Originally posted by Wespa
View Post
Flexifuel RE85 vs. bimmeri II
Collapse
X
-
Last edited by Yrkesman; 21-06-2019, 08:55.
-
-
Originally posted by Wespa View PostTilasin nyt sitten tuon sovittimen kaveriksi suomalaiselta kauppiaalta Walbron 450 E85 -pumpun kun hinta oli sopiva, toivottavasti ei hirveästi liitinten kanssa askartelua vaadi E46:seen. :think Tulviiko "yli" muuten pumppua vaihtaessa jos tankki on reilusti yli puolillaan, muttei kuitenkaan täynnä? Mietin vain että joutuuko sieltä laskemaan vähän pois ennen vaihtorumban aloittamista..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostTilasin nyt sitten tuon sovittimen kaveriksi suomalaiselta kauppiaalta Walbron 450 E85 -pumpun kun hinta oli sopiva, toivottavasti ei hirveästi liitinten kanssa askartelua vaadi E46:seen. :think Tulviiko "yli" muuten pumppua vaihtaessa jos tankki on reilusti yli puolillaan, muttei kuitenkaan täynnä? Mietin vain että joutuuko sieltä laskemaan vähän pois ennen vaihtorumban aloittamista..
Olisin sitä mieltä, että ei. Bensaletkusta luultavasti työntää vähän, vaikka linja olisi käytetty paineettomaksi irrottamalla bensapumpun sulake moottorin käydessä.
Nyt olen kai kaikkiaan 5-kertaa vaihtanut bensapumpun E46:seen, harjoituksen myötä nopeutuu varikkotoiminta.
Uusi tiiviste kannattaa olla joka kerta kun aukoo, käytetty kovettunut ei tiivisty kunnolla. Yhden kerran hätäpäissään senkin virheen tehnyt...
Leave a comment:
-
-
Tilasin nyt sitten tuon sovittimen kaveriksi suomalaiselta kauppiaalta Walbron 450 E85 -pumpun kun hinta oli sopiva, toivottavasti ei hirveästi liitinten kanssa askartelua vaadi E46:seen. :think Tulviiko "yli" muuten pumppua vaihtaessa jos tankki on reilusti yli puolillaan, muttei kuitenkaan täynnä? Mietin vain että joutuuko sieltä laskemaan vähän pois ennen vaihtorumban aloittamista..
Leave a comment:
-
-
Ihan on laitettu että säädetty ammattilaisen/ammattitasoisen harrastajan toimesta käymään e85:llä ja vaihdettu isommat suuttimet tms.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by muuris View PostOnko joku onnistuneesti hakenut Trafilta muutostukea, kun ei käytetä valmista E85-muutossarjaa vaan esim aftermarket ECUa? Lakiteksti ei kovin spesifisti sano, miten muutos pitää tehdä ja todeta.Originally posted by Pazi88 View PostOn onnistunut ihan itse orggis moottorinohjausta käpälöimällä ja suuttimet vaihtamalla saada muutos tuki et eiköhän se onnistu aftermakrt ecullakin.
Mitäs muutostukihakemukseen olisi fiksua laittaa tälläisessä tapauksessa?Last edited by Muurahainen; 18-06-2019, 11:45.
Leave a comment:
-
-
Mä olen jokusen näitä M52-M54 ohjelmoinut etanolille.
Itselläkin kesäisin pelkkä E85. Alle 10C rupeaa käynnistys vaikeutuun, kerää vettä ja e85:sta helpommin öljyihin, lämpenee huonommin. Myös kulutus lämpimällä kelillä suhteessa bensaan verrattuna pientä. Kesällä taas jäähdytyksestäkin vain etua, kulkee hieman paremmin jne.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEi sinne mitään sovitinta tarvi ainakaan e39:ssä. Senkun vaihtaa orggiksen tilalle bolt on. Pikkusen tais sitä lukitus rautaa joutua vääntämään, mut helposti meni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllä näyttäisi oleva hyvä bensan kestokin. Ei taida edes löytyä tuollaista sovitin rengasta alumiinista E39:iin walbro 255 kanssa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jluoma View PostKestääkö se myös bensaa? Goretex nauha tuli itselle mieleen mitä pumpun ympärille voisi kietoa sopivan paksuisen kerroksen. Tai vaan O-renkaita useita kappaleita peräkkäin? Konstit on monet, vaikka itse tilasinkin vaan kalliin osan jäämättä miettimään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMites tuommoinen?
Mulla on vastaava.
Tuossa joku esimerkki.
https://www.amazon.com/Walbro-122-30...9AAE0MM40AWSMY
3D-tulostamalla jos tekee nylonista samoilla mitoilla kuin tuo alumiiniholkki, niin voisi tulla riittävän hyvä, että niitä kehtaa kaupitellakin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMites tuommoinen?
Mulla on vastaava.
Tuossa joku esimerkki.
https://www.amazon.com/Walbro-122-30...9AAE0MM40AWSMY
Leave a comment:
-
-
Last edited by bemmeri; 14-06-2019, 09:22.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostVoikos 3d-tulostimella tulostaa jotain tarpeeksi kestävää tuohon?
Leave a comment:
-
Leave a comment: