Mitä kannattaa tilata valmiiksi ennen kuin rupeaa vp:tä vaihtamaan? Meneekö samoilla pulteilla kiinni yms.?
Kiinteä vp. -->> M30:seen mottiin.(Ongelmia)
Collapse
X
-
Kiinteän vp:n kanssa tulee lyhyemmät ruuvit M12x1,5x22 vs. M12x1,5x52. Mulla on jossain hyviä kuvia noista vp:stä vierekkäin, vaan enpäs löytänyt niitä äkkiseltään.Originally posted by erkkiMitä kannattaa tilata valmiiksi ennen kuin rupeaa vp:tä vaihtamaan? Meneekö samoilla pulteilla kiinni yms.?
Comment
-
No niin tänään tuli "uusi" vp. ja oli saksan poika pistänyt käytetyt M5 kytkinlevyn ja asetelman mukaan, kaikki osat oli lasikuulapuhallettu.
Kannaattaako laittaa nuo käytetyt paikalleen? Kilometrejä tulee vain 10tkm/vuosi eli tuo käyttettykin varmaankin voisi olla vaihtoehto.
Kuinka paljon muuten uudessa levyssä on kulutus pintaa? Entä mitä maksais uudet osat?
-Erik
Comment
-
Taitaa olla aivan sama, mutta laita se femman painelaakeri.Originally posted by erkkiMitä muuta pitää hommata kuin nuo ruuvit, kun vaihtaa tuon kiinteän vp:n kaksoismassan tilalle?? Kumpi painelaakerin 535:sen vai m5:sen?
Comment
-
Kyllä sinne kovan pyörän uskaltaa laittaa,onhan pikkukutosissakin sekä näissä vanhemmissa M30:ssä.Originally posted by erkkiEdelleen pitää tuota ääntä. Uskaltaako tuohon laittaa ns. normaalia vauhtipyörää, vai hajoaako paikat jos sen laittaa?
Entä onko kenelläkään antaa vinkkiä että kenelle Porin alueella vois viedä tuon auton tutkittavaksi?
-Erik
Tuota laatikon/paikkojen hajoamista ei tarvitse pelätä kunhan käytät kovalle pyörälle tarkoitettua kytkintä!Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
Eihän se ääni kokonaan poistunut, mutta kyllä äänet vähenivät kun tein alustaremontin. H&R:n madallusjouset, alatukivarret, reaktiotangot, raidetangot, koiranluut eteen ja takakelkan silmukkanivelet vaihdettiin. Veikkaan, että raektiotangon pusla voi rikkinäisenä aiheuttaa kolauksen pienessä nopeuksissa...Originally posted by alspe View PostMulla kans pikkaisen kolahtelee vaihden vaihdoissa ja kytkimen käytössä. Selvästi edestä päin. Millaisen äänen se kaksoismassavauhtipyörä pitää? Itsellä sammutettaessa Lekan ohjeilla, kone ikään kuin "pörähtää" sammuksiin, rumps ...
. Ei voi kyllä sanoa, että kolisi varsinaisesti. Mitä haittaa on jos se vauhtipyörä on jo hieman rikki? Kannattaako vaihtaa vasta joskus myöhemmin kytkimen kanssa tms?
Kuuluuko muilla vaihteen vaihdoista pienet "loksahdukset" hyttiin e34:ssa?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
kerran tuli samanmoiset oireet e34 525tds. painelaakeri oli halki,pari kuulaa jo karannut. mutta tuossa kuului lisäksi pieni hurina kytkin painettuna. ja eräs varaosaliike pyysi tuplamassa vp+kytkinpaketti 2200e. tarkkana ostosten kanssa.42 1:1,6 70/30
Comment
-
Tarkotus onkin laittaa käytetty s38b36:sen vp., maksoi muistaakseni 150e.Originally posted by alonap-1 View Postkerran tuli samanmoiset oireet e34 525tds. painelaakeri oli halki,pari kuulaa jo karannut. mutta tuossa kuului lisäksi pieni hurina kytkin painettuna. ja eräs varaosaliike pyysi tuplamassa vp+kytkinpaketti 2200e. tarkkana ostosten kanssa.
Comment
Comment