Originally posted by kaol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä halkaisi M62:sen jäähdyttimen...?
Collapse
X
-
...
-
-
Originally posted by Esko View PostUusi jäähdyttimen kenno Saksassa 109€+22€ postit
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostNäinhän se menee!! Mutta onkos noita kennoja saatavilla monelta valmistajalta?
Comment
-
-
mistä pk seudulta saa halvimmalla tuommmoisen jäähdyttimen kun tuossa omassakin petti ylävesiletkunliitos.tuttuni kysyi noita hintoja jostain varaosa kaupasta 470e on mielestäni liikaa vaikka onkin Behr.e34 540 olisi saannut 240e mutta eihän se käy e39:iin vai käykö?kertokaa joku mistä tommosen saa järkevään hintaan ja kauanko ammattimiehellä menee tommosen vaihtoon?
Comment
-
-
itse tilasin tampereen jäähdytinkeskukselta M535iA -86 vehkeeseen ja hintaa tuli 240e ja tuon sai heti seuraavana päivänä hakea. suosittelen.. käyttävät jotain tanskalaisvalmisteisia syyläreitä mutta ei nyt just tule nimi mieleen
kaikenlisäksi tuo syyläri oli vielä hieman eikoisempi kun siinä sattuu olemaan tuo automaagilootan jäähdytys samassa kennostossa joten tyytyväinen olin toimitukseen kun ensin luulin että mistään tuota ei enää saa ja KL:ssä olisi maksanut _liikaa_
BMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Nyt sain tänään piilovalikot vihdoin auki tuosta ja näyttää tarkaksi lämpötilaksi n.107-111 astetta riippuen ajosta. Aika paljon omasta mielestä.
Kun antaa sitten kunnolla kierroksia, niin lämmöt laskee lähes samantien 105 asteeseen mikä alkaa olla jo ihan siedettävä.Mittarin neula on kuitenkin keskellä.
Tämä kertoo sen, että taitaapi ilmaa olla jonkun verran järjestelmässä, mutta minkäs teet, kun syyläri on halki ja lähin uusi syyläri on tanskassa, se tosin on kyllä jo tilattu ja saapuu ensi viikolla. Vituttaa vaan tommonen.
Mimmosia lämpöjä muut ovat saaneet ulos ajotietokoneesta??BMW e39 535i -98
Volvo s80 2,4 -02
Comment
-
-
Searchilla löysin tämän hyvän viestiketjun ja täytyy sanoa, että varsin erikoinen tapaus tämä tyyppivika. Itellä sama tietty. Kuva liitteenä. Sieltä se vaan muovin läpi tulee.
Mitä noista edellisistä viesteistä päättelin, niin ilmeisesti uusi kenno lienee järkevin vaihtoehto korjaamisen sijaan?
Vähän taustaa, eli mittarissa 106tkm, vesipumppu vaihdettu jo kertaalleen aiemmin. Ja tuntuu tuo viskoflekti pyörivän nyt todella usein. Lämpömittarin neula on keskellä asteikkoa ja nestettä on tarpeeksi vielä.
Comment
-
Comment