Announcement

Collapse
No announcement yet.

Visko kiinteäksi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sqxo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 902
    • no man's land

Originally posted by Sickness
    Ja jos ei halua maksaa uuden hintaa niin multa löytyy E34:stä irrotettu (m20b20), ehjä visko siipineen hintaan 30€.
    En nyt haluu kyllä vesittää sun kauppoja, mut visko pitäis kuulemma säilyttää tietyssä asennossa varastossa tai entinen ehjä visko on pian toimimaton (enhän tiedä että miten sä oot sitä säilyttäny).. Mutta silti ei oo takeita et toimii kun sen pistää uudestaan kiinni. Eli kannattaa siis reilun kaupankäynnin nimissä pistää se ensin kiinni autoon ja kokeilla toiminta, ennenkun laitetaan "rahat tiskiin". Vaan eipä oo kyllä paha hinta jos toimii..

Comment

• Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

Originally posted by sqxo
      En nyt haluu kyllä vesittää sun kauppoja, mut visko pitäis kuulemma säilyttää tietyssä asennossa varastossa tai entinen ehjä visko on pian toimimaton (enhän tiedä että miten sä oot sitä säilyttäny).. Mutta silti ei oo takeita et toimii kun sen pistää uudestaan kiinni. Eli kannattaa siis reilun kaupankäynnin nimissä pistää se ensin kiinni autoon ja kokeilla toiminta, ennenkun laitetaan "rahat tiskiin". Vaan eipä oo kyllä paha hinta jos toimii..
      Joo, muistelen kuulleeni, että uusi visko vaakatasossa ja käytetty pystyssä. Muuten menee mönkää.

Comment

• Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

Ja jos ei halua maksaa uuden hintaa niin multa löytyy E34:stä irrotettu (m20b20), ehjä visko siipineen hintaan 30€.
        Sopiikohan se e30 m40? Kokeillaan joku päivä?

Comment

• Sickness
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 1923
          • Helsinki

Itse muistelen suosituksen olleen pystysäilytys ja siten se on mulla ollutkin. tosin värkki on ollut irti autosta alle kuukauden, joten taita olla ihan hevonv***nsama miten päin se on sen ajan ollut.

Mulla on vähän nihkeästi noita ajoja tuonne Forssaan päin , mutta laitan sulle privaa niin ihmetellään.
          E39 520iA -02

Comment

• Sickness
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 1923
            • Helsinki

Originally posted by sqxo
            Ei hätää, se on hyvä että sanotaan kun kerran on asiaa.
            E39 520iA -02

Comment

• sqxo
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2004
              • 902
              • no man's land

Itse muistelen suosituksen olleen pystysäilytys ja siten se on mulla ollutkin. tosin värkki on ollut irti autosta alle kuukauden, joten taita olla ihan hevonv***nsama miten päin se on sen ajan ollut.
              Joo, pystyssähän se on autossakin eli kaiken järjen mukaan niin. Tosin varaston hyllyllä visko pyörii harvemmin, toisin kuin jos se on auton koneessa kiinni..

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎