niin elikkäs turbo motti rakennetaan suhkot halvalla, mitään säädettävää ei ole tulossa vaan joka vakio ruisku, lisä suuttimilla tai sit paineistetut tuplat tai dat kaasari tai kaks. mikä ois paras halvin, hyöty hinta suhteelta hyvä, toimiiko tuo tupla dat systeemi ees, kellään kokemusta? tai sit se vakio ruisku joka vois laitta sillai että vaikka 0.3-0.5 bar aukeis yks lisä suutin ja vaikka täydellä kaasulla toinen? oisko tuommosessa ideaa vai hommaanko pelkät tuplat halavalla ja painestan ne? mitä tarvii jos painestan vaikka 45 lortot ja paljon maksaa? kiitoksia
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..
Collapse
X
-
helvetti teijän kanssa,, jokkis autoonko pitää ruutta pukata, tai no eihän siitä sillai jokkis vehe tuu mut rälläily kampe. maksaahan se ruuttaki aika paljo..E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
Comment
-
-
Kaveri sano että tuplat turbossa olis vaikeita säätää aukemaan tasaisesti eli niitä ei sais toimimaan kunnolla. Itse lähtisin rakentamaan tuosta K-Jetistä sitä turboo. Mistäs nykyään saa tuplia halvalla?"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Originally posted by bmwjukesilläpä minä just, ja kun esim. 40mm lorttoja saa n.250e niin ei kai ne tiivisteet maksa montaa sataa, mitä tiivisteitä siinä pitää vaihtaa?
Comment
-
-
ehdottomasti ne kaasarit.tuplat saat toimimaan turbossa ihan yhtä hyvin kuin muissakin,sano"kaveri mitä sano".paineistetut jos saat valmiina niin hyvä,mut niin kun tuossa esille tuli niin saat myös ostettua tiivisteitä niihin.ja ei,,,suuttimia ei tarvitse ostaa"repullista"niihin..jonkun asiantuntevan kanssa käytte läpi minkäkokosilla kurkuilla/suuttimilla/putkilla voisi lähteä aloittamaan.ja yleensä se kaveri kelle penkkiin viet säätöön,ottaa vaihdossa ne sun entiset suuttimet jos ne ei ole poratut.ja minä unohtaisin nuo k-jetit heti alkuunsa tässä tapauksessa...Last edited by anssip; 11-12-2005, 06:13.
Comment
-
Comment