Originally posted by Sickness
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Visko kiinteäksi?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by sqxoEn nyt haluu kyllä vesittää sun kauppoja, mut visko pitäis kuulemma säilyttää tietyssä asennossa varastossa tai entinen ehjä visko on pian toimimaton (enhän tiedä että miten sä oot sitä säilyttäny).. Mutta silti ei oo takeita et toimii kun sen pistää uudestaan kiinni. Eli kannattaa siis reilun kaupankäynnin nimissä pistää se ensin kiinni autoon ja kokeilla toiminta, ennenkun laitetaan "rahat tiskiin". Vaan eipä oo kyllä paha hinta jos toimii..
Comment
-
-
Itse muistelen suosituksen olleen pystysäilytys ja siten se on mulla ollutkin. tosin värkki on ollut irti autosta alle kuukauden, joten taita olla ihan hevonv***nsama miten päin se on sen ajan ollut.
Mulla on vähän nihkeästi noita ajoja tuonne Forssaan päin , mutta laitan sulle privaa niin ihmetellään.E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by sqxoEn nyt haluu kyllä vesittää sun kauppoja, mut visko pitäis kuulemma säilyttää tietyssä asennossa varastossa tai entinen ehjä visko on pian toimimaton (enhän tiedä että miten sä oot sitä säilyttäny).. Mutta silti ei oo takeita et toimii kun sen pistää uudestaan kiinni. Eli kannattaa siis reilun kaupankäynnin nimissä pistää se ensin kiinni autoon ja kokeilla toiminta, ennenkun laitetaan "rahat tiskiin". Vaan eipä oo kyllä paha hinta jos toimii..E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by SicknessItse muistelen suosituksen olleen pystysäilytys ja siten se on mulla ollutkin. tosin värkki on ollut irti autosta alle kuukauden, joten taita olla ihan hevonv***nsama miten päin se on sen ajan ollut.
Comment
-
Comment