Allekirjoituksen mukainen kulkupeli vastaa kaasuun melkoisella viiveellä - varsinkin kylmänä ja pienillä kierroksilla (yskii, röpöttää). Valvetronicissa on taatusti jotain vikaa (koodina 2A70), mutta lisäksi kiinnostaisi VANOS systeemin kunto.
Asentelin läppärille INPA ja ISTA ohjelmat, joita hiljalleen jo oppinut käyttämään. Näistä en kuitenkaan kummastakaan ole löytänyt live seurannassa kohtaa, jossa näkyisi mitatun ennakon lisäksi ECU:n pyytämä ennakko. Näkyville saa vain mitatun ennakon, solenoidien käyttöasteen ja adaptaatiot.
Ei siis juuri minkäänlaista hyötyä ole tiedoista. Saako tuota pyydettyä ennakkoa millään lailla näkyviin?
Inpassa vanosten adaptaatiot heiluvat punaisen ja vihreän rajalla sekä imu- että pakopuolella. Putsasin solenoidit, vaihdoin paikat päikseen, nollasin adaptaatiot - mutta tilanne ei muuttunut miksikään.
135tkm vasta ajettu autolla, mutta harvinaisen paskalta vehkeeltä vaikuttaa, mitä tuo nyt vajaan kuukauden on ollut omistuksessa.
Asentelin läppärille INPA ja ISTA ohjelmat, joita hiljalleen jo oppinut käyttämään. Näistä en kuitenkaan kummastakaan ole löytänyt live seurannassa kohtaa, jossa näkyisi mitatun ennakon lisäksi ECU:n pyytämä ennakko. Näkyville saa vain mitatun ennakon, solenoidien käyttöasteen ja adaptaatiot.
Ei siis juuri minkäänlaista hyötyä ole tiedoista. Saako tuota pyydettyä ennakkoa millään lailla näkyviin?
Inpassa vanosten adaptaatiot heiluvat punaisen ja vihreän rajalla sekä imu- että pakopuolella. Putsasin solenoidit, vaihdoin paikat päikseen, nollasin adaptaatiot - mutta tilanne ei muuttunut miksikään.
135tkm vasta ajettu autolla, mutta harvinaisen paskalta vehkeeltä vaikuttaa, mitä tuo nyt vajaan kuukauden on ollut omistuksessa.
Comment