Originally posted by Tommix
View Post
Regenerointi vian ollessa päällä
Collapse
X
-
Kyllä se pikkumoottorisissa on siellä auton alla kuten yllä on kuvattu.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Tämäpä selventäisi paljon. Näyttäisi helposti pois purettavalta jos sen joutuu nyt puhdistamaan. Toivotaan että kaasuläpän vaihtaessa regenerointi auttaisi.Originally posted by Tommix View PostKyllä se pikkumoottorisissa on siellä auton alla kuten yllä on kuvattu.
Kiitokset vaan. Hyvää on tämä foorumi!Nykyisin mennään X3 E83
Comment
-
Sähköinenkaasuläppä ja BMW:n Reginiger putsausaine
Ensin tosiaan vaihtoon tuo sähköinen kaasuläppä ja sen vikakoodit nollaten ja EGR:n pöntöön sitä bemarin putsausainetta BMW Dieselpartikelfilter Reginiger no:83 19 2 211 602 sitä 500ml ruiskutetaan alle 2 baarinpaineella eli aine laitetaan säiliöön jota käyttää ns. paineilma , moottori ja ja putkisto pitää olla kylmät.
Originally posted by jarci View PostTämäpä selventäisi paljon. Näyttäisi helposti pois purettavalta jos sen joutuu nyt puhdistamaan. Toivotaan että kaasuläpän vaihtaessa regenerointi auttaisi.
Kiitokset vaan. Hyvää on tämä foorumi!
Comment
Comment