Originally posted by VNT
Tarvitaan kipeästi M20B25 kansi
Collapse
X
-
Allekirjoitan tämän. Paitsi tietysti, jos on sellainen kermaperse että on sitä rahaa varaa polttaa ja tyhmänä haluaa maksaa liikaa niin mikä ettei. Minä ainakin ostan sieltä mistä halvimmalla saan :!:Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
-
itte kyllä maksaisin mielusti M50/e30 enemmän kun m20/e30...Originally posted by Dualfun. Eikä mua kauheesti lämmitä a) sen tekniikan vaihdon kustannukset b) auton arvon lasku sen vuoksi. :roll:
ei tuo m20 ole mikään maailman onnistunein konetyyppi..
mutta JOS alkuperäisyys on itse pääasia, niin se on sitten asia erikseen..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
VNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?
Comment
-
:shock:Originally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
:shock: totta, ja esim m20b25 täysmotteja löytyy 500e ylöspäin ehjinä.. muttei motortiimiltä tms.Originally posted by Hanza:shock:Originally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
:shock: Tällä hain lähinnä sitä että uusi on kuitenkin aina uusi eikä 200tkm ajettu paska, joka saattaa haljeta viikon päästä :shock:Originally posted by jvakeva:shock: totta, ja esim m20b25 täysmotteja löytyy 500e ylöspäin ehjinä.. muttei motortiimiltä tms.Originally posted by Hanza:shock:Originally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
voi se uusikin hajota!Originally posted by Hanza:shock: Tällä hain lähinnä sitä että uusi on kuitenkin aina uusi eikä 200tkm ajettu paska, joka saattaa haljeta viikon päästä :shock:Originally posted by jvakeva:shock: totta, ja esim m20b25 täysmotteja löytyy 500e ylöspäin ehjinä.. muttei motortiimiltä tms.Originally posted by Hanza:shock:Originally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
eikai :shock: :(b) :(b) :(b) :(b) :(b)Originally posted by jvakevavoi se uusikin hajota!Originally posted by Hanza:shock: Tällä hain lähinnä sitä että uusi on kuitenkin aina uusi eikä 200tkm ajettu paska, joka saattaa haljeta viikon päästä :shock:Originally posted by jvakeva:shock: totta, ja esim m20b25 täysmotteja löytyy 500e ylöspäin ehjinä.. muttei motortiimiltä tms.Originally posted by Hanza:shock:Originally posted by HemiVNT ja Hanza: Jos olisi PAKKO ostaa Suomesta 800e:llä tai Saksasta kuluineen 500e:llä, niin kannattaahan se tosiaan ostaa ja herran tähden äkkiä Saksasta tyhjä kansi 500e:llä. Minkähänlaiset sanktiot siitä seuraa jos kumminkin ostaisikin romikselta tai yksityiseltä vaikka 2-300eerolla täydellisen kannen tai 400:lla täysremontoitu? Päiväsakkoja vai vettä ja leipää pelsonsuolla? 800egellä kun tässä maassa saa kyllä jo kokonaisia M20 takuumoottoreita, niin onhan se harmi kun on PAKKO ostaa tyhjiä kansia 800e:llä?E30 cabriolet -92 M-Tech II
E46 sedan -01
Corolla
Comment
-
Vähän tuntuu olevan luottoa bemarin moottoriteknikkaan jos pitää kannet vaihtaa kokonaan uusiin 150-200tkm:n välein. Vaikka näissä nyt joskus näitä porevikaisia joskus onkin(lähinnä jonkin asteisissa keulakolaroiduissa), niin ei tämä salama kyllä kovin todennäköisesti iske kahta kertaa samaan puuhun. Edelleenkin muistutan että Keltaisessa pörssissä myytiin täysin uudelleen täydellinen työstetty/koneistettu/läpätty/asennusvalmis kansi 450egen pyyntihintaan.
Täydelliset takuukannet pyörivät 250-350egen haarukassa ja koko takuumoottori 500eerosta ylöspäin. Kannattaa myös muistaa että uusikin kansi tarvitsee vähintään venttiilien läppäämisen/imutarkastuksen ennen asennusta. Eli vähintään 100-150e:tä lisää+tiivisteet ym. Eli jos n.1000e:tä ei ole jonkun mielestä paljon pienestä kansiviasta, kun ongelma on selvitettävissä n.200:lla, niin onneksi olkoon.
Comment
-
Jepulis. Ei halvin vaihtoehto, mutta takuulla nopein ja pitkällä tähtäimellä ainakin toimiva.Originally posted by SamiOllaan juteltu tästä asiasta Villen kanssa ja monia eri vaihtoehtoja heitetty ilmoille, mutta auton omistaja on päätöksensä tehnyt eli turha tästä enää jauhaa enempää...
Pääasia on että Touring tulee ajoon, ei jaksa enää spekuloida koko kansivikaa tai kustannuksia. Rahat meni, mutta töistä sitä saa lisää :lol:E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive '20 mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti '22 individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
R0G3R_m00R3
Siis toi pelkkä kannen työsto (siis m20b20 sopivaks m20b25) tulis maksamaan lähemmäs 500€ jos siis sen tekee kunnolla. Mutta toisaalta se kansi on HUOMATTAVASTI parempi kuin 325:n vakio kansi...eli tehojen kannalta kannattaa vääntää tosta 2 litrasen kannesta se!Originally posted by KyytsisAika tuuning asenne...Originally posted by DualfunM50 kone kiinnostaa kuriositeettina, mutta en halua tekniikanvaihtopommia rakentaa väkisin muuten hyvästä ja vielä vuosi sitten 100% original autosta :( Eli mieluummin se sama vanha M20 kuntoon kun se on ennenkin osoittautunut toimivaksi ja tehonsa säilyttäneeksi.
Mä tekisin 2.0 kantta työstämällä hyvän, kanavat kuntoon, isot venttiilit, pienet palotilat. Ei olisi tekniikanvaihtopommi, olisihan vaan fiksusti viritetty e30... Voisi tulla jopa kohtuullisen halvaksi.
Sitähän siitä ei saa korjattua..
Comment
-
R0G3R_m00R3 -
Joillekkin tuo Saksa näyttää olevan niin kaukainen ja outo paikka, mutta tosiasiassa ei sieltä tilaaminen ole yhtään sne kummempaa kuin suomestakaan, jos vähän kielipäätä löytyy. Ja jos maksaa vaikka EU-maksuna nettipankista niin mitään ylimääräisiä kulujakaan ei tule. Lähetit tuo paketin kotiovelle ja puhuu suomeaOriginally posted by HemiKyllä täytyy olla raakaa touhua jos täytyy M20 koneeseen lähteä Saksasta asti raakakansia tilailemaan. Ei kannata tällaisesta pikkujutusta kuitenkaan tehdä liian vaikeaa.
318iA Touring -02
ex 316 2.5l -87
ex 525tdsA Touring -95
Comment
Comment