onkos tosiaan kellää tietoa et koskeeko tämä e46:sta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M57 imusarjan vaihtosuositus?
Collapse
X
-
Originally posted by Ploppieni korjaus: tehdas EI OLE tietoinen tästä ongelmasta vaan maahantuonti mutta kun tehdas ei maksa mitään niin silloin maksaa asiakas:elikkäs ME. Ja sitä esintyy vain meillä täälä pohjolassa => niin pienet markkinat että tehtaalla ihmetellään vaan että mitä ne nyt siellä suomessa taas ruinaa!!!!!!!!!!!!Kyseinen tiedote on tullut MAAHANTUONNISTA. Sivareilla läpät pois ja sillä selvä, eikä huomaa mitenkään tehoissa....
Lukiessani ketjualäpi huomasin seuraavan kommentin. Esintyy vain meillä täällä pohjoisessa. Elikkä onko tähän jokin tietty syy ilmennyt? Ilmastosta, vai kiisselin laadustako se johtuu? Entä mitenkäs on tuontipelien suhteen?Born to be wild paitsi himassa
Comment
-
-
Faktaa tietoa Bemari Asentajalta
Originally posted by farkkuOlipihan mielenkiintoinenasia. Itse en ole kuullutkaaan tälläisestä läppäviasta.
Lukiessani ketjualäpi huomasin seuraavan kommentin. Esintyy vain meillä täällä pohjoisessa. Elikkä onko tähän jokin tietty syy ilmennyt? Ilmastosta, vai kiisselin laadustako se johtuu? Entä mitenkäs on tuontipelien suhteen?
lattialla vanha imusarja ja uusi ja hän näytti erot ne oli
silmin nähtävät se uusi imusarja oli läpiltään aivan toisen
näköinen eli tehdas oli kuullema korjannut uudessa imusarjassa vanhan virheet ja asentaja kertoi ongelma
on vain 525d ei 530 koska niissä ei ole läppiä kuullema
läppien tehtävä on antaa vääntöä 525d ja sitä
vääntöä on kai sitten riittävästi 530d:ssä.
Asentaja kertoi jos hän olisi ostamassa 525d hän vaihtaisi imusarjan Heti..
kuulemma sen luokan ongelmallinen juttu se on 525d:ssä...taisin menettää
monet yöunet 525d omistajilta..sori vaan näin on totuus....
Ongelma on vaan ns. uudemmissa koneissa,ne nukkukoon rauhassa...
Näin se vaan Fakta tieto kantautuu ketjuun...
Terveisin 325ELast edited by 325E; 06-09-2006, 09:28.
Comment
-
-
Originally posted by 325EKäväsin tässä vajaa vuosi Lahdessa paikallisella Bemarin merkkikorjaamolla moikkaa tuttua asentajaa, hänellä oli työn alla 525d ja kertoi sen olevan ongelmallinen niiltä läppäosiltaan ne irtoavat ja pääsevät sylinteriin hänellä oli
lattialla vanha imusarja ja uusi ja hän näytti erot ne oli
silmin nähtävät se uusi imusarja oli läpiltään aivan toisen
näköinen eli tehdas oli kuullema korjannut uudessa imusarjassa vanhan virheet ja asentaja kertoi ongelma
on vain 525d ei 530 koska niissä ei ole läppiä kuullema
läppien tehtävä on antaa vääntöä 525d ja sitä
vääntöä on kai sitten riittävästi 530d:ssä.
Asentaja kertoi jos hän olisi ostamassa 525d hän vaihtaisi imusarjan Heti..
kuulemma sen luokan ongelmallinen juttu se on 525d:ssä...taisin menettää
monet yöunet 525d omistajilta..sori vaan näin on totuus....
Ongelma on vaan ns. uudemmissa koneissa,ne nukkukoon rauhassa...
Näin se vaan Fakta tieto kantautuu ketjuun...
Terveisin 325E
Last edited by hengari; 06-09-2006, 15:48.Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...
Nyt:
-E61 530dA M-sport 2006
-Mustang fastback 1965
Ex.
-e39 530dA M-sport 2002
-e91 320dA M-sport 2008
Comment
-
-
Ei mikään provo...vaan nähtyä ja kuultua...
Originally posted by -TapiÄlä suotta röyhistä rintaasi vielä.. 530d:ssa on nuo läpät imusarjassa. Ainakin automaattivaihteisissa. manuaaleja en ole tutkinut.
tosin mietin kyllä silloin jos 525d ostaisin kyllä heti uuden
imusarjan tilaisin sen verran se tuttu asentaja minulle
kertoi...onneksi olen ajellut aina muilla kuin Disseleillä...
Tietysti tästä jokaisen pitää ottaa vaari sen verran kyllä,
näin ja kuulin juttua asentajalta...että silleen...tosi on...
Terveisin 325E
Comment
-
-
Originally posted by 325ETietysti tästä jokaisen pitää ottaa vaari sen verran kyllä,
näin ja kuulin juttua asentajalta...että silleen...tosi on...
Terveisin 325EAMG
Comment
-
-
Ei pysty lukeen enää tätä ketjua, menee ihan spedenä palkoja klyyvariin. Jatkakaa olkaa hyvä, the floor in yours...Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...
Nyt:
-E61 530dA M-sport 2006
-Mustang fastback 1965
Ex.
-e39 530dA M-sport 2002
-e91 320dA M-sport 2008
Comment
-
-
Originally posted by TappuHommahan on todellakin niin, että se koskee 525d, 530d, 330d, X5 3.0d ja 730d malleja. Ei pelkästään 525d, ite niitä hommia tehneenä voin tämän sanoa (eilen viimeksi vaihdoin).
Ts. jos päätän tilata uudemman imusarjan, voinko olettaa ettei minun enää tarvitse pähkäillä tämän läppäongelman kanssa (rakennetta muutettu/parannettu) ?F10 530dA xDrive M-sport -11, F45 225xe -17
Comment
-
-
Originally posted by WäinöEli osaatko sanoa, poikkeavatko nuo vaihtamasi uudemmat imusarjat todellakin noista vahoista jollain selkeällä tavalla ?
Ts. jos päätän tilata uudemman imusarjan, voinko olettaa ettei minun enää tarvitse pähkäillä tämän läppäongelman kanssa (rakennetta muutettu/parannettu) ?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by J. Kuusisto View Postonkos tosiaan kellää tietoa et koskeeko tämä e46:sta?
Ei vaan tosiaankaan kiinnostas vaihdella noita imusarjoja tai sitte (7-10K€)koneremppaa / muutenkin noitten automaattilootien epäröintiä sen öljynvaihon suhteen.Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostLaitetaanpa vähän uppista, kun tämä kovasti itseänikin mietityttää. Olen ollut tähän saakka siinä uskossa, että läpällinen imusarja vaihdetaan vain läpättömään versioon. Vai onko siitä läpällisestä olemassa kestävämpi evoluutioversio?
Itselläni on menossa vaihtoon tuo imusarja muun huollon yhteydessä varmuuden välttämiseksi. Ihan liikaa olen kuullut noita juttuja läpän syöneistä moottoreista kun olen muutamaan otteeseen merkkiliikkeiden edustajien kanssa jutellut.F10 530dA xDrive M-sport -11, F45 225xe -17
Comment
-
-
En löytänyt ulkomaailmasta mitään juttua tästä M57 läppäongelmasta, joten voisikohan pitää paikkaansa, että kyseinen ongelma piilee vain suomiautoissa? Oletteko vielä saaneet vaihtosuositusilmoituksia huollosta - myös tuontiauton ostaneet?320dA -04
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
523i -97
320dA touring -03
530dA touring -03
528iA touring -97
525dA touring -01
525tds touring -93
525i -95
520iA -89
316i -89
316 -84
Comment
-
Comment