paljon koko homma tulis maksamaan (suunnilleen)?
            tähän ongelmaan ratkaisuksi olisi helpointa
            vaihtaa 525 - 535:seen
            sillä tuon ikäiseen katilliseen autoon on ihan
            vitun kallista laittaa ahdinta,
            kuinka surullista se onkin
            E70 X5 30d

            Comment

            • asn
              Newbiemmer
              • Aug 2004
              • 2
              • Kerimäki

              #51
              Originally posted by myllyoja84
              tähän ongelmaan ratkaisuksi olisi helpointa
              vaihtaa 525 - 535:seen
              sillä tuon ikäiseen katilliseen autoon on ihan
              vitun kallista laittaa ahdinta,
              kuinka surullista se onkin
              Joo, just äske luin itekkin asiasta :(
              Mut sit taas jos heittää isompaa pannua, nii joutuis uusimaan alustan ja muut vermeet.. Taitaa tulla kalliiks, jos ei jostaki satu löytämään "ehjää" kolariautoa :(
              ATK- ja AV-Palvelu A. Sutinen

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎