Vilkaisin kaverille rakennetun projektin tiedostoa niin siellä näkyi olevan mersun (bosch) hukkakipinäpuolalle 3,2ms latausaika. Squirtin ohjeissa on tuosta sanottu mm näin: "A Running Dwell of 4.0mS is the largest I have seen, if you are any larger then it is likely you have problems and could be risking burning the VB921 FET out in the ECU. Try to stay under 4.0mS Running dwell!"
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25 + Megasquirt, anturi tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by Cell View PostJuu, tiedän, mutta meinasin sitä että ei pelkästään hajoa transistorit vaan myös puola voi hajota. Miksi tuollaisiin latausaikoihin on tarvetta?Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Originally posted by icebox View PostVilkaisin kaverille rakennetun projektin tiedostoa niin siellä näkyi olevan mersun (bosch) hukkakipinäpuolalle 3,2ms latausaika. Squirtin ohjeissa on tuosta sanottu mm näin: "A Running Dwell of 4.0mS is the largest I have seen, if you are any larger then it is likely you have problems and could be risking burning the VB921 FET out in the ECU. Try to stay under 4.0mS Running dwell!"Last edited by PPmotor; 21-04-2009, 03:06.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Ja ongelmat jatkuu..
Kierrosluku signaali pätkii epäsäännöllisesti ja säännöllisesti:
Säännöllisesti täysiä vedättäessä yleensä noin 4500rpm-5500rpm välillä ja useimmiten vasta 4 ja 5 vaihteella.Voi olla, että häiriötä on muillakin vaihteilla, mutta näillä huomaa selvänä nytkähdyksenä.
Epäsäännöllisesti joskus ihan vain tyhjäkäynnillä, jolloin käy täysin nollassa ja joskus tasakaasulla ajettaessa.
Kysessä siis M52:sen maadoittava hall-anturi ja 60-2 pyörä (M20B25).
Hall-anturille tulee +5v samasta kuin TPS:lle.
Hall-anturia kokeiltu maadoittaa niin moottorin lohkoon kuin megan 2" nastaan.
Myöskin hallin asentoa koitettu muuttaa.
Seuraavaksi koitetaan uudempaa softaa (2.0.1:stä) megaan, jossa ilmeisesti parannuksia rpm häiriönpoistoon?
Kellään mitään ideoita, jos toi softa muutos ei auta??
Ohessa logia noista pätkimisistä.
Oikean puolimmaisessa logissa antureiden Lag ajat muutettu 100:aan eli ilman viivettä.
Kierrosluku näyttää puuroutuvan ihmeellisesti...
Vasemman puoleisessa näkyy terävänä pudotuksena.
PELAA!! Uusi softa ja kierrosluvun häiriö filtteröintiä säätelemällä saatiin turhat pätkimiset pois!!Last edited by PPmotor; 09-06-2009, 00:57.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
Comment