Ei se alulohkon kierre vaadi mitään taikavoimia. ainoastaa riittävän pitkän kierreosan pulttiin. Ei se sen lohkon vika ole jos joku laittaa sinne niin lyhyen pultin ettei materiaalin ominaisuudet riitä. Tuskin kukaan sellaisia pyöränpulttejakaan autoonsa laittaisi, jotka juuri ja juuri ylettyy kierteelle. Jos kannen orggispultti ei ominaisuuksiltaan riitä tulevaan tavoitteeseen, silloin tarvittaisiin jotain mitä ei ilmeisesti vielä ole saatavana. Ja heikko saatavuus johtuu varmaankin vain niistä kahdesta asiasta että jenkkilässä puuhaavat rautalohkolla ja kun taas Euroopassakin sellaista on reilusti tarjolla niin ei ole ollut markkinoita alulohkon viripulteille. Kaikki vaan tekee siitä rautalohkosta.
Aloitetta pöytään ARPille. Kai ne sellaset tekee kun on riittävän monta ostajaa ja perusteet menekille. Mä en enää tarvitse, pärjäsin itse orggispulteilla ja nyt oonkin siirtynyt muihin moottoreihin.
Aloitetta pöytään ARPille. Kai ne sellaset tekee kun on riittävän monta ostajaa ja perusteet menekille. Mä en enää tarvitse, pärjäsin itse orggispulteilla ja nyt oonkin siirtynyt muihin moottoreihin.
Comment