On aika paljonkin mutta mitä ottaa huomioon, se jää aina oman harkinnan varaan. Siitä voi tehdä hyvän tai huonon ja huonokin toimii sellaisella kaverilla hyvin joka ei tarvitse huippuominaisuuksia autoltaan. Riippuu käyttäjästä mitä haluaa ja millaiset painoarvot antaa eri ominaisuuksille...
Tätä voi verrata tietyllä tavalla turbon pakosarjaan, siitä voi tehdä monenlaisen: muoto, pituus, suora <-> kapeneva, antureiden paikat, letkulähdöt, tilavuus ym ym...
Pitääkö olla ahtopaineen mukaan säätyvä bensanpaineensäädin?
Niin tätä olen miettinyt.
Onko siitä mitään haittaa jos käyttää tavallista säädettävää bensanpaineensäädintä ja säätää bensanpaineet maksimi ahdoille sopiviksi. Tuleeko sitten pienemmillä ahdoilla jotain ongelmaa?
Niin tätä olen miettinyt.
Onko siitä mitään haittaa jos käyttää tavallista säädettävää bensanpaineensäädintä ja säätää bensanpaineet maksimi ahdoille sopiviksi. Tuleeko sitten pienemmillä ahdoilla jotain ongelmaa?
Ei se nyt taida niin ainakaan järkevästi toimia.. Eihän tommoset säätimet nyt niin kalliita luulis olevan, ettei turbottaessa budjetti kestä..
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Niin ei tässä siitä budjetista niikään ole kysymys. Yritän vain keräillä tietoa tässä valmiiksi kun rakennus intoa taas joskus jostakin löytyisi...
eiks se mega sytkän säädöllä ois helpoin vaihtoehto? tuntuu ainakin musta siltä et rupee menee h*lvetin hankalaks homma... no jokanen tekee miten ite parhaaks näkee
Comment