Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä halkaisi M62:sen jäähdyttimen...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reddewil
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 3015
    • West Coast

    #31
    Originally posted by kaol View Post
    Silloin syylärin rikkoo rikkinäinen korkki...
    Kyllä sitä moottoritilaa kannattaa tutkia edes kerran parissa viikossa. Rikkinäisen korkinkin saattaa saada selville, ennen kuin mitää menee rikki.
    Paitsi kun se ei ilmoita toimivuudestaan mitenkään, mun korkki pelas kaverin autossa niin ettei nestettä kadonnut (sen omalla korkilla katosi) sitten yksi kesä kävi näin -> parkissa nukkuessa keskellä ei mitään, räjähti paisari ja repi konepellin pehmusteet mennessään sekä teki lommon konepeltiin ja flektin tunnelin pieksi kappaleiksi. Autossani ei ole viskolla flekti, vaan e46:n sähkörupeli täysillä kierroksilla. Konepellin alle katon kun vesipissa on loppu tahi vaihan jakopäänhihnaa, öljyä ym.
    ...

    Comment

    • Esko
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 11694
      • Kouvola

      #32
      Uusi jäähdyttimen kenno Saksassa 109€+22€ postit

      Comment

      • Stone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 4074
        • Helsinki

        #33
        Originally posted by Esko View Post
        Uusi jäähdyttimen kenno Saksassa 109€+22€ postit
        Näinhän se menee!! Mutta onkos noita kennoja saatavilla monelta valmistajalta?
        E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
        VW Pornstarter (työjuhta)
        Dodge RAM Cummins (venejuhta)
        Finnmaster T8







        Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11694
          • Kouvola

          #34
          Originally posted by Stone View Post
          Näinhän se menee!! Mutta onkos noita kennoja saatavilla monelta valmistajalta?
          Eipä noi hirveemmin tunnu mainostavan noita valmistajan nimiä eli paha sanoa. Varmasti kuitenkin pätevämpi ratkaisu, kuin hommata joltain Oili Jaloselta samanlainen käytettynä samaan hintaan (lue: ryöstöhintaan)

          Comment

          • mikkis
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1900
            • Vantaa

            #35
            mistä pk seudulta saa halvimmalla tuommmoisen jäähdyttimen kun tuossa omassakin petti ylävesiletkunliitos.tuttuni kysyi noita hintoja jostain varaosa kaupasta 470e on mielestäni liikaa vaikka onkin Behr.e34 540 olisi saannut 240e mutta eihän se käy e39:iin vai käykö?kertokaa joku mistä tommosen saa järkevään hintaan ja kauanko ammattimiehellä menee tommosen vaihtoon?

            Comment

            • full
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 1214
              • Tampere

              #36
              itse tilasin tampereen jäähdytinkeskukselta M535iA -86 vehkeeseen ja hintaa tuli 240e ja tuon sai heti seuraavana päivänä hakea. suosittelen.. käyttävät jotain tanskalaisvalmisteisia syyläreitä mutta ei nyt just tule nimi mieleen

              kaikenlisäksi tuo syyläri oli vielä hieman eikoisempi kun siinä sattuu olemaan tuo automaagilootan jäähdytys samassa kennostossa joten tyytyväinen olin toimitukseen kun ensin luulin että mistään tuota ei enää saa ja KL:ssä olisi maksanut _liikaa_

              BMW M535iA -86
              Volvo V90 -18

              Comment

              • Extremaah
                Bimmer Rookie
                • May 2006
                • 143

                #37
                Nyt sain tänään piilovalikot vihdoin auki tuosta ja näyttää tarkaksi lämpötilaksi n.107-111 astetta riippuen ajosta. Aika paljon omasta mielestä.
                Kun antaa sitten kunnolla kierroksia, niin lämmöt laskee lähes samantien 105 asteeseen mikä alkaa olla jo ihan siedettävä.Mittarin neula on kuitenkin keskellä.

                Tämä kertoo sen, että taitaapi ilmaa olla jonkun verran järjestelmässä, mutta minkäs teet, kun syyläri on halki ja lähin uusi syyläri on tanskassa, se tosin on kyllä jo tilattu ja saapuu ensi viikolla. Vituttaa vaan tommonen.

                Mimmosia lämpöjä muut ovat saaneet ulos ajotietokoneesta??
                BMW e39 535i -98
                Volvo s80 2,4 -02

                Comment

                • Stone
                  BTCF Member
                  • Jan 2005
                  • 4074
                  • Helsinki

                  #38
                  Kyllä se 106-110 astetta taitaa olla normaali M62:lle. Itsellä osuu tuohon haarukkaan yleensä tasan 108.
                  E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                  VW Pornstarter (työjuhta)
                  Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                  Finnmaster T8







                  Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                  Comment

                  • -KK-
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2005
                    • 265

                    #39
                    Searchilla löysin tämän hyvän viestiketjun ja täytyy sanoa, että varsin erikoinen tapaus tämä tyyppivika. Itellä sama tietty. Kuva liitteenä. Sieltä se vaan muovin läpi tulee.

                    Mitä noista edellisistä viesteistä päättelin, niin ilmeisesti uusi kenno lienee järkevin vaihtoehto korjaamisen sijaan?

                    Vähän taustaa, eli mittarissa 106tkm, vesipumppu vaihdettu jo kertaalleen aiemmin. Ja tuntuu tuo viskoflekti pyörivän nyt todella usein. Lämpömittarin neula on keskellä asteikkoa ja nestettä on tarpeeksi vielä.
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎