Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kansi-ja lämpöongelmat BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

    #31
    Originally posted by ile01
    noh jos sulla on viri nokka, ni anna mennä vaan vakio epäkeskoilla, ja kerro mistä kohtaa sun keinuvipuset kuluu? niin ja kyllä keinuvipu on se osa mikä painaa nokkaa kyllä....arvasitko tuon?
    Sulla on varmaankin sitten joku köyhien hiottu ( = ) nokka-akseli rullaamassa siellä jos ei vakio epäkeskosta säätövara riitä. Toki uuden nokan kanssa kannattaa laittaa muutkin kannen osat uusiksi, mutta eipä epäkeskojen pitäisi juuri kulua.

    Mun keinuvivut on toistaiseksi kuluneet aina sieltä nokan päästä, jossa on se laahauspinta. Se epäkesko kun on aina löytynyt sieltä venttiilin puoleisesta päästä.

    En kyllä ymmärtänyt viestistäsi juuri mitään, mutta älä suotta selitä - kerro mieluummin miten sen epäkeskon mutteri joutuu irrotessaan öljykanavaan ja sieltä männänpäälle, se voi olla paljon mielenkiintoisempi satu.

    t.Ville

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #32
      Originally posted by Kyytsis
      kerro mieluummin miten sen epäkeskon mutteri joutuu irrotessaan öljykanavaan ja sieltä männänpäälle, se voi olla paljon mielenkiintoisempi satu.

      Comment

      • dsk
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2006
        • 278
        • eurajoki/pori

        #33
        kuinkas toden näköistä on et olis jotain menny rikki m50b20 kone kyseessä, olin avokkia ja pikkusta menos hakee ko vesi letku petti, kaikki vedet pihalle... pakko ne oli silti hakee... eli noin 20min ajoin kaupungin läpi, lämpö mittarin pohjassa(punasella) ilman vesiä... hissukseen mentiin... pihaan päästyäni letku kuntoon,vedet sisään, ja ilmasin..(toivottavasti suht hyvin..)

        onkos se lämpö mittari kuinka luotettava siin suhtees, ko joku sano joskus et vaik se näyttää normi lämpöö ni siel voi olla silti ilmaa ja yli kuumentaa paikat??
        Last edited by dsk; 19-09-2006, 21:37.
        kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



        DSK c.c

        Comment

        • advance
          Bimmer Enthusiast
          • May 2004
          • 1687

          #34
          Originally posted by dsk
          kuinkas toden näköistä on et olis jotain menny rikki m50b20 kone kyseessä, olin avokkia ja pikkusta menos hakee ko vesi letku petti, kaikki vedet pihalle... pakko ne oli silti hakee... eli noin 20min ajoin kaupungin läpi mittarin pohjassa(punasella) ilman vesiä...
          Luulis järkikin sanovan, että tuossa ei ole mitään järkeä ja hyvällä tuurilla kaikki paskana, oisko tullut järkevämmäksi ja halvemmaksi tilata vaikka taksi niillä?

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #35
            Originally posted by dsk
            kuinkas toden näköistä on et olis jotain menny rikki m50b20 kone kyseessä, olin avokkia ja pikkusta menos hakee ko vesi letku petti, kaikki vedet pihalle... pakko ne oli silti hakee... eli noin 20min ajoin kaupungin läpi, lämpö mittarin pohjassa(punasella) ilman vesiä... hissukseen mentiin... pihaan päästyäni letku kuntoon,vedet sisään, ja ilmasin..(toivottavasti suht hyvin..)

            onkos se lämpö mittari kuinka luotettava siin suhtees, ko joku sano joskus et vaik se näyttää normi lämpöö ni siel voi olla silti ilmaa ja yli kuumentaa paikat??
            Taisi männänrenkaatkin muuttua kumiksi jo tuossa.

            Comment

            • jamoc8
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 277
              • Oulu

              #36
              Originally posted by Kentsu
              Eli kannentiivisteen vaihto ja koeponnistus 1270 €? Mullahan kilahti myös samaisesta koneesta lämmöt punaiselle kun huollossa jättivät ilmauksen tekemättä. Sammutin heti sen jälkeen kun varoitusvalo syttyi.
              Sitten myöhemmin annoin kyllä koneelle testimielessä kunnon fjongaa ja kyyläsin jäähdytysnesteitä ja öljyjä "peläten pahinta". Ei tuo näyttänyt siipeensä ottavan, toisaalta olisin ihmeissään jos Buimurissa jäähdytysnesteen varoitusvalo syttyy ilmoittaakseen "Peli menetetty: kansipahvi/kansi paskana".
              Jep, sen kustansi kaikkinensa. Se on kait se bmw-lisä kun kehtaavat velottaa 16h hommasta, 45 euron kohtuu taksalla. (Elit työt 720e.) Ois pitänyt varmaan sopia joku 12h könttä, joka tuntuisi riittävän hommasta. Yläpään tiivistesatsikin 197 euroa! Mutta eipä sitä enää jaksa noita hommia itse alkaa tekemään, hyvä että joku tekee niitä työkseen.
              Last edited by jamoc8; 21-09-2006, 05:46.
              ---- Bee äm dapl juu ----

              Comment

              • mukko
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2003
                • 5965
                • Uleåborg

                #37
                .........
                Last edited by mukko; 30-10-2007, 18:32.
                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎