Asensin väärän kannen (k-tronic) vm. 1982 koneesta (GT -motorsin koneistama kansi) l-tronic koneeseen vm. 1987 siis 520 m20b20 ! Oli ilmeisesti liian tiukka.. kannattaako korjata..vai toinen kone kokonaan (isompi) autossa levyt joka pyörässä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 28 520 mäntä puhki-venttiili poikki
Collapse
X
-
Originally posted by pernodAsensin väärän kannen (k-tronic) vm. 1982 koneesta (GT -motorsin koneistama kansi) l-tronic koneeseen vm. 1987 siis 520 m20b20 ! Oli ilmeisesti liian tiukka.. kannattaako korjata..vai toinen kone kokonaan (isompi) autossa levyt joka pyörässä.vhl:llän vemppa team
-
-
Originally posted by ile01Olisko ollu jako kohillaan? ´jos lisä tehoa halajat
Kansi on matalampi kuin tämän (l-jetin kansi)!!
Nyt olen yrittänyt selvittää mitkä lohkot ja kannet sopivat yhteen.. en ole välttämättä vakuuttunut siitä että mitä minun pitäisi tehdä...kansiakaan ei löydy näköjään varaosahaussa myynnissä...
Comment
-
-
Originally posted by pernodJako oli kohdallaan konetta käytettiin tyhjäkäynnillä paljonkin.. tikitti kylläkin..venttiileitä säädettiin pariin kertaan ainakin..mutta olikohan se niin että koneessa (1982) mistä kansi oli..olisi ollut erillaiset männät (ilman kupua)
Kansi on matalampi kuin tämän (l-jetin kansi)!!
Nyt olen yrittänyt selvittää mitkä lohkot ja kannet sopivat yhteen.. en ole välttämättä vakuuttunut siitä että mitä minun pitäisi tehdä...kansiakaan ei löydy näköjään varaosahaussa myynnissä...
Multa löytyisi K-jet kansi joka on ollut m20b23 päällä viimeksi.. Vakionokalla.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisPaljonkohan siitä kannesta oli sorvattu pois? M20b20 kannet sopivat kyllä muuten ristiin, eroja on vuosimallettain kanavien koossa, mutta ei niinkään palotiloissa. Oliko nokka vakio, vai jokin jossa on enemmän nostoa? Oliko ajoitettu oikein?
Multa löytyisi K-jet kansi joka on ollut m20b23 päällä viimeksi.. Vakionokalla.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisEntä jos oikein yrittää, eli välykset liian pieniksi ja paljon kierroksia...? Väsyneillä jousilla voinee saada kohtauksen aikaan?
Sitäpaitsi, se tehtaansetä on suunnitellut tuon venttilikoneiston niin, ettei venttili voi osua mäntään, jos jako vaan on kohdallaan.
Niinpaljon sinne on jätetty pelivaraa, vaikka kaikenmaailman välykset sun muut olis mitä vaan. Oikein tiukaksi kun vetäsee venttiilinvälykset, niin tuskin moottori enää edes käy. Venttiili "kantaa" eli jää hieman auki. Puristusta ei tule yms. Ei voi toimia koko moottori.Last edited by T3; 17-03-2006, 15:38..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3
Sitäpaitsi, se tehtaansetä on suunnitellut tuon venttilikoneiston niin, ettei venttili voi osua mäntään, jos jako vaan on kohdallaan.
Niinpaljon sinne on jätetty pelivaraa, vaikka kaikenmaailman välykset sun muut olis mitä vaan. Oikein tiukaksi kun vetäsee venttiilinvälykset, niin tuskin moottori enää edes käy. Venttiili "kantaa" eli jää hieman auki. Puristusta ei tule yms. Ei voi toimia koko moottori.
Mutta lienet oikeassa, jako persiillään hampaan verran.
Comment
-
Comment