niin elikkäs turbo motti rakennetaan suhkot halvalla, mitään säädettävää ei ole tulossa vaan joka vakio ruisku, lisä suuttimilla tai sit paineistetut tuplat tai dat kaasari tai kaks. mikä ois paras halvin, hyöty hinta suhteelta hyvä, toimiiko tuo tupla dat systeemi ees, kellään kokemusta? tai sit se vakio ruisku joka vois laitta sillai että vaikka 0.3-0.5 bar aukeis yks lisä suutin ja vaikka täydellä kaasulla toinen? oisko tuommosessa ideaa vai hommaanko pelkät tuplat halavalla ja painestan ne? mitä tarvii jos painestan vaikka 45 lortot ja paljon maksaa? kiitoksia
m10 turbo, vakio ruiskulla, tuplilla, vaiko tupla dateilla vai milläkä? hä..
Collapse
X
-
helvetti teijän kanssa,, jokkis autoonko pitää ruutta pukata, tai no eihän siitä sillai jokkis vehe tuu mut rälläily kampe. maksaahan se ruuttaki aika paljo..E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
Comment
-
Kaveri sano että tuplat turbossa olis vaikeita säätää aukemaan tasaisesti eli niitä ei sais toimimaan kunnolla. Itse lähtisin rakentamaan tuosta K-Jetistä sitä turboo. Mistäs nykyään saa tuplia halvalla?"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
niin. no kyllähän tuplistaki joutuu köyhtyy 300-500e. mitä k-jettiin pitäs muuttaa? ja jos suuttimet laittas imusarjaan, ettei tartte olla k-jetin kansi?E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
Comment
-
Tuplat vaan kiinni ei tarvii olla paineistetut kun vaihtaa kumiset neulat ja tiivisteet...40 riittää ihan hyvin 300hv lukemiin ja kyllä ylikin...säädön vaikeus on säätäjäst kiinni!! Taatusti helpompi säätää ku joku v...n k-jetti ja tulee se megaruuttakin maksaa kun hommaat kaikki osat...
Comment
-
silläpä minä just, ja kun esim. 40mm lorttoja saa n.250e niin ei kai ne tiivisteet maksa montaa sataa, mitä tiivisteitä siinä pitää vaihtaa?E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
Comment
-
Originally posted by bmwjukesilläpä minä just, ja kun esim. 40mm lorttoja saa n.250e niin ei kai ne tiivisteet maksa montaa sataa, mitä tiivisteitä siinä pitää vaihtaa?
Comment
-
Ja vakio tiivisteetkin kestää kyllä alle 0.7b paineita. Mitä nyt hinnoista niin kyllä tuo hinta menee lähelle ms:ää kun hommaat ensin repullisen suuttimia, putkia ja sisäkurkkuja et saat jotenkin toimimaan.BMW E38 730 manuaali
ex E30 318i -91 cabrio
Comment
-
ehdottomasti ne kaasarit.tuplat saat toimimaan turbossa ihan yhtä hyvin kuin muissakin,sano"kaveri mitä sano".paineistetut jos saat valmiina niin hyvä,mut niin kun tuossa esille tuli niin saat myös ostettua tiivisteitä niihin.ja ei,,,suuttimia ei tarvitse ostaa"repullista"niihin..jonkun asiantuntevan kanssa käytte läpi minkäkokosilla kurkuilla/suuttimilla/putkilla voisi lähteä aloittamaan.ja yleensä se kaveri kelle penkkiin viet säätöön,ottaa vaihdossa ne sun entiset suuttimet jos ne ei ole poratut.ja minä unohtaisin nuo k-jetit heti alkuunsa tässä tapauksessa...Last edited by anssip; 11-12-2005, 05:13.
Comment
-
EHDOTTOMASTI jos halvalla pitää nyt OIKEASTI päästä niin käytä sitä vakioruiskua mikäli semmoinen on. Hanki vaikka lisärikastin (~150€) ja 4 suutinta niin ollaan jo todella pitkällä.. Saabista löytyy l-jettiin turbo-osia.. ja virranjakajan voi lainata myös saabista.,
Comment
Comment