Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMWsutii
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 53
    • kuopio

    M10 Turbo

    Mistä Öljynpaine turbolle ja miten paluun olette ratkaisseet?
    Ja mistä saisi edullisia & kestävempiä mäntiä ja laakereita M10 koneeseen?
    Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!
  • Miku
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 2624
    • Kajaani

    #2
    np

    Sama kiinnostaa täälläkin... Öljyn paluun ajattelimme öljypohjan yläosaa öljypinnan yläpuolelle jos ei parempaa keksi. Kuplan takolaiset kuulema kestää ok jos ylikokoon poraat. Vakiomännätkin on kuulemma melko kestävää tekoa...
    TEAM "Peli Menetetty"
    Nyt:
    E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
    E30 320i 2d m20b27 tic project
    E38 728ia
    E46 316i sedan
    Ex:
    3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

    Comment

    • Muumi
      BTCF Member
      • Oct 2002
      • 1702
      • Rovaniemi

      #3
      Originally posted by BMWsutii
      Mistä Öljynpaine turbolle ja miten paluun olette ratkaisseet?
      Olen tehnyt öljynsuodatinjalan ja lohkon väliin alumiinilaipan josta lähtö ahtimelle ja ö-paine mittarille.
      Paluu öljypohjan etuosaan,muista tehdä tarpeeksi reilunkokoinen.

      Originally posted by BMWsutii
      Ja mistä saisi edullisia & kestävempiä mäntiä ja laakereita M10 koneeseen?
      Vakiot männät,tai ne kuplan männät,ovat ainakin edulliset.
      Laakereina menee vakiot.Et niin tehokasta siitä saa et alkuperäiset ei kelpaisi.

      Ja käytä hakua,pitäisi löytyä paljon aikaisempaa juttua.
      Last edited by Muumi; 05-09-2005, 22:32.
      E24 635csi

      Comment

      • Miku
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 2624
        • Kajaani

        #4
        Originally posted by Muumi
        Olen tehnyt öljynsuodatinjalan ja lohkon väliin alumiinilaipan josta lähtö ahtimelle ja ö-paine mittarille.
        Paluu öljypohjan etuosaan,muista tehdä tarpeeksi reilunkokoinen.



        Vakiot männät,tai ne kuplan männät,ovat ainakin edulliset.
        Laakereina menee vakiot.Et niin tehokasta siitä saa et alkuperäiset ei kelpaisi.

        Ja käytä hakua,pitäisi löytyä paljon aikaisempaa juttua.
        ei sulla olis kuvaa tuosta laipasta? Ei ois myyntiin asti yhtä?
        TEAM "Peli Menetetty"
        Nyt:
        E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
        E30 320i 2d m20b27 tic project
        E38 728ia
        E46 316i sedan
        Ex:
        3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #5
          Originally posted by Miku
          ei sulla olis kuvaa tuosta laipasta? Ei ois myyntiin asti yhtä?
          www.moposport.fi myy ryöstölaippoja lohkon ja ö-suodattimen jalanväliin, mutta siinä pitää vissiin laittaa paluukin siihen, jos ei muokkaa sitä..
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • Gygt
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 372
            • Kajaani

            #6
            onko m10 koneessa jakopää ketjulla...?? jos on niin meillä toyotassa laitettiin paluu jakopäänkopaan eet ei ainakaan mee pinnan alle...
            KAJ. SRK. TURBO RACING

            Comment

            • Miku
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 2624
              • Kajaani

              #7
              nbon

              Ketjullahan se... no pitää suunnitella sit kohan ollaan pakosarja saatu valmiiks ja alakerta pakettiin.
              TEAM "Peli Menetetty"
              Nyt:
              E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
              E30 320i 2d m20b27 tic project
              E38 728ia
              E46 316i sedan
              Ex:
              3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

              Comment

              • Muumi
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 1702
                • Rovaniemi

                #8
                Originally posted by jmp2002
                www.moposport.fi myy ryöstölaippoja lohkon ja ö-suodattimen jalanväliin, mutta siinä pitää vissiin laittaa paluukin siihen, jos ei muokkaa sitä..
                Myy laippoja öljynsuodatinJALAN ja öljynsuodattimen väliin!
                Tarkoitettu käytettäväksi öljynjäähdyttimen kanssa.
                E24 635csi

                Comment

                • Korpisoturi
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2004
                  • 473
                  • Kristiinankaupunki

                  #9
                  nii-i. no mihin se sitte tekis? ku on lohko paikallaan ja aika vaikee sinne alkaa kierteitä vääntään.

                  Comment

                  • Muumi
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 1702
                    • Rovaniemi

                    #10
                    Originally posted by Korpisoturi
                    nii-i. no mihin se sitte tekis? ku on lohko paikallaan ja aika vaikee sinne alkaa kierteitä vääntään.
                    Siis paluu ahtimelta?
                    Laita siihen öljypohjan etuosaan,toimii hyvin kunhan et tee liian pienellä letkulla.
                    E24 635csi

                    Comment

                    • Korpisoturi
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2004
                      • 473
                      • Kristiinankaupunki

                      #11
                      Originally posted by Muumi
                      Siis paluu ahtimelta?
                      Laita siihen öljypohjan etuosaan,toimii hyvin kunhan et tee liian pienellä letkulla.
                      eiku tulo. paluun oon tehny jo öljypohjaan.. ja tein ihan hyvän kokosenki et mahtuu valumaan.. mut tohon öljysuodattimen jalkaan tosin pitäs varmaan se tulo jotenki saada tehtyy? mutta miten... :P

                      Comment

                      • Rocla
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2002
                        • 7692
                        • Kajaani

                        #12
                        Suurinosa ahtajista käyttää ryöstöä öp-anturista...

                        Silmällä katsottuna se reikä näyttää kovin pieneltä, mutta onhan tuo todistettavasti riittänyt...
                        Olli.

                        Comment

                        • VTH
                          Newbiemmer
                          • Aug 2005
                          • 15
                          • Woikkaa

                          #13
                          Ja paluu yksinkertainen tehdä jakopään kopan kylkeen.

                          Comment

                          • Muumi
                            BTCF Member
                            • Oct 2002
                            • 1702
                            • Rovaniemi

                            #14
                            Originally posted by Korpisoturi
                            mut tohon öljysuodattimen jalkaan tosin pitäs varmaan se tulo jotenki saada tehtyy? mutta miten... :P
                            Mulla on tommonen.
                            E24 635csi

                            Comment

                            • BMWsutii
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2004
                              • 53
                              • kuopio

                              #15
                              eli mutka vaan putkeen ja öljy tulo suodattimen vierestä ja paluu jakopään koppaan.. ja varmaan ei olisi haittaa nostaa öljynpainetta pumpulta tekemällä rikka patentti?

                              SITTEN! kummatko kaasuttimet? omistan dellorton DHLA 40 tuplat ja Weberin vastaavat.. kummatko paremmat? (molemmat vapari koneista eli tarvii ilmeisesti paineistaa ennen ahto käyttöä..)
                              Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎