Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kiinteä vp. -->> M30:seen mottiin.(Ongelmia)
Collapse
X
-
Itsellä ois myös vp:n vaihto edessä, ja ajattelin laittaa myöskin tuon 3.6L M5 pyörän ja kytkimen. Onko sirinän syy selvinnyt, ja miten on muuten auto tuntunut?
Onkos mitä muita vaihtoehtoja toteuttaa kiinteä vp M30b34:seen?Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Laitetaas tähän väliin vähän omia kokemuksia.... Tuossa omassa on 628:sta otettu vauhtipyörä, vakio 628 jousitettu levy ja Sachs race engineering asetelma. Vauhtipyörä kävi suoraan kampiakselin päähän lyhyemmillä pulteilla(M5) ja asetelma kävi myös suoraan vauhtipyörään. Tämä paketti on kuitenkin n.5mm matalampi kuin kaksoismassavauhtipyörä+vakio asetelma, joten kytkin otti aika alhaalta. Sen takia tein n.3mm paksun korokepalan painelaakerin alle ja nyt kytkin onkin paljon parempi. Poljin on luonnollisesti jonkin verran jäykempi polkea, koska onhan tuo asetelmakin aivan jotain muuta kuin vakio... Vauhtipyörän vaihdon jälkeen laatikosta on myös ruvennut kuulumaan pientä "rolinaa" tietyissä tilanteissa. Tällainen tilanne on esimerkiksi jos kuormittaa konetta suurella vaihteella/pienillä kierroksilla. Tätä ei siis kuulunut kaksoimassavauhtipyörällä. Noh, se kai kielii vaan siitä että tuossa meikäläisen laatikossa alkaa vissiin olemaan laakerit jo hieman väljät.
Comment
-
-
Originally posted by Jusaus View PostItsellä ois myös vp:n vaihto edessä, ja ajattelin laittaa myöskin tuon 3.6L M5 pyörän ja kytkimen. Onko sirinän syy selvinnyt, ja miten on muuten auto tuntunut?
Onkos mitä muita vaihtoehtoja toteuttaa kiinteä vp M30b34:seen?
Comment
-
Comment