edellisen kirjoituksen vaivat kuulostavat tutuilta,ainut on että mulla on ollut hoidossa f-ryhmäläinen M3 vuoden,siihen on vaihdettu hiilikuitu imuboksi ilman ilmamassa mittaria ja sen mukana tullut lastu,moottori käy laihalla koko alueen ja erityisesti alle 3500rpm,4000-4500 välillä notkahtaa vääntökäyrä todella rajusti ja tehokäyrä jonkin verran.maks.teho kuitenkin 300hv/320nm amw penkissä,sitä on piuhan päässä ihmetelty ja kaiken pitäisi pelata ihan ok??.
musta tuntuu että moottori on vaan loppu,venttiilit,ohjurit ym. ja tuo lastu on perseestä.
auto lähtee nyt hestecin laittoon ja sen jälkeen puran moottorin,tutkin mitä se on syönyt ja pistetään uusilla männillä,kangilla ym. kasaan.
ei venttiili välyksiä tarvitse säätää,riittää että mittaa ne välillä,JOS VÄLYKSET MUUTTUVAT = PITÄÄ SÄÄTÄÄ NIITÄ silloin on jossain vikaa ja kansi täytyy käyttää koneistamossa,kaverilta meni e34 M5 touringista 2kpl imuventtiileitä poikki ihan normi ajossa.
mistä saisi asiallisen manuaalin missä on momentit,välykset,ajoitukset ym. tiedot S50B30 moottoriin??
musta tuntuu että moottori on vaan loppu,venttiilit,ohjurit ym. ja tuo lastu on perseestä.
auto lähtee nyt hestecin laittoon ja sen jälkeen puran moottorin,tutkin mitä se on syönyt ja pistetään uusilla männillä,kangilla ym. kasaan.
ei venttiili välyksiä tarvitse säätää,riittää että mittaa ne välillä,JOS VÄLYKSET MUUTTUVAT = PITÄÄ SÄÄTÄÄ NIITÄ silloin on jossain vikaa ja kansi täytyy käyttää koneistamossa,kaverilta meni e34 M5 touringista 2kpl imuventtiileitä poikki ihan normi ajossa.
mistä saisi asiallisen manuaalin missä on momentit,välykset,ajoitukset ym. tiedot S50B30 moottoriin??
Comment