Eipä kerenny kaikkea lukea tässä kiireessä mutta vakiot 2.5 männät näyttää olevan ja vieläpä ne katti männät eli 8.8 puristus....Ja ihan normaalin ylös tulevat eli ei oo kampuraa tai muutakaan muutettu...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 Turbo / mäntäasiaa
Collapse
X
-
Tuossa kaverin ukko sorvas mulle pikkasen männistä pois. Alunperin olivat samanlaiset kuin ensimmäisessä postauksessa olevissa kuvissa.
Comment
-
-
Originally posted by PlutoTuossa kaverin ukko sorvas mulle pikkasen männistä pois. Alunperin olivat samanlaiset kuin ensimmäisessä postauksessa olevissa kuvissa.
Täytyy mitata mihin puristus tuolla menee.. ja tuli hommattua 2,05mm kansipahvi, kuin originaali on 1,75mm
onhan tuossa naulassa roikkumassa 2mm kuparikin , mutta sen puolestapuhujia tuntuu olevan niukasti ... :roll:
Comment
-
-
Sama resepti, vapaastihengittävänä.
Eli samanlaiset 2,5-männät, joista hieman enemmän veks. Myös venttiilikoloja jouduin syventämään. Alkuperäinen ÄÄRIMMÄISEN TYPERÄ 2,5-kampiakseli tunkiolle ja tilalle 2,3-kampiakseli. Mäntä tulee hieman lohkon tason yli, mutta vakion tiivisteen kanssa mahtuu loistavasti pyörimään. Tuolla sorvausmäärällä puristukset 10,5:1.
Muokatulla K-jetronic-kannella ja ruiskulla, nokka: imu 284, pako 272 ja peltisarjalla yms yms. 194hp ja VÄÄNTÖ 274nm.
Joo... Nyt heti joku valopää tietenkin kyselemään dynolappuja.
Löytyy, mutta niitä kuvia ette saa. Se joka epäilee, niin epäilkööt.
Nonni, nythän nää kuvat saa taas liitettyä..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Kyllähän nuo männät todellakin kestää. Itse olen rakennellut opelin koneita ja otetaan esim 3.0Le kone joka täysin vakiorojuilla mutta ahtin lykätty kylkeen, Sytkä myöhäselle, kakku kohdilleen (puristus suhde 8.5:1) Ja penkkiin 267hv/380nm 0.9 paaria, ja kyllä kesti. itselle tuli silloin melkeettis 25t kilometriä vuoressa ja oli joka päiväisessä ajossa
1.4 bar ahtoja säädettävä poksi, vakio pahvilla tehot 342hv/440nm vääntöä,
Vaikka onkin Bemariclupi niin voihan sitä kirjoittaa nuista kestoista. ja niin juu tuo 2.5 mäntä oli muistaakselni ohkasimmasta kohrasta 8mm paksu
T:Caj-Mikael
Comment
-
-
Originally posted by T3Sama resepti, vapaastihengittävänä.
Eli samanlaiset 2,5-männät, joista hieman enemmän veks. Myös venttiilikoloja jouduin syventämään. Alkuperäinen ÄÄRIMMÄISEN TYPERÄ 2,5-kampiakseli tunkiolle ja tilalle 2,3-kampiakseli. Mäntä tulee hieman lohkon tason yli, mutta vakion tiivisteen kanssa mahtuu loistavasti pyörimään. Tuolla sorvausmäärällä puristukset 10,5:1.
Muokatulla K-jetronic-kannella ja ruiskulla, nokka: imu 284, pako 272 ja peltisarjalla yms yms. 194hp ja VÄÄNTÖ 274nm.
Joo... Nyt heti joku valopää tietenkin kyselemään dynolappuja.
Löytyy, mutta niitä kuvia ette saa. Se joka epäilee, niin epäilkööt.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by LeseOriginally posted by T3Alkuperäinen ÄÄRIMMÄISEN TYPERÄ 2,5-kampiakseli tunkiolle ja tilalle 2,3-kampiakseli.
2,5-kone muutenkin alaväännöiltään erittäin heikko. Alle 4-tonnin ei tapahdu yhtään mitään. Lähtee yhtä kiivaasti kuin löisi villasukalla jääkiekkoa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Nyt kun täällä on puitu tätä mäntä asiaa oikein olan takaa niin jos joku tietäisi mistä saisi M50B25 myllyyn matala puristeiset männät, olisin erittäin kiitollinen informaatiosta. Halk. 84mm, puristuskorkeus muistaakseni 34mm vakio puristus 10.5 ja 8 paikkeille se pitäis saada laskettua, tietysti kansihommat laskee sitä hiukan mutta ei tarpeeksi.
Comment
-
-
Originally posted by tuRbo View PostJos laittaa m20b25 lohkoon b23:sen kampiakselin pystyykö käyttämään vielä vakio mäntiä ja kankia?:think
Comment
-
Comment