Jaahas. Luulin että tämä on plug n play homma mutta pitää näköjään käydä koneistamon kautta. No tuskin se paljon maksaa? Kyseessä 210 perä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RacingDiffs
Collapse
X
-
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
-
-
Originally posted by peeämwee View PostJaahas. Luulin että tämä on plug n play homma mutta pitää näköjään käydä koneistamon kautta. No tuskin se paljon maksaa? Kyseessä 210 perä.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostAinakaan täällä Vaasan seudulla ei oikein halunnut edes löytyä koneistamoa joka olisi ottanut tuota työn alle, ei vissiin mikään kovin yleinen homma tuo rattaiden sipaisu. Pazin tee-se-itse sorvia voi tosiaan aina kokeilla
Noissahan taitaa olla ongelmana se että ne pitää hioa. Niihin ei varmaan lastuavat koneet oikein pystyE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostNoissahan taitaa olla ongelmana se että ne pitää hioa. Niihin ei varmaan lastuavat koneet oikein pystyE39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Rattaat on karkaistu tavalla tai toisella, varmaankin hiiletyskarkaisuna koko ratas tai induktiona pelkät hampaat. Sitähän voi viilalla pikkuisen kokeilla tuleeko pintaan naarmua. Kyllä karkaistuakin pintaa pystyy sorvaamaan sopivalla teräpalalla.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Onko tullut enempiä kokemuksia näistä leikkilukoista?
Rupeeko kuinka nopeasti luistamaan, tai muuta ongelmaa?
Etenkin jos kesälläkin tykkäisi hieman räppäillä.
Useemman vuoden olleet tarjolla ja onhan näitä jokunen myytykin jo, mutta vähän tuntuu tarinaa löytyvän.
Tuohon talvikärryyn kerkeisi ennen lumia päivittää lukollisen perän.
Sähkölukko ihan ok, mutta etenkin kesällä/asvaltilla jotenkin epälooginen verrattuna oikeaan levylukkoon.
Laitoin jo tarjousta Portugalin pojalle bolt on lukkoperästä, sekä Puolastakin kysyin. Venäjällä näyttää kanssa olevan joku paikka, mikä pajoittaa lukkoyksikön normiperään.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOnko tullut enempiä kokemuksia näistä leikkilukoista?
Rupeeko kuinka nopeasti luistamaan, tai muuta ongelmaa?
Etenkin jos kesälläkin tykkäisi hieman räppäillä.
Pitää tarkistaa mutta kilometrejä taitaa olla takana jo 25tkm.Last edited by BMW525Xda; 24-07-2021, 17:13.
Comment
-
-
Mikähän homma sitten se on kun nick pazi88:lla meni ihan pilalle yhdessä talvessa.
Jos ajo on melkein pelkkää grippiajoa, eihän lukko joudu paljon mitään tekemään edes.
Mulla on normi typ188 jossa levyt lopussa, kyllähän se kuminpoltossa pitää aivan hyvin, mutta nykäseppä kytkinpommi liikenneympyrässä kun pyörillä on pitoeroa niin johan pyörii sisempi pyörä iloisesti.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View Postkyllähän se kuminpoltossa pitää aivan hyvin, mutta nykäseppä kytkinpommi liikenneympyrässä kun pyörillä on pitoeroa niin johan pyörii sisempi pyörä iloisesti.
Comment
-
-
Ok.
Mitenkähän tuommoinen käyttäytyy sähköisen lukon kanssa, jos ei lukita mutkassa saman verran kuin normaali levylukko?
Että parantaako sähköavustus lukitusta ja on siten hieman kireämpi, mutta tulee tuon racing diffin myötä hieman luotettavampi/ajettavampi kuin pelkällä sähkölukolla.
Vai onko vielä arvaamattomampi.
Muualta luin, että ratas/torsenit toimii jopa paremmin kun sähkölukko avustaa ja enemmän voimaa siirtyy sinne pitävämmälle renkaalle.
Normi levylukolla varmaan kannattaa koodata sähkölukko pois.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Niin kyllä kai se mullakin veti kahdella sutia tms. kun suoraan lähti. Ja muutenkin piti vielä veto päällä ihan ok. Vaan jos toisella renkaalla ei ollu kunnolla pitoa, niin luisti läpi ihan kuin avoin perä. Yhtä susi kuin torsenikin. Eli ei mitään hyötyä talvella.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment