Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5 läppärungot M30:iin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero_v
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 970
    • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

    #16
    nyt olis m88 adapteri levy m30:piin. mutta mites porukka on muokannu tuota termari koteloa? ku ei enää mahdu paikalleen. teenko vain putkilähdöt ja laitan putkitermarin putken väliin. vai olisiko jollain kuvaa omasta toteutuksesta?
    E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
    650hp/850nm 1.8bar
    1/4m 11.48s/208km/h
    100-150km/h 2.01s
    100-200km/h 6.99s


    EX jatkeet:
    e39 528 M-Sport -99
    e36 318is "M-sport" -92

    Comment

    • Heiska
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 2024
      • Mikkeli

      #17
      Originally posted by tero_v View Post
      nyt olis m88 adapteri levy m30:piin. mutta mites porukka on muokannu tuota termari koteloa? ku ei enää mahdu paikalleen. teenko vain putkilähdöt ja laitan putkitermarin putken väliin. vai olisiko jollain kuvaa omasta toteutuksesta?
      tossa olis jotain kuvia omasta projektista. kuvia klikkaamalla suuremaksi

      Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU

      Comment

      • tero_v
        BTCF Member
        • Sep 2006
        • 970
        • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

        #18
        kiitti... täytyypäs käydä tallis ihmettelee, että jos tollanen modi riittäs
        E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
        650hp/850nm 1.8bar
        1/4m 11.48s/208km/h
        100-150km/h 2.01s
        100-200km/h 6.99s


        EX jatkeet:
        e39 528 M-Sport -99
        e36 318is "M-sport" -92

        Comment

        • tero_v
          BTCF Member
          • Sep 2006
          • 970
          • Etelä-pohjanmaa, lehtimäki

          #19
          perhana tallissa mietin termostaatti kotelon paloittelun jälkee, että miten tää muka tänne sopii... sitten huomasin että tuo m30:pin oma suutinkisko onkin erilainen ku m88 kisko. eli m30:pin kisko m88 läppärunkoo, niin johan onnistuu
          E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
          650hp/850nm 1.8bar
          1/4m 11.48s/208km/h
          100-150km/h 2.01s
          100-200km/h 6.99s


          EX jatkeet:
          e39 528 M-Sport -99
          e36 318is "M-sport" -92

          Comment

          • Juhi$
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2009
            • 1268
            • Laukaa

            #20
            Originally posted by tero_v View Post
            perhana tallissa mietin termostaatti kotelon paloittelun jälkee, että miten tää muka tänne sopii... sitten huomasin että tuo m30:pin oma suutinkisko onkin erilainen ku m88 kisko. eli m30:pin kisko m88 läppärunkoo, niin johan onnistuu
            Mulla on kanssa M88 läppikset M30 bensakiskolla. Kiskon letkulähdöt vaatii vaan taivuttelua. M88 rungoilla joudut todennäköisesti modaamaan myös sitä viereistä letkulähtöä hieman, ainakin jos käytät samankokoista TPS:ää kun minä. Tuossa omassanikin on millistä kiinni että mahtuu liitin paikalleen. Jos et itse tee hitsailuja, niin vie "kokonaisena" pakettina eli tps ja liitin kiinnitettynä tekijälle ettei tule myöhemmin kasatessa yllätyksiä. Tuolla mun kuvat sivustolla on tuosta bensakiskostakin kuvia.

            Last edited by Juhi$; 12-01-2013, 01:19.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎