Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwjuke
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 201

    m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..

    niin elikkäs turbo motti rakennetaan suhkot halvalla, mitään säädettävää ei ole tulossa vaan joka vakio ruisku, lisä suuttimilla tai sit paineistetut tuplat tai dat kaasari tai kaks. mikä ois paras halvin, hyöty hinta suhteelta hyvä, toimiiko tuo tupla dat systeemi ees, kellään kokemusta? tai sit se vakio ruisku joka vois laitta sillai että vaikka 0.3-0.5 bar aukeis yks lisä suutin ja vaikka täydellä kaasulla toinen? oisko tuommosessa ideaa vai hommaanko pelkät tuplat halavalla ja painestan ne? mitä tarvii jos painestan vaikka 45 lortot ja paljon maksaa? kiitoksia
    E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
  • vpernu
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 522
    • Kouvola

    #2
    taitaa tulla megasquirt jo halvemmaks ku paineistetut tuplat tai samoihin hintoihin mut onhan ne tuplat varmaan helpompi asentaa..

    Comment

    • Antti O
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6935
      • N/A

      #3
      Ääni mekaskuirtille täältäkin.

      Comment

      • bmwjuke
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2004
        • 201

        #4
        helvetti teijän kanssa,, jokkis autoonko pitää ruutta pukata, tai no eihän siitä sillai jokkis vehe tuu mut rälläily kampe. maksaahan se ruuttaki aika paljo..
        E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita

        Comment

        • Xhawk
          OBTCF Member
          • Jul 2004
          • 2326
          • Kierrosalueella (hki)

          #5
          Kaveri sano että tuplat turbossa olis vaikeita säätää aukemaan tasaisesti eli niitä ei sais toimimaan kunnolla. Itse lähtisin rakentamaan tuosta K-Jetistä sitä turboo. Mistäs nykyään saa tuplia halvalla?
          "Position One, Position One"
          Punainen miesten voimisteluauto

          BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

          Comment

          • bmwjuke
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2004
            • 201

            #6
            niin. no kyllähän tuplistaki joutuu köyhtyy 300-500e. mitä k-jettiin pitäs muuttaa? ja jos suuttimet laittas imusarjaan, ettei tartte olla k-jetin kansi?
            E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita

            Comment

            • Jarno80
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2005
              • 246
              • Riihikoski

              #7
              Tuplat vaan kiinni ei tarvii olla paineistetut kun vaihtaa kumiset neulat ja tiivisteet...40 riittää ihan hyvin 300hv lukemiin ja kyllä ylikin...säädön vaikeus on säätäjäst kiinni!! Taatusti helpompi säätää ku joku v...n k-jetti ja tulee se megaruuttakin maksaa kun hommaat kaikki osat...
              Ahdin määrää tahdin...

              www.jarno80.suntuubi.com

              Comment

              • bmwjuke
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2004
                • 201

                #8
                silläpä minä just, ja kun esim. 40mm lorttoja saa n.250e niin ei kai ne tiivisteet maksa montaa sataa, mitä tiivisteitä siinä pitää vaihtaa?
                E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita

                Comment

                • Jarno80
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2005
                  • 246
                  • Riihikoski

                  #9
                  Originally posted by bmwjuke
                  silläpä minä just, ja kun esim. 40mm lorttoja saa n.250e niin ei kai ne tiivisteet maksa montaa sataa, mitä tiivisteitä siinä pitää vaihtaa?
                  Täydellinen sarja oli muistaakseni 35e kun kaveri kävi free techinicsiltä hakemassa...siin tulee mukaan kaikki tiivisteet kumisina.
                  Ahdin määrää tahdin...

                  www.jarno80.suntuubi.com

                  Comment

                  • L.H
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2003
                    • 2481
                    • Lohja

                    #10
                    Onkos kukaan käyttänyt turbokoneessa yhtä 40mm dellorton dhla kaasaria?
                    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                    Comment

                    • BMWsutii
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2004
                      • 53
                      • kuopio

                      #11
                      dellorto dhla paineistussarjan hinta 120€ free technicsillä.
                      Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!

                      Comment

                      • avr
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2005
                        • 290
                        • Vaasa

                        #12
                        Moposportissa makso noin 60-70e kumiset tiivisteet ja neulat kahteen kaasariin. Vähä aikaa sit tilasin!

                        Comment

                        • Matti_83
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2004
                          • 491
                          • Korpilahti

                          #13
                          Ja vakio tiivisteetkin kestää kyllä alle 0.7b paineita. Mitä nyt hinnoista niin kyllä tuo hinta menee lähelle ms:ää kun hommaat ensin repullisen suuttimia, putkia ja sisäkurkkuja et saat jotenkin toimimaan.
                          BMW E38 730 manuaali
                          ex E30 318i -91 cabrio

                          Comment

                          • anssip
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2005
                            • 233

                            #14
                            ehdottomasti ne kaasarit.tuplat saat toimimaan turbossa ihan yhtä hyvin kuin muissakin,sano"kaveri mitä sano".paineistetut jos saat valmiina niin hyvä,mut niin kun tuossa esille tuli niin saat myös ostettua tiivisteitä niihin.ja ei,,,suuttimia ei tarvitse ostaa"repullista"niihin..jonkun asiantuntevan kanssa käytte läpi minkäkokosilla kurkuilla/suuttimilla/putkilla voisi lähteä aloittamaan.ja yleensä se kaveri kelle penkkiin viet säätöön,ottaa vaihdossa ne sun entiset suuttimet jos ne ei ole poratut.ja minä unohtaisin nuo k-jetit heti alkuunsa tässä tapauksessa...
                            Last edited by anssip; 11-12-2005, 06:13.

                            Comment

                            • f1zz
                              GTi:stä tuttu
                              • Sep 2003
                              • 1469
                              • Veikkola

                              #15
                              EHDOTTOMASTI jos halvalla pitää nyt OIKEASTI päästä niin käytä sitä vakioruiskua mikäli semmoinen on. Hanki vaikka lisärikastin (~150€) ja 4 suutinta niin ollaan jo todella pitkällä.. Saabista löytyy l-jettiin turbo-osia.. ja virranjakajan voi lainata myös saabista.,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎