Onko jotain säätäjää tiedossa joka osais tehä ton operaation tai on tehnyt vastaavia? Motorbit ois tässä lähellä täytyy soitella sinne ainaskin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m60 ja m62 remmiahdin
Collapse
X
-
Originally posted by [fuse] View PostOnko jotain säätäjää tiedossa joka osais tehä ton operaation tai on tehnyt vastaavia? Motorbit ois tässä lähellä täytyy soitella sinne ainaskin.
Comment
-
-
Originally posted by [fuse] View PostHitto miten kallis ja työläs vastaus!
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
miten paljon sulla on tehon tavoite? kysyisin r-motorsportilta tuota oman poksin rakentamista sopivaksi. se aika pitkälle rikun käsissä riittää. se et rupee tekeen koneelle ja laatikolle ohjelmaa niin maksaa aikaa ja rahaa.
automaatin ongelmat ja kestävyys tulee juurikin näissä kun ei hoksata et laatikoon pitää saada pelaan sileen et se vastaa uutta tehon nousua. en jaksa uskoa et ne latikot ihan susia on jos on säädöt kunnossa.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Ei ole sillälailla kummempia odotuksia. Jos nyt enemmän sais ku mitä samalla rahalla (3k€ makso remmi) vaparivirityksillä ni ois jees.
Motorbit ei luultavasti pysty jeesaamaan koska "Taitaa olla kyseessä BMW DME versio Bosch ME7.2 ecusta"
Pitää tarkistaa vielä tänään toi ecu. Ellei jollain oo jo suoraan sanoa et mikä laitos siellä on?
E: Onko ihan mahdotonta kotikonstein lukea ecusta kartat ja arvot, muuttaa niitä ja ajaa uusi ohjelma sisälle?
Kaveri ymmärtää noitten karttojen ja ohjelmointien päälle mutta hänelläkään ei oo kokemusta miten ohjelmointi bemarissa toimii...Last edited by [fuse]; 19-02-2015, 07:50.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View Post
Comment
-
-
Itte aattelin tehdä suosiolla manuaali swapin, ja maltilla ahtaa. nytten 243hp ja 292nm ja tavote 300hp, kaikki yli plussaa kuhan ei tarvitte hirveesti koneen keston kanssa riskeerata:think. M60B30 tosin kyseessä. Järkeehän tossa ei oo, mutta pitääkö kaikessa edes olla?
. seuraavat osat pyöriny mielessä millä toteuttaa, ehdotuksia otetaan myös vastaan.
Eaton m112
kdfi
isommat suuttimet
Välijäähy
Järeempi bensapumppu
ja muut pikku tarvikkeet.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostItte aattelin tehdä suosiolla manuaali swapin, ja maltilla ahtaa. nytten 243hp ja 292nm ja tavote 300hp, kaikki yli plussaa kuhan ei tarvitte hirveesti koneen keston kanssa riskeerata:think. M60B30 tosin kyseessä. Järkeehän tossa ei oo, mutta pitääkö kaikessa edes olla?
. seuraavat osat pyöriny mielessä millä toteuttaa, ehdotuksia otetaan myös vastaan.
Eaton m112
kdfi
isommat suuttimet
Välijäähy
Järeempi bensapumppu
ja muut pikku tarvikkeet.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostItte aattelin tehdä suosiolla manuaali swapin, ja maltilla ahtaa. nytten 243hp ja 292nm ja tavote 300hp, kaikki yli plussaa kuhan ei tarvitte hirveesti koneen keston kanssa riskeerata:think. M60B30 tosin kyseessä. Järkeehän tossa ei oo, mutta pitääkö kaikessa edes olla?
. seuraavat osat pyöriny mielessä millä toteuttaa, ehdotuksia otetaan myös vastaan.
Eaton m112
kdfi
isommat suuttimet
Välijäähy
Järeempi bensapumppu
ja muut pikku tarvikkeet.
Mites tuo Kdfi, aika plug in näyttää sivujen mukaan olevan, manuaalin kanssa ei pitäisi olla ongelmia? Mitkä auton "ominaisuudet" menettää tuon purkin myötä, obc:n toiminnot ainakin, entä muuta?Last edited by bemmeri; 19-02-2015, 14:23.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostTuolla ei kuulema ainakaan zf5hp30 laatikkoa pysty ohjaan.
Se että ohjauksen toteuttaminen vaatii todella paljon tietoa ja osaamista ei tarkoita ettei sitä pysty tekemään.
Itse tuskin perehdyn aiheeseen koska ei riitä aika eikä mielenkiinto. Menisi viikkokaupalla omaa aikaa asiaan josta ei juuri itselle hyötyä olisi.
Kaikki tieto kuitenkin on nopealla googlettamisella saatavilla joten joku jolla aikaa ja mielenkiintoa riittää niin eikun ottamaan selvää asiasta. Plus että kdfi MS2-pohjaisena pystyy "keskustelemaan" CAN-väylällä megashiftin kanssa.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostMihin tämä tieto perustuu? Megashiftissä on 9kpl solenoidiventtiilin ohjauksia jotka pystyy laittamaan myös PWM-tyyppisiksi ja ZF:n räjäytyskuvissa näkyy kahdeksan solenoidia venttiilirungossa.
Se että ohjauksen toteuttaminen vaatii todella paljon tietoa ja osaamista ei tarkoita ettei sitä pysty tekemään.
Itse tuskin perehdyn aiheeseen koska ei riitä aika eikä mielenkiinto. Menisi viikkokaupalla omaa aikaa asiaan josta ei juuri itselle hyötyä olisi.
Kaikki tieto kuitenkin on nopealla googlettamisella saatavilla joten joku jolla aikaa ja mielenkiintoa riittää niin eikun ottamaan selvää asiasta. Plus että kdfi MS2-pohjaisena pystyy "keskustelemaan" CAN-väylällä megashiftin kanssa.
Comment
-
-
Onkos tuo laippapinta 5-6mm lattarautaa mihin on hitsattu huonekaluputket kanaviksi..? :think
Aikamoista..
-TimoLast edited by sierra4x4tbo; 19-02-2015, 16:47.
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostNiin autotunelta sitä kyselin niiin siellä ne tutki asiaa ja sanoivat että ei onnistu sillä.
Megan kanssa hyvin harvoin on olemassa valmista ratkaisua mutta sen muokattavuus on liki ääretön. Siinä on sen vahvuus ja toisaalta heikkous.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Comment