Sama kiinnostaa täälläkin... Öljyn paluun ajattelimme öljypohjan yläosaa öljypinnan yläpuolelle jos ei parempaa keksi. Kuplan takolaiset kuulema kestää ok jos ylikokoon poraat. Vakiomännätkin on kuulemma melko kestävää tekoa...
Mistä Öljynpaine turbolle ja miten paluun olette ratkaisseet?
Olen tehnyt öljynsuodatinjalan ja lohkon väliin alumiinilaipan josta lähtö ahtimelle ja ö-paine mittarille.
Paluu öljypohjan etuosaan,muista tehdä tarpeeksi reilunkokoinen.
Originally posted by BMWsutii
Ja mistä saisi edullisia & kestävempiä mäntiä ja laakereita M10 koneeseen?
Vakiot männät,tai ne kuplan männät,ovat ainakin edulliset.
Laakereina menee vakiot.Et niin tehokasta siitä saa et alkuperäiset ei kelpaisi.
Ja käytä hakua,pitäisi löytyä paljon aikaisempaa juttua.
Olen tehnyt öljynsuodatinjalan ja lohkon väliin alumiinilaipan josta lähtö ahtimelle ja ö-paine mittarille.
Paluu öljypohjan etuosaan,muista tehdä tarpeeksi reilunkokoinen.
Vakiot männät,tai ne kuplan männät,ovat ainakin edulliset.
Laakereina menee vakiot.Et niin tehokasta siitä saa et alkuperäiset ei kelpaisi.
Ja käytä hakua,pitäisi löytyä paljon aikaisempaa juttua.
ei sulla olis kuvaa tuosta laipasta? Ei ois myyntiin asti yhtä?
Siis paluu ahtimelta?
Laita siihen öljypohjan etuosaan,toimii hyvin kunhan et tee liian pienellä letkulla.
eiku tulo. paluun oon tehny jo öljypohjaan.. ja tein ihan hyvän kokosenki et mahtuu valumaan.. mut tohon öljysuodattimen jalkaan tosin pitäs varmaan se tulo jotenki saada tehtyy? mutta miten... :P
eli mutka vaan putkeen ja öljy tulo suodattimen vierestä ja paluu jakopään koppaan.. ja varmaan ei olisi haittaa nostaa öljynpainetta pumpulta tekemällä rikka patentti?
SITTEN! kummatko kaasuttimet? omistan dellorton DHLA 40 tuplat ja Weberin vastaavat.. kummatko paremmat? (molemmat vapari koneista eli tarvii ilmeisesti paineistaa ennen ahto käyttöä..)
Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!
Comment