Originally posted by VNT
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tarvitaan kipeästi M20B25 kansi
Collapse
X
-
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
-
-
Originally posted by Dualfun. Eikä mua kauheesti lämmitä a) sen tekniikan vaihdon kustannukset b) auton arvon lasku sen vuoksi. :roll:
ei tuo m20 ole mikään maailman onnistunein konetyyppi..
mutta JOS alkuperäisyys on itse pääasia, niin se on sitten asia erikseen..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
VNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?
Comment
-
-
Originally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Originally posted by HanzaOriginally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevaOriginally posted by HanzaOriginally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Originally posted by HanzaOriginally posted by jvakevaOriginally posted by HanzaOriginally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by jvakevaOriginally posted by HanzaOriginally posted by jvakevaOriginally posted by HanzaOriginally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?E30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
-
Vähän tuntuu olevan luottoa bemarin moottoriteknikkaan jos pitää kannet vaihtaa kokonaan uusiin 150-200tkm:n välein. Vaikka näissä nyt joskus näitä porevikaisia joskus onkin(lähinnä jonkin asteisissa keulakolaroiduissa), niin ei tämä salama kyllä kovin todennäköisesti iske kahta kertaa samaan puuhun. Edelleenkin muistutan että Keltaisessa pörssissä myytiin täysin uudelleen täydellinen työstetty/koneistettu/läpätty/asennusvalmis kansi 450egen pyyntihintaan.
Täydelliset takuukannet pyörivät 250-350egen haarukassa ja koko takuumoottori 500eerosta ylöspäin. Kannattaa myös muistaa että uusikin kansi tarvitsee vähintään venttiilien läppäämisen/imutarkastuksen ennen asennusta. Eli vähintään 100-150e:tä lisää+tiivisteet ym. Eli jos n.1000e:tä ei ole jonkun mielestä paljon pienestä kansiviasta, kun ongelma on selvitettävissä n.200:lla, niin onneksi olkoon.
Comment
-
-
Originally posted by SamiOllaan juteltu tästä asiasta Villen kanssa ja monia eri vaihtoehtoja heitetty ilmoille, mutta auton omistaja on päätöksensä tehnyt eli turha tästä enää jauhaa enempää...
Pääasia on että Touring tulee ajoon, ei jaksa enää spekuloida koko kansivikaa tai kustannuksia. Rahat meni, mutta töistä sitä saa lisää :lol:E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
R0G3R_m00R3
Originally posted by KyytsisOriginally posted by DualfunM50 kone kiinnostaa kuriositeettina, mutta en halua tekniikanvaihtopommia rakentaa väkisin muuten hyvästä ja vielä vuosi sitten 100% original autosta :( Eli mieluummin se sama vanha M20 kuntoon kun se on ennenkin osoittautunut toimivaksi ja tehonsa säilyttäneeksi.
Mä tekisin 2.0 kantta työstämällä hyvän, kanavat kuntoon, isot venttiilit, pienet palotilat. Ei olisi tekniikanvaihtopommi, olisihan vaan fiksusti viritetty e30... Voisi tulla jopa kohtuullisen halvaksi.
Sitähän siitä ei saa korjattua..
Comment
-
R0G3R_m00R3
-
Originally posted by HemiKyllä täytyy olla raakaa touhua jos täytyy M20 koneeseen lähteä Saksasta asti raakakansia tilailemaan. Ei kannata tällaisesta pikkujutusta kuitenkaan tehdä liian vaikeaa.318iA Touring -02
ex 316 2.5l -87
ex 525tdsA Touring -95
Comment
-
Comment