Announcement

Collapse
No announcement yet.

RacingDiffs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suh0
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2016
    • 530
    • Akaa

    #16
    Kuuluis tulla, niinkun kiinastakin. Serbia ei vissiin kuulu mihinkään kauppa alueisiin..
    Varmaan tuurista kiinni niinkuin kiinastakin tilatessa

    Pyytäkää tarjous vpmotorsportilta niin saa jotain euroja kotimaisille toimijoille
    Turbo GSX-R
    E36 Coupe
    E90 325i LCI

    Comment

    • Tommyzc
      BTCF Member
      • Jul 2017
      • 38
      • Helsinki

      #17
      Ihan normaalit tullimaksut+alv tuli tilattaessa suoraan, serbia ei ole euroopan kauppa-aluetta.
      Jonkin roposen siinä säästää tuurillaan, mutta jos nyt tilaisin, niin tilaisin vpmltä.
      -Vikakoodien luku, koodaukset, johtosarjat ja autosähkötyöt pääkaupunkiseudulla.

      Instagram: @tommipee

      Comment

      • bmw89
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2010
        • 565
        • Ulvila

        #18
        2 levyn setti 188 perään, 112+10e postit+ 29e tulli maksuja, tilasin siis suoraan noitten nettisivuilta
        -E30 "316i"

        ex. e46 328i,

        Comment

        • Gemmi
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 3355
          • Espoo

          #19
          Kestääkö nää oikeesti voimaa?, vai hajooko/luistaako esim 600hp tehoilla jo?

          Comment

          • Urpo_rotta
            BTCF Member
            • May 2012
            • 5258
            • Pirkkala

            #20
            Väärä topic
            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
            E34 525i -90 twinturbo 427/519

            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
            Kysy jos tarvetta

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 11096
              • Oulu

              #21
              Originally posted by Gemmi View Post
              Kestääkö nää oikeesti voimaa?, vai hajooko/luistaako esim 600hp tehoilla jo?
              Jos tarkotat noita avoimen perän muutossatseja, niin tuskin älyttömiä voimia tai pitäviä renkaita kestää. Näin mutu tuntumalta sanoisin, et perus käyttiksiin hyvä päivitys, niin ei aina talvella tarvi yhdellä renkaalla sutien lähtä liikkeelle tms. Mut vakavaan virityskäyttöön pitää varmasti katella oikea lukkoyksikkö.

              Nuo normi 168/188 ja 210 perien kitkalevysatsit vaikuttaa tosi asiallisilta. Ainakin näpeissä pyöritellessä tuntuvat parhaimman laatusilta, mitä on tullu ihmeteltyä. Ja tommonen 4-levyparin settikin uppos hyvin perän sisään.
              Last edited by Pazi88; 05-03-2019, 22:46.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • BMW525Xda
                BTCF Member
                • Feb 2014
                • 8681
                • Xxxxxx

                #22
                1000km ajettu lukkokitillä ja hyvin toimii. Ei nypytä hitaasti paikallaan ympyrää ajaessa eikä muitakaan sivuääniä. Radalla näkee sitten lisää toimivuudesta, todellista testaamista ei kadulla pysty tekemään kuin suoraan lähdöissä, niissä toimii tai ainakin molemmat renkaat laukkaa tyhjää ja auto ei vikuroi suuntaan eikä toiseen vaan etenee loogisesti suoraan eturenkaiden osoittamaan suuntaan.

                Radalla lisää.

                Comment

                • petrolhead
                  Moderator
                  • Feb 2004
                  • 13793
                  • Hyvinkää

                  #23
                  Oon joutunu antaan viilaa ko. puljun kitkalevyille. Liian naheita boorille.
                  2015 VW Crafter
                  1984 BMW 316
                  2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                  petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                  "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                  Comment

                  • MikeDry
                    BTCF Member
                    • May 2006
                    • 6174
                    • Helsinki

                    #24
                    Tollainen löyty youtubesta BMW Limited Slip Differential Retrofit | CHEAP!
                    Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                    Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                    Comment

                    • BMW525Xda
                      BTCF Member
                      • Feb 2014
                      • 8681
                      • Xxxxxx

                      #25
                      Mitä tarkoittaa 37,5* / 37,5*

                      = 75% lukko ?

                      Comment

                      • bemmeri
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2006
                        • 4181

                        #26
                        Originally posted by BMW525Xda View Post
                        Mitä tarkoittaa 37,5* / 37,5*

                        = 75% lukko ?


                        Noita ramppikulmia varmaan haet?

                        Eli kun on samat asteet, niin lukko on yhtä tiukka molempiin suuntiin. Sitten jos on esim. 30/60, niin on kiihdytyksessä tiukempi kuin jarrutuksessa. Tuossa aika hyvin asia ilmenee:

                        Tuossa videossa ilmenee vain tuon periaate karkeasti, mutta kun kulmaa pienennät niin enemmän voimaa tulee joka tekee painetta sivulle päin ja suuremmalla kulmalla vähemmän(tuossa esimerkissä jossa puhutaan "1,5way" toimisesta lukosta asian ymmärtää hyvin)





                        Just noita pähkäilin viikonloppuna kun tuli tilattua lukkoperä. Otin 30/60 kulmilla ja prosentit on 40%/15%. Normaali "LSD" kyseessä. Vastaavasti samoilla spekseillä, mutta 45/45 kulmilla lukko olisi ollut 25% molempiin suuntiin.

                        Mitä kuvista kattelin tuota RacingDiffs:n rakennetta, niin käsittääkseni tuota on mahdollista tehdä vain samoilla prosenteilla olevaa (eli kun "kiristetään" ts. tehdään ottavammaksi lukkoa ramppikulmalla, niin sama lukitusvoima tulee jarrutuksessa/kiihdytyksessä). Mulle ois passannut hyvin tuommoinen RacingDiffs:in paketti, mutta halusin tiheämmän välityksen ja arvelin hinnan olevan loppujen lopuksi aika samoissa uuden LSD-perän ja RacingDiffs:n setin kesken. Kun huomio mahdolliset lisätyöt/koneistukset, sekä myy tuon vanhan pitempi välitteisen lukkoperän pois ja oishan se uusi tiheä välityskin maksanut jotain, jos olisi semmoinen löytynyt kohtuu helposti/nopeasti. Uusi perä on plug&play.
                        Last edited by bemmeri; 13-05-2019, 08:13.
                        EVERYTHING | WORKS

                        Comment

                        • Spetke
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2005
                          • 3452
                          • Janakkala

                          #27
                          Omassa E46 328i "rässipelissä" on tuollainen asennettuna ja sitten työkaverin E46 330i laitettiin kanssa. Hyvin niissä ainakin molemmat takapyörät suttaa.

                          ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

                          Comment

                          • ruupanen
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2006
                            • 5150
                            • Joensuu

                            #28
                            Originally posted by Spetke View Post
                            Omassa E46 328i "rässipelissä" on tuollainen asennettuna ja sitten työkaverin E46 330i laitettiin kanssa. Hyvin niissä ainakin molemmat takapyörät suttaa.

                            https://www.btcf.fi/forum/showthread...=372069&page=2
                            Et haluais laittaa tällekin puolelle näkyviin?
                            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                            Comment

                            • Spetke
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 3452
                              • Janakkala

                              #29
                              Originally posted by ruupanen View Post
                              Et haluais laittaa tällekin puolelle näkyviin?
                              En minä sitä sieltä pysty muuttamaan mihinkään...
                              Jäsenmaksu on sen verran edullinen, että suosittelen maksamaan sen niin pääset näkemään erittäin paljon muitakin mielenkiintoisia tarinoita ja projekteja



                              Tuolla on kuvia mitä projektitopikkini pitää sisällään.
                              ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

                              Comment

                              • Juhi$
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2009
                                • 1268
                                • Laukaa

                                #30
                                Ei ole tullut vielä yhtäkään perää purettua, mutta Pazin videosta katselin että tuo kitkalevyjen vaihto ei ole kummoinen homma.

                                Kertokaapas mitä nyt kannattaa tuohon typ 210 lukkoperään tilata tuolta racing diffsiltä.

                                Kahden vai neljän levyn paketti kitkalevyjä?
                                Preload shims?
                                Ramp Saver Shim?

                                Stefat ja tiivisteet löytyy löytyy jo valmiina. Laakereita ei ollut tarkoitus vaihtaa, ainoastaan lukko pitäisi saada pitämään paremmin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎